eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 75 203,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06745d3-fa21-4241-b104-2eea962100fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji
elektronicznej.
2. Wszelkie wymagania techniczne i organizacyjne szczegółowo zostały opisane w pkt SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych,
obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio pozyskał, w szczególności: 1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; 3) pełnomocnika Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone w pełnomocnictwie); 4) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone z informacji z KRK); 5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Pozostałe szczegółowe postanowienia zawarte są w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 350000.271.15.2024-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 137900,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
2. Oferowany pojazd fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiada wymagane wyposażenie.

2.1. Dane pojazdu:
• Rok produkcji: co najmniej 2023,
• Wersja nadwozia (jedna z wymienionych): osobowo-ciężarowy tupu furgon lub van,
• Liczba miejsc siedzących: 6 w 2 rzędach (3 z przodu, 3 w drugim rzędzie),
Tylne siedzenia z możliwością wymontowania (2 rząd siedzeń)
• Lakier nadwozia (jeden z wymienionych): metalizowany srebrny, metalizowany w odcieniach szarości,
• Wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu,
• Rozstaw osi: co najmniej 2900 mm,
• Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm,
• Długość: co najmniej 4800 mm,
• Maksymalna wysokość: 2600 mm,
• Ładowność: co najmniej 800 kg,
• Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg,
• Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.

2.2. Silnik z układem przeniesienia mocy:
• Paliwo: olej napędowy ON,
• Pojemność silnika: od 1400 cm³ do 2200 cm³,
• Liczba cylindrów: 4,
• Moc silnika: co najmniej 120 KM,
• Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny,
• Napęd: na przednią lub tylną oś,
• Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów,
• Emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów zgodnie z normą emisji spalin Euro 6 lub równoważna,
• Zużycie paliwa (energii) w cyklu mieszanym: nie więcej niż 9 litrów paliwa na 100 km,
• Emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 250 g/km.

2.3. Wyposażenie:
• Centralny zamek obsługiwany kluczykiem lub pilotem,
• Czujniki parkowania – co najmniej tylne,
• Dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu,
• Drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia,
• Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach lub klapa tylna,
• Elektrycznie sterowane szyby z przodu,
• Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
• Fotele tapicerowane z zagłówkami,
• Gniazdo USB,
• Immobilizer,
• Klimatyzacja – manualna lub automatyczna z nawiewem do pierwszego i drugiego rzędu siedzeń,
• Kluczyk do zapłonu, stacyjki – 2 szt.,
• Kolumna kierownicza regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie,
• Koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zestaw naprawczy,
• Komputer pokładowy w języku polskim z funkcją wyświetlania chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,
• Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
• Obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 15” (4 szt.) z oponami zalecanymi przez producenta samochodu (rozmiar, indeks prędkości i nośności),
• Ochronne listwy boczne
• Trzecie światło stop,
• Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu,
• Tuner radiowy fabryczny,
• Tylne siedzenia z możliwością wymontowania – 2 rząd siedzeń,
• Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
• Zestaw głośnomówiący fabryczny.

2.4. Pozostałe wymagania:
• Samochód winien być wyposażony w atestowaną gaśnicę oraz trójkąt ostrzegawczy,
• Samochód winien zostać dostarczony wraz z książką gwarancyjną w języku polskim
i instrukcją obsługi w języku polskim w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy,
• Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu
• najpóźniej na 3 dni robocze Zamawiającego (pon. – pt.) przed terminem dostawy samochodu,
• Z czynności odbioru samochodu zostanie sporządzony protokół odbioru,
• Do chwili podpisania bez zastrzeżeń przed przedstawicieli stron protokołu odbioru, Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu utraty uszkodzenia przedmiotu Umowy,
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dotrzymanie przedstawionych w ofercie parametrów pojazdu

4.2.6.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki określa pkt. 4.1 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 7 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: podmiotowe środki dowodowe zostały określone w pkt. 4.4. SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem
do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Za zgodą Stron w trakcie realizacji umowy możliwe będzie wprowadzenie istotnych zmian jej postanowień w stosunku do
treści oferty wybranej jako najkorzystniejsza, jeśli wystąpi możliwość wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla
Zamawiającego, a jej wprowadzenie przed terminem składania ofert nie miałoby wpływu ani na krąg wykonawców, ani też na wybór oferty najkorzystniejszej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https:/portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.