Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Rozprza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9697521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Rozprza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f64a9b8-5447-4bff-977d-b5a325b941e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083909/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Rozprza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie
gminy Rozprza. Roboty obejmują w szczególności równanie mechaniczne, likwidację ubytków i wybojów przy użyciu
dostarczonego przez Wykonawcę materiału - kruszywa łamanego dolomitowego. Prowadzenie robót w związku z naprawą
dróg gruntowych gminnych na terenie gminy Rozprza polegać będzie na dostawie
kruszywa łamanego dolomitowego i rozsypaniu na drodze, mechanicznym uzupełnieniu ubytków i wybojów nawierzchni za
pomocą równiarki samobieżnej oraz wzruszaniu i wyrównaniu dróg gruntowych (szacunkowa ilość pracy równiarki- 100
godzin).
Zakres prac obejmuje zakup wraz z dostawą mieszanki kruszyw łamanych dolomitowych frakcji Ø:
• od 0 do 31,5 mm w szacunkowej ilości ok. 400 Mg (udział frakcji Ø - 0 = 5-10% bez gliny)
• od 0 do 16 mm w szacunkowej ilości ok. 140 Mg (udział frakcji Ø - 0 = 5-10% bez gliny) oraz uzupełnieniem ubytków i
wybojów nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg na terenie gminy Rozprza
wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem (rozsypaniem na drodze) mieszanki kruszyw łamanych do poszczególnych
miejscowości Gminy Rozprza będzie realizowana w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Rozprza (w godz. 7:30-15:30
w dni poniedziałek, środa – piątek oraz w godz. 9:00-17:00 we wtorek) po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego
potrzeby realizacji prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patrytrans Patryarcha Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691044534
7.3.3) Ulica: Przerąb 27
7.3.4) Miejscowość: Masłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-515
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PATRYARCHA SŁAWOMIR - "PATRYTRANS"
jakie przetargi wygrała firma
PATRYARCHA SŁAWOMIR - "PATRYTRANS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROZPRZA
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2025.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu gminy Rozprza na rok 2025.
więcej: przetargi ROZPRZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce 2025"
- "Prace budowlano - remontowe dotyczące budynku szkoły (Zespół dworsko - parkowy w Głazowie)" - powt II.
- Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
- Remont drogi gminnej w miejscowości Dzielna w Gminie Ciasna
- Przebudowa budynku Stacji PKP w miejscowości Czarny Dunajec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.