Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431887/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie sprzedaży biletów na przejazdy kolejowe oraz udzielanie informacji w kasach biletowych w budynku dworca kolejowego w Ustce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rozwoju Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388232043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 35
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8145 586
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.osir.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie sprzedaży biletów na przejazdy kolejowe oraz udzielanie informacji w kasach biletowych w budynku dworca kolejowego w Ustce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b9e933-600b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131544,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie sprzedaży biletów na przejazdy kolejowe oraz udzielanie informacji w kasach biletowych w budynku dworca kolejowego w Ustce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. świadczenie usługi prowadzenia kasy biletowej zgodnie ze standardem obsługi w sposób ciągły i nieprzerwany w okresie od 01.02.2023 r. do 31.01.2024 r.:
- w okresie od 15.06.2023 r. do 14.09.2023 r. – jedno stanowisko kasowe 12 godzin dziennie (8:00 – 20:00), z wyjątkiem świąt,
- w okresie od 01.02.2023 r. do 14.06.2023 r. oraz od 15.09.2023 r. do 31.01.2024 r. – jedno stanowisko kasowe 7 godzin dziennie (8:00 do 15:00), z wyjątkiem świąt;
2.2. kompleksową, sprawną, uprzejmą obsługę podróżnych korzystających z usług kasy biletowej,
2.3. zawarcie stosownych umów z przewoźnikami kolejowymi na sprzedaż ich biletów,
2.4. udzielanie informacji podróżnym o rozkładach jazdy obsługiwanych połączeń,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług w budynku dworca kolejowego w Ustce przy ul. Dworcowej 1 w lokalu przeznaczonym na kasy biletowe. Lokal jest umeblowany i posiada dostęp do internetu.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej w budynku dworca kolejowego w lokalu przeznaczonym na kasy biletowe. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
5. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia tj. osób obsługujących kasy biletowe.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161013,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161013,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161013,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY KAM PIOTR SCHEIL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839 209 71 61
7.3.3) Ulica: BOLESŁAWICE UL. WIĄZOWA 1
7.3.4) Miejscowość: KOBYLNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161013,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.