Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00349775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00353399/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE
OD WRZEŚNIA DO PAŹDZIERNIKA 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006085339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 13
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-401
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.zgora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d96c59e-3776-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIEOD WRZEŚNIA DO PAŹDZIERNIKA 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d96c59e-3776-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005653/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Specjalistyczne usługi opiekuńcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.331.9.2023.RN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205660 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
Szacowana średnia liczba usługobiorców wynosi 30 osób. Szacowana liczba godzin usług w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 1.582 godzin. Podana liczba ma charakter szacunkowy i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie pełnej liczby godzin.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany liczby osób i ilości godzin przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia. Nie można dokładnie określić liczby osób i godzin ze względu na specyfikację zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia.
Rzeczywista liczba godzin świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych uzależniona będzie zatem od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko cześć ww. godzin będzie realizowana.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę zrealizowanych godzin (na podstawie karty czasu pracy, miesięcznej indywidualnej karty klienta korzystającego ze specjalistycznych usług opiekuńczych oraz wystawionej faktury).
W okresie od stycznia do lipca 2023 r. korzystało ze specjalistycznych usług opiekuńczych 29 osób, zrealizowano 4.033 godziny usług.
Liczba godzin przyznanych usług dla jednej osoby jest bardzo zróżnicowana i waha się obecnie od 6 do 50 godzin miesięcznie. Może ulegać zmianom.
Usługi zgodnie z decyzjami administracyjnymi są świadczone w miejscu zamieszkania klienta na terenie miasta Zielona Góra lub w siedzibie wykonawcy.
Przez godzinę świadczenia usług Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut) w godzinach od 700- 2000. Zaznaczam jednocześnie, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług. Jest to czas przeznaczony do wykonania czynności bezpośrednio na rzecz świadczeniobiorcy (bez czynności przygotowawczych, takich jak np. dojazdy do osób objętych tą formą pomocy lub sporządzanie dokumentacji). W cenę godziny należy wliczyć koszty dojazdu, niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia zajęć oraz sporządzanie dokumentacji.
Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego na piśmie w ramach zawartej umowy z wybranym Wykonawcą.
Wymagany termin wykonania usługi - usługa ciągła od września do października 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205660 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TLEN & TERAPIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731041863
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TLEN & TERAPIA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TLEN & TERAPIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.16.2025. Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do procedur wewnątrznaczyniowych
- Przedłużenie licencji oraz wsparcia dla urządzeń sieciowych FortiGate, FortiAnalyzer oraz pakietu antywirusowego FortiClient
- Wykonanie usług cateringowych w ramach projektu "Transgraniczne Ogrody Doświadczeń" (CPTT).
- NZ.261.11.2025 Sukcesywne dostawy obłożeń szpitalnych
- Kompleksowa organizacja 2 spotkań z udziałem lubuskich MŚP o charakterze mentoringowo - nettworkingowym na terenie województwa lubuskiego
- Remont drogi wojewódzkiej nr 176 na odcinku od km 3+775 do km 4+650
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Solidarnościowego.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r. dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz fizjoterapeutycznych w ramach Projektu pn. "Usługi społeczne i zdrowotne - szansą na lepsze życie w gminie Busko-Zdrój"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.