Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466239/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podniesienie umiejętności nauczycieli poprzez udział w szkoleniach w podziale na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200018502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciepła 32
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-472
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckubialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckubialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c598b2d-702b-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie umiejętności nauczycieli poprzez udział w szkoleniach w podziale na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c598b2d-702b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00435910/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Podniesienie umiejętności nauczycieli poprzez udział w szkoleniach w podziale na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 026/9/2022/ZP/UNICEF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Szkolenie nauczycieli w zakresie zarządzania agresją umiejętności społecznych (TZA+TUS) Informacja o Projekcie: - Projekt pt. Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce w ramach programu Pomoc uchodźcom w Polsce / Ochrona dzieci. - Projekt realizowany jest przez Miasto Białystok w partnerstwie z UNICEF. -Działania z obszaru edukacji koordynuje Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 4. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15895000-8 - Szybkie przekąski
4.5.5.) Wartość części: 143640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Szkolenie dla trenerów emocji (Szkolenie Społeczno-Emocjonalne) Informacja o Projekcie: - Projekt pt.Odpowiadanie na pilne potrzeby dzieci i rodzin uchodźców w Polsce w ramach programu Pomoc uchodźcom w Polsce / Ochrona dzieci. - Projekt realizowany jest przez Miasto Białystok w partnerstwie z UNICEF. - Działania z obszaru edukacji koordynuje Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 4. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15895000-8 - Szybkie przekąski
4.5.5.) Wartość części: 79800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia z Oknem na Świat Edukacja i Rozwój Marta Hendzel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145846368
7.3.3) Ulica: Bruna 18 m. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-594
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA Z OKNEM NA ŚWIAT - Edukacja i Rozwój - Marta Hendzel
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA Z OKNEM NA ŚWIAT - Edukacja i Rozwój - Marta Hendzel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62929,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62929,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Szkoła TUS, ul. plac Konstytucji 6, 00-550 Warszawa - Przeprowadzenie certyfikacji
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94394,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- usługa szkolenia: "Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL (BASE)"
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
więcej: Szybkie przekąski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.