Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429261/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpe.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c303f0f9-6346-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119413/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Usługa utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania należącego do WS PB w odpowiednim stanie funkcjonalnym (2023-2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020 oraz Program Współpracy Interreg Południowy Bałtyk 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.42.2023.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 92000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk (dalej WS PB) z siedzibą przy Placu Porozumienia Gdańskiego 1, 80-864 Gdańsk (lok.121) w należytym stanie funkcjonalnym przez okres 24 miesięcy. Zakres obowiązków usług teleinformatycznych (wliczanych w koszt ryczałtu): 1. Obligatoryjnie wizyta informatyka przynajmniej 2 razy w miesiącu w wymiarze nie mniejszym niż 3 godziny w siedzibie biura w Gdańsku w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym. 2.Wizyty z dojazdem wymienione w ramach obligatoryjnych wizyt są wliczone w miesięczny ryczałt przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie. 3. Możliwość skrócenia czasu wizyty informatyka po uzgodnieniu z Zamawiającym (z Kierownikiem Wspólnego Sekretariatu Programu lub osobą przez niego wyznaczoną) przenosząc niewykorzystane godziny na kolejne wizyty w przypadku np. awarii. 4. Konsultacje telefoniczne (Help Desk) w godzinach pracy biura, tj. od 08:15 do 16:15 w każdy dzień roboczy. 5. Zapewnienie niezawodności działania systemu operacyjnego i oprogramowania zainstalowanego na poszczególnych komputerach. 6. Zapewnienie niezawodności pracy maszyn wirtualnych zwłaszcza, kontrolera Active Directory, serwera drukarek i plików. 7. Monitorowanie stanu zasilnia UPS i prawidłowego reagowania urządzeń i systemów podłączonych do UPS na zmiany stanu zasilania. 8. Bieżącego wdrażania poprawek udostępnianych i zalecanych przez producentów zainstalowanego oprogramowania. 9. Utrzymanie bieżącej „higieny” softwarowej komputerów – audyt legalności oprogramowania, testy na obecność szkodliwego oprogramowania (wirusy, spyware, malware itp.), usuwanie plików tymczasowych. 10. Nadzór nad niezawodnością pracy lokalnej sieci komputerowej z dostępem do Internetu, w przypadku awarii niezależnych od Wykonawcy ścisła współpraca z odpowiedzialnymi służbami (administrator sieci strukturalnej w siedzibie zleceniodawcy, ISP itp.). 11. Zapewnienie bezpieczeństwa sieci lokalnej przed nieautoryzowanym dostępem do poszczególnych komputerów i urządzeń sieciowych w sieci LAN z zewnątrz i wewnątrz poprzez zastosowanie odpowiednich środków na poziomie programowania, np. Firewall, IPS/IDS, czy wyłącznie prostego udostępniania plików, jeśli sieć LAN jest współdzielona z innymi podmiotami lub urządzenia sieciowe nie znajdują się w pomieszczeniach na wyłączny użytek Zamawiającego, 12. Nadawanie użytkownikom minimalnego poziomu uprawnień systemowych na poszczególnych komputerach, niezbędnego do wykonywania przez nich obowiązków służbowych. 13. Tworzenie codziennie kopii zapasowych danych, kontrola procesu ich tworzenia i utrzymywania na nośnikach zewnętrznych, na urządzenie sieciowe NAS, zdalny backup zgodny z zaleceniami Zamawiającego. 14. Diagnozowanie usterek sprzętowych – np. uszkodzenia zasilacza komputera. 15. Zgłaszanie awarii sprzętu Zamawiającemu, ewentualnie na zewnątrz podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, np. do serwisu producenta. 16. Prowadzenie dokumentacji technicznej zawierające informacje o stanie obecnym i wprowadzanych zmianach tak aby można było odtworzyć wszystkie systemy teleinformatyczne na podstawie dokumentacji technicznej. 17. Bieżące aktualizowanie bazy danych z loginami i hasłami oraz innymi kluczowymi informacjami do zarządzania każdym elementem sieci oraz serwerami i udostępnienie tych danych w sposób ustalony z Zamawiającym z wykorzystaniem „cyfrowego sejfu”. Aktualizacja musi nastąpić do 2 dni roboczych po wprowadzonej zmianie. 18. Udział w pracach wdrożeniowych i modernizacyjnych dotyczących infrastruktury IT w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku np. wymiana urządzeń sieciowych, serwerowych, telefonii VoIP, oprogramowania DLP, antywirusowego i innych wskazanych przez Zamawiającego. 19. Wykonywanie zaleceń związanych z realizacją przyjętych procedur i instrukcji oraz współpraca z Administratorem IT oraz Inspektorem Ochrony Danych. 20. Wykonywanie zaleceń związanych z realizacją przyjętych procedur i instrukcji oraz współpraca z Koordynatorem Systemu (Koordynatorem Bezpieczeństwa) oraz Koordynatorem Bezpieczeństwa IT. 21. Prowadzenie rejestru zgłoszeń IT w systemie teleinformatycznym udostępnionym przez Zamawiającego lub innego rozwiązania uzgodnionego z Zamawiającym. 22. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oraz podmiotom upoważnionym przez Zamawiającego na przeprowadzenie audytów i będzie w nich w razie konieczności czynnie uczestniczył oraz udzielał wszelkich niezbędnych informacji w zakresie teleinformatyki wynikającej z umowy. 23. Pomoc techniczna dla użytkowników, w tym pomoc zdalna (zdalny pulpit) i telefoniczna nieograniczona czasowo i ilościowo. 24. Instalacja darmowych udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek do systemu Windows oraz innego używanego oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych. 25. Dostosowanie oprogramowania do potrzeb Zamawiającego poprzez proponowanie uzupełniających zakupów w tym zakresie, np. aktualizacja oprogramowania antywirusowego i wskazanie konieczności przedłużenia licencji na kolejny okres. 26. Doradztwo w zakresie doboru sprzętu. 27. Wsparcie techniczne dla urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet, itp. 28. Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz sporządzanie protokołów/raportów wykonanych prac zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 29. Współpraca z Wydziałem Administracji Centrum Projektów Europejskich w zakresie zarządzania, nadzorowania oraz audytu wszystkich urządzeń zlokalizowanych w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu. 30. Wszelkie czynności oraz zakupy nieujęte w zakresie obowiązków, wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 31. Wszystkie kwestie techniczne oraz konfiguracyjne nie opisane w umowie będą realizowane z Zamawiającym i na jego polecenie przez Wykonawcę w terminach ustalonych w umowie. II Zakres obowiązków usług teleinformatycznych nie objętych ryczałtem (opcja): Zamawiający przewiduje maksymalnie 100 roboczogodzin na prace nieobjęte wynagrodzeniem miesięcznym (ryczałtem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości maksymalnego limitu roboczogodzin. Stawka za każdą rozpoczętą godzinę pracy informatyka naliczana jest zgodnie z ofertą. W ramach prac nieobjętych wynagrodzeniem miesięcznym przewiduje się: a) możliwość wezwania informatyka w godzinach pracy biura tj. 8:15 do 16:15 w każdy dzień roboczy. b) uzgodnione w formie korespondencji elektronicznej i/lub telefonicznej z Kierownikiem Wspólnego Sekretariatu Programu (lub osobą przez niego wyznaczoną) usług w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku ponad obligatoryjny wymiar godzinowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TI TELEINFORMATYKA Piotr Sypniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790008902
7.3.3) Ulica: Kazimierza Michałowskiego 20/b lok 2
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TI"TELEINFORMATYKA" Piotr Sypniewski
jakie przetargi wygrała firma
"TI"TELEINFORMATYKA" Piotr Sypniewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/23/24 Kompleksowa obsługa informatyczna systemów, sprzętu informatycznego oraz oprogramowania będącego na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.