eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Piszu



Og³oszenie z dnia 2024-09-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Piszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254700

1.5.8.) Numer faksu: 874254701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Piszu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15d9e4de-8c8b-4c49-8f3e-979163e2a32b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00506735

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054200/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Piszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/977038

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/977038

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego" dostêpnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/transakcja/977038 w zak³adce dedykowanej postêpowaniu.
Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i Formularz cenowy) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
2. wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie dowolnej przegl±darki internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „cookies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.
5) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy.
5. W korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania Or.272.1.7.2024.
6. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, na adres marzena.wojcik@powiat.pisz.pl
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
8. Zgodnie z tre¶ci± art. 63 ust. 2 Pzp ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Do porozumiewania siê z Wykonawcami uprawnione s± nastêpuj±ce osoby: Marzena Wójcik, tel. (87) 425 46 92, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert.
10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli Zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w ustawowym terminie, przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert.
11. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
12. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest SWZ, tj.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/977038

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest: Starosta Piski.
2. W sprawach zwi±zanych z ochron± Pañstwa danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych za pomoc± adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do Pzp.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Do Pañstwa danych osobowych mog± mieæ dostêp, wy³±cznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania Open Nexus Sp. z o. o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3.
9. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych jeste¶cie Pañstwo uprawnieni do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
3) ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pañstwu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
11. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pañstwu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.272.1.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Piszu w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek i paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów do nadawcy przesy³ek po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy, w obrocie krajowym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i zagranicznym.
Kod CPV – 64110000-0 – Us³ugi pocztowe
64112000-4 – Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ.
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1061 ze zm.).
Szczegó³owe informacje dotycz±ce osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 Pzp zosta³y zawarte w za³±czniku nr 6 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 6 do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± punktacj± do 100 pkt (100%=100pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê uprawnieñ niezbêdnych do prowadzenia dzia³alno¶ci pocztowej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.), tj. wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) dokumentów wymienionych w pkt 1) dotycz±cych równie¿ podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
- Aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ustawy Prawo pocztowe uprawniaj±cy do ¶wiadczenia us³ug pocztowych na ca³ym obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranic± wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do oferty:
a) wype³niony i podpisany Formularz ofertowy (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1a do SWZ) oraz Formularz cenowy (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1b do SWZ)
b) pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEDiG)
c) pe³nomocnictwa do reprezentowania wykonawców Wystêpuj±cych wspólnie (o ile dotyczy)
d) o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp (o ile dotyczy)
e) zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ sk³adania ofert wspólnych. W takim przypadku oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
UWAGA: Do oferty nale¿y za³±czyæ dokument, z którego wynika umocowanie. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
2) Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli dokument sporz±dzony zosta³ jako dokument w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem, wykonawca sk³ada cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (§7 Rozporz±dzenia PRM)
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).
4) Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”, w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika (lidera).
Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w tre¶ci umowy.
2. Dopuszczalna jest zmiana umowy, je¿eli zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci w dniu zawarcia Umowy, na które to okoliczno¶ci Strony nie mia³y wp³ywu, w tym spowodowanych:
1) zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
2) si³± wy¿sz± - rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia skutków odzia³ywania si³y wy¿szej na wykonanie zobowi±zañ umownych.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3, jest wyst±pienie przez wnioskuj±cego o ich dokonanie w umowie do drugiej strony umowy z wnioskiem na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci, zawieraj±cym stosowne uzasadnienie dokonania zmian, niezw³ocznie od powziêcia wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach bêd±cych podstaw± dokonania zmian.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, na skutek zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
(t.j. Dz.U. 2024 poz. 427);
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw ma koszty wykonania umowy przez Wykonawcê.
6. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 5 umowy ka¿da ze Stron mo¿e zwróciæ siê z pisemnym wnioskiem do drugiej Strony o zmianê umowy w zakresie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy zawieraj±cym stosowne uzasadnienie. Uzasadnienie wniosku powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie kosztów wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego, które uleg³y zmianie na skutek zaistnienia którejkolwiek z tych okoliczno¶ci.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ miejsca szczegó³y w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie i otwarcie ofert odbêdzie siê przy u¿yciu Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski. Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Dziale XIII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r.
poz. 507).
Oferta Wykonawcy wykluczonego z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej zostanie odrzucona na
podstawie art. 7 ust. 3 ustawy sankcyjnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.