eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórzusługa realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu Silni i Samodzielni EFS w ramach RPO WZ na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
usługa realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu Silni i Samodzielni EFS w ramach RPO WZ na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Północna 15

1.4.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.4.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.7.) Numer telefonu: + 48 95 747 23 03

1.4.8.) Numer faksu: + 48 95 747 23 03

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506986

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00496193

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1) część I –– 80 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta 1usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. dla 2 (słownie: dwóch) uczestników projektu z terenu gminy Sławno (średnio 40 godzin na uczestnika);

Po zmianie:
1) część I –– 80 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta 1usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. dla 2 (słownie: dwóch) uczestników projektu z terenu gminy Sławno (średnio 40 godzin na uczestnika);

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
2) część II –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);

Po zmianie:
2) część II –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
3) część III –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);

Po zmianie:
3) część III –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca realizacje przedmiotu umowy we wskazanym terminie,
b) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie będzie mógł zostać dochowany z uwagi na wystąpienie siły wyższej; przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej Umowy,
c) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
- decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego
upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,
- z uwagi na brak możliwości zebrania grupy uczestników wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2,
d) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią,
e) Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia. Okres realizacji zamówienia może być wydłużony w przypadku, gdy uzyskana zostanie zgoda instytucji finansującej.
f) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi. Okres realizacji zamówienia, którego przedmiot dla danej części opisano w SWZ, może być wydłużony w przypadku, gdy uzyskana zostanie zgoda instytucji finansującej. W tym przypadku przewidziana liczba godzin świadczenia usługi będzie mogła być realizowana po 31.10.2023 r. lub będą mogły być realizowane dodatkowe godziny lub godziny świadczenia usługi w innej lokalizacji.;
2) zmianie wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; w takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;

Pozostałe w SWZ.

Po zmianie:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca realizacje przedmiotu umowy we wskazanym terminie,
b) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie będzie mógł zostać dochowany z uwagi na wystąpienie siły wyższej; przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej Umowy,
c) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
- decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego
upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,
- z uwagi na brak możliwości zebrania grupy uczestników wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2,
d) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią,
e) Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia. Okres realizacji zamówienia może być wydłużony w przypadku, gdy uzyskana zostanie zgoda instytucji finansującej.
2) zmianie wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; w takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;

Pozostałe w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-23 08:00

Po zmianie:
2023-11-24 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
1 Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia w terminie do dnia 23.11.2023 r., do godz. 08:00.

Po zmianie:
1 Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r., do godz. 08:00.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-23 08:20

Po zmianie:
2023-11-24 08:20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.