Og³oszenie z dnia 2022-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00006992/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00090015/01 - Wynik z dnia 2023-02-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³ownik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³ownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlownik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-872539fb-8056-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00506689
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029545/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jodlownik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:1.1. Elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail:zp@jodlownik.pl. 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:3.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;3.4. W³±czona obs³uga JavaScript;3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje i¿, zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO” :1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest WÓJT GMINY JOD£OWNIK z siedzib± w 34-620 Jod³ownik 198, gmina@jodlownik.pl , 18/334-70-50;2.Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Gminy Jod³ownik jest Kamila Morajko, adres email : iodo@jodlownik.pl, 18/334-70-81;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku prowadzonego w trybie podstawowym, art. 271 pkt 1 ustawy Pzp;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, co najmniej 5 lat po zakoñczeniu realizacji umowy, je¿eli ze z³o¿onych ofert w tym postêpowaniu nie bêdzie wynikaæ d³u¿szy okres;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;8. Pani/ Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich/ organizacji miêdzynarodowych.9. Posiada Pani/Pan :- na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.33.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku (tj. od¶nie¿aniu dróg za pomoc± pojazdu mechanicznego z p³ugiem wirnikowym i czo³owym, likwidowaniu ¶lisko¶ci nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich ¿u¿lem oraz sol± - stanowi±cymi w³asno¶æ Wykonawcy - przy u¿yciu rozrzutnika) - Rejon 1 –Czê¶æ 1. Odcinki do od¶nie¿ania o ³±cznej d³ugo¶ci 50,550 km.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagi.
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najni¿sze wynagrodzenie ca³kowite 60 pkt
- za najkrótszy czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego
rejonu 40 pkt.
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najni¿szym wynagrodzeniem ca³kowitym otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza oferty - stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wskazaæ czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wed³ug zasady :
a) reakcja poni¿ej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poni¿ej 3 i powy¿ej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powy¿ej 4 godzin i wiêcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku (tj. od¶nie¿aniu dróg za pomoc± pojazdu mechanicznego z p³ugiem wirnikowym i czo³owym, likwidowaniu ¶lisko¶ci nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich ¿u¿lem oraz sol± - stanowi±cymi w³asno¶æ Wykonawcy - przy u¿yciu rozrzutnika) - Rejon 2 - Czê¶æ 2. Odcinki do od¶nie¿ania o ³±cznej d³ugo¶ci 21,320 km.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagi.
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najni¿sze wynagrodzenie ca³kowite 60 pkt
- za najkrótszy czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego
rejonu 40 pkt.
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najni¿szym wynagrodzeniem ca³kowitym otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza oferty - stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wskazaæ czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wed³ug zasady :
a) reakcja poni¿ej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poni¿ej 3 i powy¿ej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powy¿ej 4 godzin i wiêcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku (tj. od¶nie¿aniu dróg za pomoc± pojazdu mechanicznego z p³ugiem wirnikowym i czo³owym, likwidowaniu ¶lisko¶ci nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich ¿u¿lem oraz sol± - stanowi±cymi w³asno¶æ Wykonawcy - przy u¿yciu rozrzutnika) - Rejon 3 - Czê¶æ 3. Odcinki do od¶nie¿ania o ³±cznej d³ugo¶ci 25,110 km.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagi.
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najni¿sze wynagrodzenie ca³kowite 60 pkt
- za najkrótszy czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego
rejonu 40 pkt.
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najni¿szym wynagrodzeniem ca³kowitym otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza oferty - stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wskazaæ czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wed³ug zasady :
a) reakcja poni¿ej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poni¿ej 3 i powy¿ej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powy¿ej 4 godzin i wiêcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023 roku (tj. od¶nie¿aniu dróg za pomoc± pojazdu mechanicznego z p³ugiem wirnikowym i czo³owym, likwidowaniu ¶lisko¶ci nawierzchni dróg poprzez posypywanie ich ¿u¿lem oraz sol± - stanowi±cymi w³asno¶æ Wykonawcy - przy u¿yciu rozrzutnika) - Rejon 4 - Czê¶æ 4. Odcinki do od¶nie¿ania o ³±cznej d³ugo¶ci 35,100 km.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
1) Cena – 60 %
2) Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagi.
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najni¿sze wynagrodzenie ca³kowite 60 pkt
- za najkrótszy czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego
rejonu 40 pkt.
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad :
3. Dla kryterium cena – oferta z najni¿szym wynagrodzeniem ca³kowitym otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania : Cena = (cena oferowana minimalna/cena badanej kolejno oferty) x 60 pkt
4. Dla kryterium czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu – kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza oferty - stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wskazaæ czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wed³ug zasady :
a) reakcja poni¿ej 1 godziny otrzyma - 40 pkt,
b) reakcja od 1-2 godzin otrzyma - 30 pkt,
c) reakcja poni¿ej 3 i powy¿ej 2 godzin otrzyma - 20 pkt,
d) reakcja od 3-4 godzin otrzyma - 10 pkt,
e) reakcja powy¿ej 4 godzin i wiêcej otrzyma - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania obs³ugiwanego rejonu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa;
Wykonawca musi posiadaæ przez ca³y okres realizacji zamówienia co najmniej dwa ci±gniki z p³ugiem czo³owym w tym jeden z napêdem na dwie osie oraz jedn± posypywarkê. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na wiêcej ni¿ jeden rejon musi posiadaæ proporcjonalnie wiêcej sprzêtu do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualizuj±ce o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych - wykazu urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania okre¶lone zosta³y w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy – zawiera wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.UMOWA O PRACÊ – je¿eli wynika ona z art. 22 §1 Kodeksu pracy : 1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.).
2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób bêd±cych operatorami sprzêtu u¿ywanego do wykonywania prac przy od¶nie¿aniu dróg, posiadaj±cymi wymagan± kategoriê prawa jazdy wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, polegaj±ce na : obs³udze sprzêtu i prowadzeniu no¶nika, ci±g³ej obserwacji sprzêtu roboczego i zwracaniu uwagi na bezpieczeñstwo osób i pojazdów znajduj±cych siê w pobli¿u oraz przestrzeganiu obowi±zuj±cych zasad prawa o ruchu drogowym.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa znajduj±ca siê pod adresem internetowym : https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26
INNE PRZETARGI JOD£OWNIK
wiêcej: przetargi JOD£OWNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest us³uga zapewnienia czysto¶ci, od¶nie¿ania i porz±dku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego "Mot³awa" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na ulicach znajduj±cych siê na terenie miasta Nowogard
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie wykonywania prac porz±dkowo-czysto¶ciowych w obiekcie i na terenie posesji S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DÊBICA W ROKU 2025
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na sprz±taniu, utrzymaniu w porz±dku i czysto¶ci terenów zewnêtrznych przynale¿nych do budynków oraz pomieszczeñ i czê¶ci wspólnych nieruchomo¶ci, IV czê¶ci
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.