eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap I:



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap I:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19933,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Oswiecim-Etap-I.html?sid=51d753d74ccea579460f658172727942

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap I:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f24960e-3aa7-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.47 Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260160,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zasyp wyrw i udrożnienie potoku Spytkowickiego w km 2+900-3+300 msc.
Spytkowice, gm. Spytkowice.
Prace będą polegały na usunięciu przetamowań oraz zatorów w dnie powstałych z gałęzi, powalonych drzew i żwiru. Pozyskany urobek należy wbudować w skarpy potoku w miejscach osunięć. Roboty ziemne obejmują zasyp wyrw poprzez uzupełnienie ziemią podmytej prawej skarpie potoku Spytkowickiego materiałem kamiennym typu ciężkiego. Prace wymagają
wycinki drzew w ilości 10 szt oraz pielęgnacji 5 sztuk drzew.
Zasyp wyrw narzutem kamiennym będzie wykonane w trzech lokalizacjach w łącznej ilości 83 m3. Łachy zażwirowania zalegające w dnie potoku zostaną wykorzystane do zabudowania podmytych skarp oraz pod zasyp wyrw. Do zabudowy wyrw narzutem kamiennym będzie użyty kamień hydrotechniczny frakcji 0,5-1 m.
Prace mają na celu poprawę bezpieczeństwa powodziowego terenów przyległych wraz z gęstą zabudową mieszkalną.

Nadzór przyrodniczy:
Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji prac prowadzić nadzór przyrodniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 121950,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie potoku Ratowa w km 0+000 - 2+220 w msc. Podłęże, gm. Alwernia.

Zasadniczym celem działań na potoku Ratowa jest punktowe udrożnienie dna i przywrócenie jego drożności dla poprawy bezpieczeństwa powodziowego terenów przyległych. Niedrożne koryto potoku przy nawalnych opadach deszczu grozi podtopieniami przyległej zabudowy (na zawalu) oraz infrastruktury drogowej. Potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na
bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach. Opisane prace będą prowadzone na potoku Ratowa w km 0+000-2+200 w miejscowości Podłęże, gminie Alwernia, w województwie małopolskim. W ramach inwestycji zaplanowano działania wynikające z potrzeby ochrony wartości przyrodniczych terenu m.in.: prace wykonywane będą pod nadzorem przyrodniczym.
Prace wykonywane będą z brzegu bez wjazdu w koryto cieku, nie będą prowadzone jednocześnie w kilku miejscach, aby nie wystąpił efekt skumulowany negatywnego oddziaływania na środowisko.
Przedstawiony zakres prac musi zostać wykonany w celu zapobieżenia zalewania przyległych terenów oraz poprawy spływu wód z zawala.

Nadzór przyrodniczy:
Nadzór przyrodniczy znajduje się po stronie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 81300,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie potoku Olszyński wraz z naprawą ubezpieczeń w km 0+000 - 1+410, msc. Olszyny, gm. Babice.

Zasadniczym celem prac na potoku Olszyński jest poprawa bezpieczeństwa
przeciwpowodziowego przyległych terenów z gęstą zabudową mieszkalno – gospodarczą miejscowości Olszyny. Wykonanie ww. prac jest konieczne ze względu na zagrożenie powodziowe, które powoduje nie udrożniony i zarośnięty potok.
Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku, liczne przetamowania i zatory ziemne w korycie oraz usunięcie warstwy nanosu, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych. Zaplanowano również odtworzenie opaski z pojedynczej kiszki faszynowej leśnej Fi 20 cm, po wcześniejszej rozbiórce starej kiszki
oraz odtworzeniu progów w dnie za pomocą palisady drewnianej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 56910,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108712,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185231,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108712,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE MATEUSZ KĘPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521694367

7.3.3) Ulica: Nad Stawami 75

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108712,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58383,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212211,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58383,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE MATEUSZ KĘPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552-169-43-67

7.3.3) Ulica: Nad Stawami 75

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58383,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52212,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161993,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52212,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE POŚREDNICTWO USŁUGI KOPARKO – ŁADOWARKAMI ANDRZEJ STYRNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511002391

7.3.3) Ulica: MUCHARZ

7.3.4) Miejscowość: 15

7.3.5) Kod pocztowy: 34-106

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52212,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.