Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117480/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Przeworsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650243995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166488236
1.5.8.) Numer faksu: 166487325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pgk-przeworsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-przeworsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Przeworsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4621a62-7c4a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4621a62-7c4a-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został określony w załączniku nr 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/12/2022 ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) powstających w oczyszczalni ścieków Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., adres oczyszczalni: ul. Gorliczyńska 31b, 37-200 Przeworsk, poprzez odzysk albo unieszkodliwienie na terenie Województwa Podkarpackiego lub innego w przypadku gdy odległość od miejsca wytwarzania osadów do miejsca stosowania jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa.
Ilość osadów ściekowych do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy: 3250 Mg o uwodnieniu 75-86%. w tym 2500 Mg w okresie innym niż zimowy oraz 750 Mg w okresie zimowym. Podana ilość osadów, jest ilością szacunkową, a Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia tej ilości w zależności od potrzeb
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513800-4 - Usługi obróbki osadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) ,,cena"
2) ,,aspekty środowiskowe"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty środowiskowe
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
• posiada aktualne zezwolenia (decyzję) na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i transportu odpadów (w tym o kodzie 19 08 05), w myśl Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm)
lub
• wpisy do rejestrów, niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
• złoży oświadczenie o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwolenia ze wskazaniem podstawy prawnej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na załadunku odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych w ilości nie mniejszej niż 2000 Mg zrealizowaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
b) będzie dysponował: co najmniej
- jednym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów oraz koparko-ładowarką zgodnie z opisem w Opis Przedmiotu Zamówienia Zał nr 1 do SWZ.
c) przedstawi opis środków organizacyjno-technicznych dostępnych wykonawcy w celu zapewnienia jakości usług – opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w zależność od wybranego wariantu tj.
• w przypadku mieszanego, rolniczego zagospodarowanie osadów ściekowych (art. 96. ust. 1 pkt 1-3 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm ) opis będzie zawierał w szczególności:
opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w okresie występowania gruntów czasowo zamarzniętych i pokrytych śniegiem (okres zimowy)
wykaz działek przeznaczonych do aplikacji osadów z przewidzianymi ilościami osadów do aplikacji na gruntach
tytuł własności do terenu, na którym będą stosowane komunalne osady ściekowe, w przypadku, gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych, wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy, poświadczonej za zgodność z oryginałem, przenoszącej wszelkie prawa właściciela na Wykonawcę w zakresie władania powierzchnią gruntu (wypis z ewidencji gruntów jako uprawniony podmiot do władania powierzchnią gruntu) oraz pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych,
oświadczenie o nie podleganiu gruntu zakazom stosowania aplikacji osadów zgodnie z art. 96 ust. 12 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm).
oświadczenie o stosowanych uprzednio dawkach osadu na wykazanych gruntach lub o braku jego stosowania, w okresie ostatnich 3-ch lat.
lub w przypadku wybrania drugiego wariantu:
• innego niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych – opis z oświadczeniem o sposobie i miejscu zagospodarowania osadów ściekowych
w sposób inny niż rolniczy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) aktualne zezwolenia (decyzję) na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i transportu odpadów (w tym o kodzie 19 08 05), w myśl Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm)
lub
wpisy do rejestrów, niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
oświadczenia o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwolenia ze wskazaniem podstawy prawnej,
2) W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej
lub zawodowej:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, (załącznik Nr 6 do SWZ). Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na załadunku odbiorze, transporcie
i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w ilości nie mniejszej niż 2000 Mg zrealizowaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający nie wymaga w tym zakresie podmiotowych środków dowodowych.
c) opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w zależność od wybranego wariantu tj.
• mieszanego, rolniczego zagospodarowanie osadów ściekowych (art. 96. ust. 1 pkt 1-3 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm ) opis będzie zawierał w szczególności:
opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w okresie występowania gruntów czasowo zamarzniętych i pokrytych śniegiem (okres zimowy)
wykaz działek przeznaczonych do aplikacji osadów z przewidzianymi ilościami osadów do aplikacji na gruntach
tytuł własności do terenu, na którym będą stosowane komunalne osady ściekowe, w przypadku, gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych, wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy, poświadczonej za zgodność z oryginałem, przenoszącej wszelkie prawa właściciela na Wykonawcę w zakresie władania powierzchnią gruntu (wypis z ewidencji gruntów jako uprawniony podmiot do władania powierzchnią gruntu) oraz pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych,
oświadczenie o nie podleganiu gruntu zakazom stosowania aplikacji osadów zgodnie z art. 96 ust. 12 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm).
oświadczenie o stosowanych uprzednio dawkach osadu na wykazanych gruntach lub o braku jego stosowania, w okresie ostatnich 3-ch lat lub w przypadku wybrania drugiego wariantu:
• innego niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych – opis z oświadczeniem o sposobie i miejscu zagospodarowania osadów ściekowych w sposób inny niż rolniczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:a. oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,
b. każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w Rozdz. XXI ust. 1 SWZ w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
c. dokumenty, o których mowa w Rozdz. XXII SWZ, winni złożyć wspólnie.
2) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza Oferty/Wnioski dostępnego na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-07
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Tryńcza
- Dostawa rękawic medycznych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pt. "Poprawa jakości wody dla mieszkańców Gminy Przeworsk" w podziale na części (zadania):
- Przebudowa drogi powiatowej P 1604 R Żurawiczki-Zarzecze w km 2+953-3+390 oraz 3+680-3+789
- Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Przeworsk
- Remont i wyposażenie pomieszczenia na pracownie dekoratorstwa i obudowanie blachą boksu na odpady
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza - Kamyszyn
- Gospodarowanie odpadem w formie płynnej o kodzie 19 08 99 pochodzącego z Oczyszczalni Ścieków w Warce
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.