eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom"Dostawy taśm przenośnikowych z montażem"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawy taśm przenośnikowych z montażem"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483802000

1.5.8.) Numer faksu: 483802033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-681aab79-76f4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawy taśm przenośnikowych z montażem"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681aab79-76f4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy taśm przenośnikowych z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1b do SWZ.

II. Szczegółowe warunki dostaw i montażu.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać na własny koszt do siedziby Zamawiającego taśmy oraz je zamontować w okresie trwania umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać taśmy.
3. Wykonawca gwarantuje termin realizacji zamówienia (czas reakcji serwisu) nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia konieczności dostawy i montażu taśmy - e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia otrzymania zamówienia do realizacji, w przypadku braku potwierdzenia na piśmie Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne za nieterminową dostawę.
4. Miejscem odbioru przedmiotu umowy oraz montażu będzie ZUOK, ul. Witosa 94 w Radomiu.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przy każdej dostawie, przed każdym rozładunkiem, komplet niezbędnych dokumentów dotyczących przywiezionej taśmy, zawierający co najmniej świadectwo jakości – atest potwierdzający, że oferowana taśma wykonana jest wg. zgodnie z normą DIN 22102 w przeciwnym wypadku zamówienie nie zostanie zrealizowane.
6. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego dostaw oraz ich montaż będzie protokół odbioru.
7. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie spełniał warunków zamówienia, zamówienie nie zostanie odebrane.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości zamówionych taśm.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dostaw przewidywanej ilości taśm określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1b do SWZ w okresie obowiązywania Umowy. Faktycznie dostarczona ilość taśm może ulec zmianie do 20% w stosunku do ilości określonych
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1b do SWZ – zapis dotyczy taśm z pozycji nr 1; 2; 3; 8; 12; 14; 15 OPZ (taśm bez progowych).
Pozycje nr 4; 5; 6; 7; 9; 10; 11; 13 OPZ (taśmy z progami) zostaną zamówione przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34312600-3 - Gumowe przenośniki pasowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204512,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204512,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204512,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABOR SWTP INVESTMENT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961537900

7.3.3) Ulica: Kłodzka 15

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204512,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-22 do 2024-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.