Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488437/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2023/BZP 00426185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00095929/01 - Wynik z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550680
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lutówko 18
1.4.2.) Miejscowość: Lutówko
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-407
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: (52) 388 47 22
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.lutowko@torun.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lutowko.torun.lasy.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507327
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00488437
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Lp. Kryterium: Waga: 1.
Cena brutto (C)
60 % 2.
Doświadczenie geodety
20 % 3.
Termin wykonania zamówienia
20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6,5 miesiąca – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5,5 miesiąca – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
15.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w ramach opisanych powyżej kryteriów oceny ofert.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
15.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Po zmianie:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Kryterium: Waga:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie Geodety
20 %
3. Termin wykonania zamówienia 20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie Geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie Geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w formularzu ofertowym większą liczbę Geodetów Zamawiający przy ocenie oferty weźmie pod uwagę tylko Geodetę o największym doświadczeniu.
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6 miesięcy i 15 dni – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i 15 dni – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Lp. Kryterium: Waga: 1.
Cena brutto (C)
60 % 2.
Doświadczenie geodety
20 % 3.
Termin wykonania zamówienia
20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6,5 miesiąca – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5,5 miesiąca – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
15.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w ramach opisanych powyżej kryteriów oceny ofert.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
15.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Po zmianie:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Kryterium: Waga:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie Geodety
20 %
3. Termin wykonania zamówienia 20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie Geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie Geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w formularzu ofertowym większą liczbę Geodetów Zamawiający przy ocenie oferty weźmie pod uwagę tylko Geodetę o największym doświadczeniu.
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6 miesięcy i 15 dni – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i 15 dni – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Lp. Kryterium: Waga: 1.
Cena brutto (C)
60 % 2.
Doświadczenie geodety
20 % 3.
Termin wykonania zamówienia
20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6,5 miesiąca – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5,5 miesiąca – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
15.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w ramach opisanych powyżej kryteriów oceny ofert.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
15.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Po zmianie:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Kryterium: Waga:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie Geodety
20 %
3. Termin wykonania zamówienia 20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie Geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie Geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w formularzu ofertowym większą liczbę Geodetów Zamawiający przy ocenie oferty weźmie pod uwagę tylko Geodetę o największym doświadczeniu.
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6 miesięcy i 15 dni – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i 15 dni – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Lp. Kryterium: Waga: 1.
Cena brutto (C)
60 % 2.
Doświadczenie geodety
20 % 3.
Termin wykonania zamówienia
20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6,5 miesiąca – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5,5 miesiąca – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
15.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w ramach opisanych powyżej kryteriów oceny ofert.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
15.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Po zmianie:
15.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Kryterium: Waga:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Doświadczenie Geodety
20 %
3. Termin wykonania zamówienia 20 %
15.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
15.3. Sposób obliczania punktów dla kryterium:
(1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
(2) W ramach kryterium „Doświadczenie Geodety” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę na stanowisko Geodety (tej samej, którą wykonawca wskaże w wykazie osób), wskazane przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Geodety według poniższego schematu.
Doświadczenie Geodety polegające na:
wykonaniu 1 usługi z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 5 pkt
wykonaniu 2 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 10 pkt
wykonaniu 3 usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 15 pkt
wykonaniu 4 i więcej usług z zakresu wznowienia granic lub rozgraniczenia lub usługi geodezyjnej – 20 pkt
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w formularzu ofertowym większą liczbę Geodetów Zamawiający przy ocenie oferty weźmie pod uwagę tylko Geodetę o największym doświadczeniu.
(3) W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” oceniane będzie zadeklarowany przez wykonawcę okres realizacji usług, wskazany przez wykonawcę w Formularzu oferty sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający przyzna punkty według poniższego schematu.
Termin wykonania zamówienia:
wynoszący do 7 miesięcy – 0 pkt
wynoszący do 6 miesięcy i 15 dni – 5 pkt
wynoszący do 6 miesięcy – 10 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i 15 dni – 15 pkt
wynoszący do 5 miesięcy i mniej – 20 pkt
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 10 szt.;
b) wyznaczenie/wznowienie punktów geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 81 szt.. Podana liczba punktów geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie; c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej- pliki shp* lub dbf*, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania;
Po zmianie:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 10 szt.;
b) wznowienie/wytyczenie znaków geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 81 szt. Podana liczba znaków geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie o maksymalnie 10%;
c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej - pliki shp lub dbf, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu).
Po zmianie:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 19 szt.;
b) wyznaczenie/wznowienie punktów geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 147 szt.. Podana liczba punktów geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie; c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej- pliki shp* lub dbf*, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania;
Po zmianie:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 19 szt.;
b) wznowienie/wytyczenie znaków geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 147 szt. Podana liczba znaków geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie o maksymalnie 10%;
c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej - pliki shp lub dbf, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu).
Po zmianie:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 50 szt.;
b) wyznaczenie/wznowienie punktów geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 722 szt.. Podana liczba punktów geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie; c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej- pliki shp* lub dbf*, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania;
Po zmianie:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 50 szt.;
b) wznowienie/wytyczenie znaków geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 722 szt. Podana liczba znaków geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie o maksymalnie 10%;
c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej - pliki shp lub dbf, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu).
Po zmianie:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 27 szt.;
b) wyznaczenie/wznowienie punktów geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 459 szt.. Podana liczba punktów geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie; c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej- pliki shp* lub dbf*, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania;
Po zmianie:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno-kartograficzne pn. „Wykonanie prac z zakresu porządkowania stanu posiadania - wznowienie granic działek ewidencyjnych na terenie Nadleśnictwa Lutówko”.
Zakres prac obejmuje:
a) wznowienie/wytyczenie wraz z okazaniem na gruncie granic działek ewidencyjnych objętych niniejszym postępowaniem - 27 szt.;
b) wznowienie/wytyczenie znaków geodezyjnych oraz ich stabilizację w terenie – 459 szt. Podana liczba znaków geodezyjnych jest orientacyjna i może ulec zmianie o maksymalnie 10%;
c) stabilizację dwupoziomową, polegającą na wkopaniu trwałych znaków granicznych (betonowych) o wymiarach 10x14x46cm. Graniczniki na załamaniach granic nieruchomości należy wkopać tak, aby tworzyły kopiec i wystawały około 10cm nad poziom gruntu. Dodatkowo pod każdym granicznikiem należy zakopać butelkę lub inny przedmiot umożliwiający zlokalizowanie punktu granicznego w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadkach, gdy wznawiany znak graniczny znajduje się w drodze należy stabilizować go równo z płaszczyzną gruntu.
W sytuacji, gdy warunki terenowe nie będą umożliwiały stabilizacji granic w sposób opisany powyżej, stabilizację należy wykonać w inny trwały sposób (np. trzpień stalowy w powierzchni betonowej);
d) oznaczeniu przebiegu granic - tj. oznaczeniu farbą rosnących drzew na granicy, na odcinkach przekraczających 100m, przebieg granicy zostanie zastabilizowany palikami drewnianymi co 50m;
e) przekazaniu do Nadleśnictwa Lutówko: współrzędnych geodezyjnych punktów granicznych w układzie 1992 w postaci wektorowej - pliki shp lub dbf, map (szkiców) ze wznowienia granic, protokołów granicznych podpisanych przez strony oraz uprawnionego geodetę zaewidencjonowanych przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, wykazów zmian gruntowych. Całość dokumentacji musi posiadać poświadczenie przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezji i Kartografii. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne, normami i zasadami współczesnej wiedzy dotyczącymi wykonywanego zadania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac (na Obszarze Realizacji Pakietu) oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę (na Obszarze Realizacji Pakietu).
Po zmianie:
4.1. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
4.2. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.3. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9A – 9D do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
4.4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
4.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie powzięcia nowych informacji/danych, (2) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług geodezyjno-kartograficznych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (3) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę polegającą na wznowieniu granic lub rozgraniczenia lub usługę geodezyjną o wartości minimum 20 000,00 zł brutto (przez 1 usługę należy rozumieć usługę wykonaną w ramach jednej umowy) – dla każdej części zamówienia (Pakiet 1 – 4);
2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku geodety – dla każdej części zamówienia (Pakiet 1 – 4);
Niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* geodezyjne.
Ponadto osoba ta winna legitymować się doświadczeniem (po uzyskaniu stosowanych uprawnień) w wykonaniu co najmniej 1 usługi polegającej na wznowieniu granic lub rozgraniczenia lub usłudze geodezyjnej.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia geodezyjne, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1321). oraz odpowiadające im ważne uprawnienia geodezyjne wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ.
Po zmianie:
1. W zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę polegającą na wznowieniu granic lub rozgraniczenia lub usługę geodezyjną o wartości minimum 20 000,00 zł brutto (przez 1 usługę należy rozumieć usługę wykonaną w ramach jednej umowy);
2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku geodety;
Niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* geodezyjne.
Ponadto osoba ta winna legitymować się doświadczeniem (po uzyskaniu stosowanych uprawnień) w wykonaniu co najmniej 1 usługi polegającej na wznowieniu granic lub rozgraniczenia lub usłudze geodezyjnej.
*Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia geodezyjne, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1321) lub odpowiadające im ważne uprawnienia geodezyjne wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
* okres ten liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
2. dowodów określających, czy dostawy wskazane przez Wykonawcę w wykazie dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy*.
* okres ten liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
Po zmianie:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
* okres ten liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
2. dowodów określających, czy usługi wskazane przez Wykonawcę w wykazie usług na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy*.
* okres ten liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:
dla Pakietu 1 w wysokości 200,00 zł
dla Pakietu 2 w wysokości 270,00 zł
dla Pakietu 3 w wysokości 1 600,00 zł
dla Pakietu 4 w wysokości 1 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:
dla Pakietu 1 w wysokości 200,00 zł
dla Pakietu 2 w wysokości 270,00 zł
dla Pakietu 3 w wysokości 1 600,00 zł
dla Pakietu 4 w wysokości 1 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 lit. b) i c) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
Po zmianie:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a) i c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 lit. b) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-19 09:00
Po zmianie:
2022-12-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-19 09:15
Po zmianie:
2022-12-23 09:15
INNE PRZETARGI LUTÓWKO
- Wykonywanie usług cateringowych polegających na zapewnieniu wyżywienia dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych - posiłek w plenerze
- Budowa składnicy drewna nr 2 w leśnictwie Gaj
więcej: przetargi LUTÓWKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.