Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego kompostera do przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji dla Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we Włoszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290889164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego kompostera do przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji dla Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c83118-fb67-42dd-a1c4-cad4b66e5f86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIII/ZP/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego kompostera do mechaniczno-biologicznego przetwarzania frakcji organicznej zawartej w odpadach komunalnych. Komposter przeznaczony do pracy jako urządzenie wchodzące w skład instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów, odpowiednio przystosowany do zintegrowanego systemu załadunku i rozładunku odpadów posiadanej instalacji MBP.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) w zakres zamówienia poza urządzeniem o którym mowa w ust. 1 powyżej wchodzi ponadto dokumentacja techniczna, gwarancja i przeszkolenie obsługi;
b) oferowane urządzenie nie może być prototypem (minimalna ilość wyprodukowanych komposterów tego typu – 2 szt. udokumentowana przez podanie listy referencyjnej z nazwami i adresami użytkowników)
3. Charakterystyka techniczna kompostera:
a) komposter winien składać się z ramy, stanowiącej jego podstawę i umożliwiającej przemieszczanie go po terenie zakładu. Napęd bębna powinien charakteryzować się płynną zmianą prędkości obrotowej, bęben powinien posiadać otwory do załadunku wsadu i opróżniania przetworzonych mechaniczno-biologicznie odpadów. Konstrukcja bębna powinna opierać się na 4-6 komorach, w których następuje mieszanie, przemieszczanie, rozcieranie i rozkład biologiczny materiału wsadowego;
b) kompostowanie odpadów winno odbywać się przy pomocy opracowanego programu komputerowego. Elektroniczny proces sterowania ma uwzględniać bieżący rodzaj materiału wsadowego, a przy doborze odpowiedniego cyklu przesuwu i obrotów bębna zapewnić najbardziej optymalne warunki kompostowania. System sterowania komputerowego zapewnić musi stałe monitorowanie następujących parametrów:
• temperatura procesu w poszczególnych komorach urządzenia;
• zużycie powietrza procesowego;
• prędkość obrotowa bębna.
4. Dane techniczna kompostera:
• Fabrycznie nowy komposter do przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji;
• Oferowane urządzenie nie może być prototypem;
• Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy nie może przekroczyć 20Mg;
• Długość bębna do 12m;
• Średnica bębna do 2,5 m;
• Wysokość kompostera do 3,8 m;
• Moc zainstalowana max. 10 kW;
• Bęben kompostera winien posiadać izolację termiczną;
• Wyposażony w silniki, szafę sterowniczą, przetwornik fazowy;
• Bęben podzielony w środku na 7 komór, w których następuje mieszanie, przemieszczenie, rozcieranie i rozkład biologiczny materiał wsadowego;
• Wydajność urządzenia 15 – 20 m3 / cykl produkcyjny materiału wsadowego, minimalnie 3500 Mg wsadu/rok;
• Bęben musi posiadać możliwość doładowania komory, co 2,0 – 3,0 godziny, po uprzednim zatrzymaniu bębna
5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko i dokona jego montażu i rozruchu;
2) Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego trzech operatorów w zakresie zasad użytkowania i obsługi kompostera;
3) Do przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
• Dokumentację techniczną;
• Instrukcję obsługi;
• Instrukcję BHP;
• Kartę gwarancyjną;
• Deklarację zgodności urządzenia z przepisami prawo polskiego lub certyfikat CE;
• Katalog części w formie rysunkowej, ewentualnie z nazwami części w języku polskim, angielskim lub niemieckim.
4) Okres gwarancji na urządzenie co najmniej 24 miesiące od daty podpisania odbioru przez strony;
5) Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od czasu pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Wykonawca powinien posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada serwisu na terenie Polski zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z demontażem, transportem, naprawą / serwisem, ponownym montażem w miejscu użytkowania przez Zamawiającego oraz uruchomieniem i sprawdzeniem poprawności działania serwisowanego urządzenia.
6) Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7) Wykonawca zapewni przez okres 12 miesięcy przeprowadzenie wszystkich napraw uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie bieżącej eksploatacji z winy personelu Zamawiającego na koszt Zamawiającego i bez utraty gwarancji.
6. Warunki finansowania:
1) Warunki dotyczące leasingu operacyjnego z opcją wykupu:
• Leasing operacyjny;
• Waluta umowy leasingu: PLN;
• Okres leasingu 60 miesięcy, w tym Zamawiający uiści w okresie trwania leasingu 59 rat leasingowych;
• Opłata wstępna 20% wartości netto przedmiotu leasingu;
• Oprocentowanie zmienne – część odsetkowa raty bieżącej ulegnie obniżeniu w przypadku spadku WIBOR 1M lub podwyższeniu, w przypadku jego wzrostu (stawka WIBOR 1M obowiązująca w dniu poprzedzającym termin składania ofert);
• Najniższa możliwa wartość wykupu ceny netto przedmiotu leasingu;
• Możliwość wykupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, Zamawiający dopuszcza możliwość opłaty za wykup wraz z ostatnią ratą leasingową;
• Wszelkie koszty ubezpieczenia w pełnym zakresie, w całym okresie trwania umowy leasingu, rozłożone równomiernie w czasie i zawarte w ratach leasingowych w części kapitałowej;
• Wykonawca (Leasingodawca) nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu;
2) Zamawiający informuje że:
• Przed podpisaniem umowy leasingu przekaże Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, dane dotyczące Zarządu Spółki w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania serii i numeru dowodu osobistego oraz numeru PESEL;
• Dokona płatności pierwszej opłaty leasingowej w wysokości 20% ceny nabycia przedmiotu leasingu przez Wykonawcę (Leasingodawcę) w terminie 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu leasingu. Podstawą będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia;
• Będzie płacił raty leasingowe zgodnie z harmonogramem opłat leasingowych, który będzie stanowił załącznik do umowy leasingu.
• Dopuszcza możliwość zapłaty rat leasingowych na podstawie e-faktury;
• Zamawiający akceptuje pobieranie faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu Klienta;
• Zamawiający wyraża zgodę na bezpośrednią spłatę należności wynikających z umowy na rachunek kredytodawcy Finansującego – przekazanie niespłaconej umowy (która powinna być zakończona) zewnętrznej firmie, która będzie dochodzić spłaty niespłaconych zobowiązań;
• Nie wyraża zgody na zastosowanie Tabeli Opłat i Prowizji obowiązującej u Wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1555468,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1555468,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555468,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S. A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ogólnokrajowe "EKOBUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897 001 26 57
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1555463,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Remont drogi powiatowej nr 1888T Damiany - Chlewska Wola - Stawki - Mękarzów- Dąbrówka - do gr. woj. Świętokrzyskiego - ( dr. pow. nr 1785S - Rędziny ) od km 2+400 do km 3+100
- Zakup i dostawa wyposażenia do realizacji kursów i prowadzenia zajęć w ramach projektu" Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie"
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Zakup 3 pojazdów mechanicznych na potrzeby brygady remontowej wraz z usługą leasingu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądz
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Koniecpolu Sp. z o.o. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.