Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwaniu pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8d15b85-4405-4464-bfdc-4f37e3f1ca431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwaniu pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8d15b85-4405-4464-bfdc-4f37e3f1ca43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00372301/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa usuwania i przechowywania pojazdów w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługa polegająca na usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm) przy czym:
1) usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na holowaniu i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi transportowej (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy, oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy itp.), obejmuje:
a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego,
b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu z miejsca przebywania pojazdu w czasie do max 90 min. (Uwaga: czas dojazdu na miejsce zdarzenia stanowi kryterium oceny ofert);
c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),
d) załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący,
e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking,
f) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu,
g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,
h) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycje usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe). Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono:
Wykonawcy zezwolenie na odbiór pojazdu wystawione przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – o ile było wymagane,
Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie powiatu słubickiego w możliwie najszybszym czasie.
2) Przechowywanie pojazdów winno się odbywać na posiadanym przez Wykonawcę parkingu strzeżonym znajdującym się na terenie powiatu słubickiego.
Ogólne warunki przewidziane dla parkingu strzeżonego: nieruchomość utwardzona, trwale ogrodzona, oświetlona, dozorowana przez całą dobę, wyposażona w sprzęt przeciwpożarowy, zamykana w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, której to parametry i wyposażenie umożliwiać będą przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych na mocy art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym z dróg powiatu słubickiego pojazdów, tj.: rowerów lub motorowerów, motocykli, hulajnóg elektrycznych lub urządzeń transportu osobistego, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
Tytuł prawny do posiadania parkingu lub parkingów strzeżonych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem (przemieszczaniem) i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywanych pojazdów.
4) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) naliczania opłat obciążających właściciela pojazdu za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, które to opłaty stanowią całkowity dochód powiatu,
b) naliczania obciążających właściciela pojazdu kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia pojazdu i egzekwowania ich bezpośrednio od właściciela pojazdu,
według stawek określonych w aktualnie obowiązującej Uchwale Rady Powiatu
w Słubickiego w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz wysokości kosztów usuwania i przechowywania pojazdów.
c) sporządzania „Protokołu przyjęcia pojazdu” na parking strzeżony stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
d) sporządzania przed wydaniem pojazdu „Potwierdzenia wydania pojazdu” stanowiącego załącznik nr 2 do umowy ze szczególnym uwzględnianiem czytelności i kompletności dokumentu. Skan podpisanego „Potwierdzenia wydania pojazdu” należy przesłać do Starostwa Powiatowego w Słubicach drogą elektroniczną na adres e-mail boi@powiatslubicki.pl lub w wersji papierowej do Biura Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Słubicach.
e) Przesyłania raz w tygodniu zestawienia wydanych pojazdów zawierających następujące dane:
- Lp.
- numer „Potwierdzenia wydania pojazdu”
- numer rejestracyjny pojazdu
- markę pojazdu
- imię i nazwisko właściciela pojazdu
- Pesel właściciela pojazdu
- adres zamieszkania właściciela pojazdu,
f) pisemnego powiadomienie Zamawiającego oraz podmiotu uprawnionego, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, o nieodebraniu w terminie 3 miesięcy z parkingu strzeżonego pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcznego terminu
5) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie pobierał opłaty w drodze inkasa za dokonane czynności związane z usuwaniem pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu. Pobrane opłaty będą przekazywane w całości na konto Starostwa Powiatowego w Słubicach w następujących terminach:
a) do 20 dnia każdego miesiąca za okres od 1 do 15 dnia bieżącego miesiąca,
b) do 10 dnia każdego następnego miesiąca za okres od 16 do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.
6) Rozliczenia z tytułu świadczonych usług będą następowały w okresach miesięcznych według stanu na koniec miesiąca na podstawie faktur, wystawionych przez Wykonawcę
po wykonaniu usługi, na płatnika: Powiat Słubicki Starostwo Powiatowe w Słubicach,
ul. Piłsudskiego 20, 69 – 100 Słubice, NIP 598-146-00-85, w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury do Starostwa Powiatowego w Słubicach.
Do faktury Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty:
- zestawienie zawierające wyliczenie wartości wykonanych usług,
- kserokopia dyspozycji usunięcia pojazdu,
- kopia protokołu przyjęcia na parking,
- kopia zlecenia wydania pojazdu,
- potwierdzenie wydania pojazdu.
2. Podmiot któremu starosta powierzył zadanie usuwania pojazdów w trybie art. 130a ust. 5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym jest zobowiązany do wykonania dyspozycji wydanej przez służby i inspekcie.
3. Po upływie terminu obowiązywania umowy (objętej przedmiotem zamówienia), Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania pojazdów nieodebranych przez właścicieli lub osoby uprawnione, usuniętych w trakcie obowiązywania umowy, do czasu ich odbioru przez nowego Wykonawcę przedmiotu umowy lub do momentu ich odbioru przez właściciela lub osobę uprawnioną lub do momentu odbioru pojazdów przez firmę dokonującą demontażu – w zależności co nastąpi pierwsze, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące od dnia zakończenia obowiązywania umowy. Wraz z przekazaniem pojazdów nowemu Wykonawcy, dotychczasowy Wykonawca przekaże posiadaną dokumentację dotyczącą przekazywanych pojazdów. Rozliczenie za pojazdy o których mowa w niniejszym ustępie nastąpi nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia ich usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznegopn.: Usuwaniu pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
Jedyna złożona w niniejszym postępowaniu oferta, tj. oferta Nr 1 (Wykonawcy: AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR) została odrzucona
z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków - uzasadnienie unieważnienia postępowania i uzasadnienie odrzucenia oferty znajduje się w dokumentach postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Holowanie i parkowanie pojazdów i ich części zabezpieczonych w celach procesowych na zlecenie KPP w Pucku.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Świadczenie usług polegających na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Gminy Olsztyn wg art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.97 r. Prawo o ruchu drogowym.
- "Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia" - zamówienie podzielone na dwie części
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.