Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423940/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00433135/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji i mycia powierzchni basenowych na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015720381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. K. Sosnkowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222501901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirursus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji i mycia powierzchni basenowych na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689940cd-5c26-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018598/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji i mycia powierzchni basenowych na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423940/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140000,0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji i mycia powierzchni basenowych na pływalnie Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus w następujących lokalizacjach:
Pływalnia „Albatros” przy ulicy Orląt Lwowskich 1 w Warszawie,
Pływalnia „Skalar” przy ulicy K. Sosnkowskiego 3 w Warszawie:
1 Środek do ciągłej dezynfekcji wody basenowej zawierający od 12-16% chloru aktywnego (w płynie
Okres ważności środka min. 30 dni od daty produkcji) 30 650 kg
2 Chlor w granulkach w opakowaniach max 5 kg 20 kg
3 Środek do obniżania pH wody zawierający min. 50% kwasu siarkowego (w płynie) 5 850 kg
4 Środek do koagulacji zawierający 17% siarczan glinu (granulat) 25 kg
5 Środek przeciw glonom w wodzie basenowej zawierający min. 30% amin czwartorzędowych (niepienny, w płynie) 870 kg
6 Kwaśny koncentrat do mycia niecki i płyty basenowej, usuwający kamień i wapno, zawierający kwas solny i fosforowy 540 kg
7 Alkaiczny koncentrat do mycia podłóg, szatni, korytarzy, usuwający tłuszcze i zabrudzenia organiczne 90 kg
8 Środek do usuwania tłustej obwódki ze styku lustra wody (może mieć kontakt z wodą basenową) 30 kg
9 Płynny koncentrat myjąco-dezynfekujący na bazie tlenu aktywnego (nie pozostawiający osadu i nie przebarwiający drewna) 20 kg
10 Ziemia okrzemkowa 1 500 kg
11 Węgiel aktywny do filtrów basenowych dla wody ozonowanej 20 kg
12 Triosiarczan 15 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138358,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPU "GOTIX W.H. Gotowicz" Waldemar Gotowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620007111
7.3.3) Ulica: Merlina 5, Zamość
7.3.4) Miejscowość: Szubin
7.3.5) Kod pocztowy: 89-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GOTOWICZ WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GOTOWICZ WALDEMAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131805,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.