eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecZakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku BCU w Zgorzelcu w ramach projektu: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku BCU w Zgorzelcu w ramach projektu: “Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZGORZELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 A

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-zgorzelec.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku BCU w Zgorzelcu w ramach projektu: “Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28367e7-8592-4937-884a-31a2d997a92e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041614/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup mebli na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w Komponencie A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, jako inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223327,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:
Część I – Zakup mebli biurowo-szkolnych: Szafki szatniowe podwójne – 22 szt., tablica szkolna biała suchościeralna magnetyczna – 6 szt., zestaw przyrządów do tablicy – 6 szt., Biurko – 10 szt., fotel biurowy – 7 szt., ławka uczniowska 2-osobowa – 22 szt., krzesło szkolne – 48 szt., stolik komputerowy 1-osobowy – 28 szt., krzesło komputerowe – 30 szt., krzesło mobilne warsztatowe – 13 szt., regał biurowy nr 1 – 22 szt., szafa pancerna dwudrzwiowa na dokumenty niejawne – 1 szt., stół konferencyjny – 2 szt., krzesło konferencyjne – 106 szt., mobilny stojak na ubrania – 4 szt., wieszak ścienny – 3 szt., gablota na klucze – 1 szt., regał warsztatowy – 13 szt., biurko „L” – 1 szt., regał archiwizacyjny jednostronny – 8 szt., regał archiwizacyjny dwustronny – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39113600-3 - Ławki

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121000-6 - Biurka i stoły

39131000-9 - Regały biurowe

39134100-1 - Stoły komputerowe

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39141300-5 - Szafy

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 161250,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:
Część II – Zakup mebli wypoczynkowych: Szafka pod ekspres – 2 szt., kanapa dwuosobowa – 2 szt., stolik stylowy – 2 szt., fotel salonowy – 5 szt., zestaw siedzisk modularnych – 1 kpl., kwietnik metalowy wewnętrzny – 3 szt., zestaw mebli akustycznych – 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151100-6 - Stojaki

4.5.5.) Wartość części: 62077,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112393,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550615,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112393,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8710001912

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112393,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46863,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123011,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46863,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LCG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482753165

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46863,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.