eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieżuńPrzebudowa odcinka drogi gminnej nr 460101W Dębsk - Karniszyn Parcele



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 460101W Dębsk - Karniszyn Parcele

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/952763

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 460101W Dębsk - Karniszyn Parcele

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cfc4f75-766a-403a-9483-6dfb8b6b3485

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010964/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 460101W Dębsk- Karniszyn Parcele

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2721988,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 460101W Dębsk – Karniszyn Parcele
W zakres robót wchodzi wykonanie min. następujących robót:
a) Przygotowanie terenu pod budowę
b) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
c) Roboty odwadniające
d) Fundamentowanie dróg
e) Roboty w zakresie nawierzchni dróg
f) Instalowanie znaków drogowych
g) Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
h) Roboty ziemne sieć kanalizacji deszczowej
i) Roboty instalacyjne – sieć kanalizacji deszczowej
j) Roboty ziemne sieć wodociągowa
k) Roboty instalacyjne sieć wodociągowa
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do użytkowania i eksploatacji, by został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- załącznik nr 10 do SWZ – przedmiary robót (branża sanitarna i drogowa)
- załącznik nr 11 do SWZ - dokumentacja branża drogowa
- załącznik nr 12 do SWZ – dokumentacja branża sanitarna
Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonej dokumentacji technicznej.

Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.

3.3 Wykonawca zobowiązany jest do:
3.3.1. Opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, zwanego dalej „harmonogramem”
a) Terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów rozliczeniowych;
b) Wartość robót przewidzianych w każdym etapie rozliczeniowym;
c) Zakres robót do wykonania w każdym etapie rozliczeniowym;
d) Datę zakończenia realizacji robót;
e) Datę zgłoszenia robót do odbioru.
Zmiana harmonogramu wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje Zamawiającemu,
3.3.2. Przedłożenia na 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysów ofertowych (zgodnych z ceną podaną w formularzu ofertowym) z uwzględnieniem wszystkich robót i kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, sporządzonych metodą uproszczoną wskazującego sposób wyliczenia ceny ofertowej: z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysach ofertowych składników cenotwórczych
3.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową i wykonać na własny koszt czasową organizację ruchu „na czas budowy” dla drogi gminnej nr 460101W, którą należy uzgodnić ze Starostwem Powiatowym w Żurominie.

Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - po stronie wykonawcy.

Materiały z rozbiórki nie należą do zamawiającego Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli materiały z rozbiórki zostaną zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do odzysku Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 15 km)

3.5 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarem robót, projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.6 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty.
3.7 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Uwaga wymagany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.8 Za bezpieczeństwo na terenie, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca.

Pozostałe informacje zawiera SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2868337,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3171219,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2868337,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo - Budowlane Michał Kleniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661841615

7.3.4) Miejscowość: Kondrajec Pański

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2868337,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.