Og³oszenie z dnia 2022-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00020662/01 - Wynik z dnia 2023-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zakrzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakrzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 4861051122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakrzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zakrzew.bip.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2023r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e2dca23-805d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00507370
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014132/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju opa³owego w 2023r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7044273.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/704427
2. Szczegó³owe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram; procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Szczegó³owe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów,
wniosków, zawiadomieñ, oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania, z wy³±czeniem sk³adania ofert.
4. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl, jest dopuszczalna w wyj±tkowej
sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy sk³adania ofert). Z uwagi na ograniczon± wielko¶æ przesy³ania
jednorazowej wiadomo¶ci na pocztê elektroniczn± Zamawiaj±cego, przes³ana przez Wykonawcê wiadomo¶æ nie powinna
przekraczaæ 10 MB pojemno¶ci.
5. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca winien
skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego OPEN NEXUS Sp. z o. o., nr tel. +48 22 101 02 02 (w godzinach
8.00 – 17.00) lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
6. Maksymalny rozmiar pliku przesy³anego za po¶rednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy z³o¿enia oferty) wynosi 500 MB
(maksymalnie 10 plików w jednej wiadomo¶ci).
7. Za datê z³o¿enia wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ, cyfrowych odwzorowañ oraz innych informacji, przyjmuje siê
datê ich z³o¿enia na platformie zakupowej, a w przypadku awarii platformy zakupowej datê ich otrzymania przez Zamawiaj±cego na
adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9
listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów w nastêpuj±cych
formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .zip, .7Z.
9. W¶ród formatów danych powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich formatach danych (pliki) zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
10. Oferta oraz wszystkie wymagane za³±czniki do z³o¿enia wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem
rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi lub przez ustawowego pe³nomocnika.
Szczegó³owy opis zawarty w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych Gmina Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew tel. 48 610 51 22, email: gmina@zakrzew.pl .
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Bart³omiej Kida e-mail: bodo.radom@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa oleju opalowego lekkiego w 2023r.", ZP.271.1.1.32.2022 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
8) Pani/Pana dane osobowe nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
9) Pani/Pana dane osobowe nie s± przekazywane do pañstw trzecich
10) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do:
- Publiczna Szko³a Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Zakrzewie, Zakrzew 58D, 26-652 Zakrzew;
- Publiczna Szko³a Podstawowa w Woli Taczowskiej, Wola Taczowska 11B, 26-652 Zakrzew;
- Publiczna Szko³a Podstawowa im. Or³a Bia³ego w D±brówce Pod³ê¿nej, D±brówka Pod³ê¿na 29B, 26-652 Zakrzew;
- Publiczna Szko³a Podstawowa w Zakrzewie im Jana Kochanowskiego - Szko³a Filialna w Mleczków, Mleczków ul. Szkolna 22, 26-652 Zakrzew
- Przedszkole Samorz±dowe w Zakrzewie, Zakrzew Kolonia 1, 26-652 Zakrzew
- Punkt Przedszkolny w Gulinie, Gulin 12, 26-652 Zakrzew
- Urz±d Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew
- Muzeum Rycerstwa w Taczowie, Taczów 6a, 26-652 Zakrzew
2. Olej opa³owy winien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe odpowiadaj±cego normie PN-C-96024 :2020. Minimalne parametry jakie musi spe³niaæ olej opa³owy lekki:
- gêsto¶æ w temp.15 0C- max do 860 kg/m3
- temperatura zap³onu – min. 56 oC
- temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ - (-20 0C)
- lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 0C - nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
- warto¶æ opa³owa - minimum 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki - max do 0,1 %
- barwa czerwona
3. Olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z polskimi normami oraz Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jako¶ci lekkiego oleju opa³owego, ciê¿kiego oleju opa³owego oraz oleju do silników statków ¿eglugi ¶ródl±dowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporz±dzeniem Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. poz. 1822). ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716).
4. Maksymalna ilo¶æ oleju opa³owego wynosi do 140000,00 litrów Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia. Minimalna ilo¶æ, do której Zamawiaj±cy mo¿e ograniczyæ zakres zamówienia wynosi 70000,00 litrów.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ transport, za³adunek i roz³adunek oleju na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia bêdzie przewo¿ony transportem Wykonawcy. Wykonawca musi dysponowaæ autocystern± wyposa¿on± w urz±dzenie wydawcze z licznikiem - posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo legalizacji, pompê ss±co-t³ocz±c± oraz w±¿ do tankowania o d³ugo¶ci umo¿liwiaj±cej swobodne przepompowanie paliwa do zbiornika.
6. Wymagany czas dostawy: maksymalnie 72 godzin od daty zg³oszenia zapotrzebowania.
7. Wymagany termin p³atno¶ci 14 dni od dnia z³o¿enia faktury.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty/o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na ofertê:1) FORMULARZ OFERTY – sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) o niepodleganiu wykluczeniu– Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku, wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 2) sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy ODPISU LUB INFORMACJI Z:
a) KRAJOWEGO REJESTRU S¡DOWEGO lub
b) CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ lub
c) INNEGO W£A¦CIWEGO REJESTRU.
4) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 3), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5) Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust 4) zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy PE£NOMOCNICTWA LUB INNEGO DOKUMENTU POTWIERDZAJ¡CEGO UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY.
6) Przepis ust 5) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz nazwê i adres ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego umocowania6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej.2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na:
a. zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uleg³y stawki podatku VAT
b. w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia i/lub zakresu przedmiotu zamówienia i/lub sposobu ¶wiadczenia (sposobu wykonania poszczególnych obowi±zków Stron) – w przypadku zaistnienia zdarzeñ wywo³anych si³± wy¿sz±, rozumianych jako wszelkie okoliczno¶ci mog±ce zaistnieæ w przysz³o¶ci, które maj± wp³yw na mo¿liwo¶æ realizacji przedmiotu zamówienia w terminach i zakresie okre¶lonym w niniejszej umowie lub jej za³±cznikach, znajduj±ce siê poza kontrol± Stron i których przy dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ lub które, choæ przewidywalne, by³y nieuniknione, nawet po przedsiêwziêciu przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê wszelkich uzasadnionych kroków dla unikniêcia takich zdarzeñ. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci takie zjawiska/wydarzenia, jak: powodzie, huragany, trzêsienie ziemi, stany epidemii/pandemii, i inne kataklizmy, klêski ¿ywio³owe, rozruchy, strajki (za wyj±tkiem rozruchów i strajków personelu i/lub osób skierowanych do wykonania zamówienia z ramienia Wykonawcy i/lub jego podwykonawców), jak równie¿ inne zdarzenia o charakterze lokalnym lub miêdzynarodowym, parali¿uj±ce ¿ycie kraju lub regionu, z którego – lub do którego – ma byæ realizowane zamówienie, w tym sytuacje, gdy wskutek wydania decyzji w³adz administracji publicznej (rz±dowej lub samorz±dowej), niemo¿liwym bêdzie dostawa przedmiotu zamówienia i/lub wykonanie innych obowi±zków sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia w sposób i w terminach wskazanych w niniejszej umowie lub jej za³±cznikach. W tym przypadku Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji umowy oraz ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym ograniczeniu wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wskazanego pierwotnie w tre¶ci oferty.
c. zmian w obowi±zuj±cych przepisach, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy w ten sposób, ¿e powoduj± wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niemo¿liwym, nie celowym, nie ekonomicznym lub niezgodnym z wymaganiami, przy czym zmiana ta polegaæ ma na dostosowaniu umowy do przepisów prawa.
d. w razie zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron lub których Strony przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ lub przewidzieæ,
e. z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego.
3. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci opisanych w ust. 2 umowy, Strona która ma zamiar powo³aæ siê na jedn± z przes³anek tam okre¶lonych ma bezwzglêdny obowi±zek niezw³ocznie poinformowaæ o tym drug± Stronê oraz wskazaæ jej zakres proponowanych zmian, a tak¿e w przypadku skierowania takiego ¿±dania przez drug± Stronê – przekazaæ jej wszelkie informacje i dokumenty uprawdopodabniaj±ce zaistnienie okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Strona ¿±daj±ca wprowadzenia zmian do umowy.
4. W opisanych w ust. 2 przypadkach dopuszcza siê zast±pienie Wykonawcy, nowym Wykonawc± (art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), je¿eli nowy Wykonawca jest nastêpc± prawnym Wykonawcy lub przej±³ zobowi±zania Wykonawcy zwi±zane z wykonywaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobi¶cie lub maj±tkowo za wykonanie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na Platformie Zakupowej adres strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/704427
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wyklucza siê:1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
wiêcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.