Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276826/01 - Wynik z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych – w sezonie 2023/2024” - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-59-842-07-30
1.5.8.) Numer faksu: 0-59-842-02-84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych – w sezonie 2023/2024” - II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2cb47ee-8915-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068688/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych – w sezonie 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2cb47ee-8915-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i
wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod
adresem strony internetowej;
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d2cb47ee-8915-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale B, SWZ
3.16.)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale B, SWZ
3.16.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ.2611.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 21
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 22
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 24
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 25
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 27
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w
ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Zakres zadań ZUD, minimalne wymagania sprzętowe, wraz z odcinkami
obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 10. Pozostałe warunki zamówienia opisane są w
projekcie umowy – załacznik nr 7 do SWZ. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania
śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału
możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub
w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP.
Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%.
Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów
GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną
przekazane Wykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) Cena C – waga punktowa 60 pkt
2) zapewnienie sprzętu S - waga punktowa 40 pkt
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „zapewnienie sprzętu” S wyliczona wg poniższych zapisów:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena” =------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
3. Dodatkowe postanowienia dot. zapewnienia sprzętu:
Liczba punktów w kryterium zapewnienie sprzętu zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do SWZ dysponowanie sprzętem, który stanowi minimum wymagań spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu:
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów
Sposób przyznawania punktów:
Dla zadań nr: 3 z kolumny 8 i 9 z zał. nr 10 do SWZ
Wykonawca otrzyma w kryterium oceny ofert 40 pkt w przypadku zapewnienia sprzętu w całości przez Wykonawcę na danym zadaniu, biorąc pod uwagę kol 8 i 9 z zał. Nr 10 do SWZ dotyczy zadań nr: 3
Natomiast w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę minimalnego sprzętu wymaganego tylko z kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ Wykonawca otrzyma 20 pkt (dotyczy zadań w/w)
Dla zadań nr 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 kolumny 8 z zał. nr 10 do SWZ
W przypadku Wykonawców którzy zapewnią całkowity sprzęt wymagany z kolumny 8 dla zadań: 8, 13, 16, 21, 22, 24, 25, i 27 otrzymają pełne 40 pkt
S – zapewnienie sprzętu
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + S
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
Cr - Punkty przyznane w kryterium zapewnienie sprzętu
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie sprzętu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o
zamówieniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
A)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 ostatnich lat
przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie posiada doświadczenie w
zakresie w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych)
(należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1 sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat,
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie. Według załącznika nr 5 do SWZ
Dowodami, o których mowa w rozdziale II ust 2 pkt 4) są:
- Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo ofert.
- W przypadku usług – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej
- W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej
wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
B) Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami takimi jak wskazane w
zał. nr 10 do SWZ, który Wykonawca przedstawi w zał. nr 7 do SWZ.
C) Wykonawca przedłoży oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według
załącznika Nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5
dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.
1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie zimowego utrzymania dróg
publicznych (dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1
sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 5 do SWZ
2) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak wskazanych w zał. Nr 7 do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania – według załącznika Nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformiee-Zamówienia następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, o
terminach zamówienia, pełnych danych adresowych Wykonawcy.
Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ
b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w
postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ
c) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia,
którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia
warunków udziału w postępowaniu.
d) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając
z formy elektronicznej wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć kopię dowodu wniesienia
wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 3A do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając
brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z
Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 3A do SWZ).
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach(potencjale)
podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu
takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy
zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 9 do SWZ.2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą we projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d2cb47ee-8915-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie wramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XV Dziale A, SWZ oraz nie będą
prowadziły do zmiany SWZ.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.