Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00496193/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
usługa realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu Silni i Samodzielni EFS w ramach RPO WZ na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Północna 15
1.4.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: + 48 95 747 23 03
1.4.8.) Numer faksu: + 48 95 747 23 03
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506986
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00496193
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1) część I –– 80 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta 1usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. dla 2 (słownie: dwóch) uczestników projektu z terenu gminy Sławno (średnio 40 godzin na uczestnika);
Po zmianie:
1) część I –– 80 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta 1usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. dla 2 (słownie: dwóch) uczestników projektu z terenu gminy Sławno (średnio 40 godzin na uczestnika);
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2) część II –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);
Po zmianie:
2) część II –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
3) część III –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);
Po zmianie:
3) część III –– 120 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. dla 6 (słownie: sześciu) uczestników projektu z terenu Powiatu Myśliborskiego (średnio 20 godzin na uczestnika);
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca realizacje przedmiotu umowy we wskazanym terminie,
b) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie będzie mógł zostać dochowany z uwagi na wystąpienie siły wyższej; przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej Umowy,
c) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
- decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego
upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,
- z uwagi na brak możliwości zebrania grupy uczestników wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2,
d) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią,
e) Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia. Okres realizacji zamówienia może być wydłużony w przypadku, gdy uzyskana zostanie zgoda instytucji finansującej.
f) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi. Okres realizacji zamówienia, którego przedmiot dla danej części opisano w SWZ, może być wydłużony w przypadku, gdy uzyskana zostanie zgoda instytucji finansującej. W tym przypadku przewidziana liczba godzin świadczenia usługi będzie mogła być realizowana po 31.10.2023 r. lub będą mogły być realizowane dodatkowe godziny lub godziny świadczenia usługi w innej lokalizacji.;
2) zmianie wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; w takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
Pozostałe w SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca realizacje przedmiotu umowy we wskazanym terminie,
b) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie będzie mógł zostać dochowany z uwagi na wystąpienie siły wyższej; przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej Umowy,
c) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
- decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego
upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,
- z uwagi na brak możliwości zebrania grupy uczestników wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2,
d) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią,
e) Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia. Okres realizacji zamówienia może być wydłużony w przypadku, gdy uzyskana zostanie zgoda instytucji finansującej.
2) zmianie wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; w takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
Pozostałe w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-23 08:00
Po zmianie:
2023-11-24 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
1 Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia w terminie do dnia 23.11.2023 r., do godz. 08:00.
Po zmianie:
1 Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r., do godz. 08:00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-23 08:20
Po zmianie:
2023-11-24 08:20
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Senior +
- Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Łodygowice
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
- Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych przebywających na terenie Gminy Cedry Wielkie (4 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.