Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446593/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00473463/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego w roku 2023 dla Gminy Juchnowiec Kościelny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/zamwienia_publiczne_powyzej_130_000_pln/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego w roku 2023 dla Gminy Juchnowiec Kościelny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53ee410-6722-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019825/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego w roku 2023 dla Gminy Juchnowiec Kościelny.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446593/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.2.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa płynnego tj. oleju napędowego bez dodatku biokomponentu (ON B0) do zbiornika, naziemnego o pojemności 5 000 litrów, znajdującego się w Juchnowcu Górnym przy, ul. Szkolnej 1A w roku 2023.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normom PN-EN 590 dla oleju napędowego. Paliwo winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia
9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z późn. zm.).
Szacunkowa ilość oleju napędowego: do 70 000 litrów.
Jednorazowa dostawa paliwa wynosić będzie od 1000 – 5000 litrów.
Paliwo zamawiane będzie telefonicznie maksymalnie 2 dni przed dostawą, może zostać potwierdzone faksem lub e-mailem z określeniem ilości i terminu dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 445900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych niżej wymienionych budynków gminnych:1. Budynek Ośrodka Kultury w Juchnowcu Kościelnym ul. Plac Królowej Rodzin 1;
2. Budynek wielofunkcyjny w Księżynie ul. Alberta 2;
3. Budynek Urzędu Gminy w Juchnowcu Kościelnym ul. Lipowa 10;
4. Budynek świetlicy w Wojszkach 89A.
Przedmiotem dostawy jest olej opałowy typu lekkiego spełniający parametry polskiej normy PN-C-96024 w szacunkowej ilości 25 000 litrów.
Dostawy odbywać się będą do w/w budynków na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez osobę wskazaną przez zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania.
Wykonawca dostarczy zamawiany olej opałowy własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 152750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159833,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162267,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159833,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ’’OPAL’’ SPÓŁKA JAWNA Irena Puławska, Roman Puławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430002524
7.3.3) Ulica: Targowa 84
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159833,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.