eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewZakup samochodów dla Urzędu Gminy Tczew: część 1 - Zakup samochodu osobowego, część 2 - Zakup samochodu dostawczego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodów dla Urzędu Gminy Tczew: część 1 - Zakup samochodu osobowego, część 2 – Zakup samochodu dostawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodów dla Urzędu Gminy Tczew: część 1 - Zakup samochodu osobowego, część 2 – Zakup samochodu dostawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ab3d48-8786-4cca-8171-4d94270519da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068297/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu dostawczego

1.2.4 Zakup samochodu osobowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40ab3d48-8786-4cca-8171-4d94270519da

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@gmina-tczew.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy
Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości email lub w treści „Formularza do komunikacji”). 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub ww. rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, Administrator informuje, iż: 1) Administrator Danych Osobowych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzibą przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych: Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie działania Administratora, a także przysługujących uprawnień, można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e – mail: iod@gmina-tczew.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pod nazwą ”Zakup samochodów dla Urzędu Gminy Tczew: część 1 - Zakup samochodu osobowego, część 2 – Zakup samochodu dostawczego”, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób, których dane są przetwarzane: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawienia). Powyższe żądania można przesłać na adres wskazany w pkt 7.1 rozdziału V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5) Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 7) Dobrowolność podania danych osobowych: Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8) Profilowanie: Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WKI.271.1.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wydanie i przeniesienie na Zamawiającego prawa własności 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego w zabudowie typu kombi van, 5-osobowego na warunkach i o minimalnych parametrach szczegółowo opisanych w:
a) Tabeli nr 1A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część 1) oraz
b) Załączniku nr 3A do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (część 1)

Zamawiający w Tabeli nr 1A określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z formularzem ofertowym wypełnionej i podpisanej przez Wykonawcę Specyfikacji technicznej pojazdu, dla części 1 (Załącznik nr 1A do SWZ).

2. Warunki gwarancji: Wymogi dotyczące gwarancji opisane zostały w § 5 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3A do SWZ).
Uwaga! Okres gwarancji mechanicznej bez limitu km stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji na wyżej opisanych warunkach na okres zadeklarowany w Formularzu oferty.

3. Pozostałe wymagania:
1) Zamawiający żąda dostawy fabrycznie nowego samochodu, w wersji i wyposażeniu, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 r., model aktualnie wytwarzany przez producenta.
2) Zamawiający dopuszcza odbiór pojazdu z siedziby wykonawcy lub podwykonawcy / dealera marki aut, na terenie Tczewa lub okolic (maksymalnie w promieniu do 60 km od siedziby Zamawiającego) lub w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lecha 12 w Tczewie.
Uwaga! Miejsce dostarczenia pojazdu stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pojazd do lokalizacji zadeklarowanej w Formularzu oferty.
3) Samochód zostanie dostarczony w terminie nie później niż:
- do 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy,
Uwaga! Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty.

Pełen opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień opisanych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które stanowią do 30% wartości netto zamówienia podstawowego, polegających na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki na usługi podobne, towarzyszące dostawie pojazdu, w szczególności usługi wymagane warunkami gwarancji, rozszerzenia gwarancji, ubezpieczenia od kosztów napraw, usługi serwisu, których celem jest zapewnienie ciągłości sprawności technicznej i eksploatacyjnej pojazdu lub jego obsługi serwisowej w okresie udzielonych gwarancji lub po ich upływie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, tj. udzielenia w terminie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych elementów pojazdu lub jego instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji w pojeździe, o wartości łącznej nieprzekraczającej 30% wartości netto zamówienia podstawowego, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu pojazdu lub jego instalacji.
3. Przedmiotem dodatkowych dostaw nie może być całkowita wymiana dostarczonego pojazdu.
4. Uprawnienia Zamawiającego, o których mowa powyżej, nie dają Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia podstawowego, uprawnienia do roszczenia o udzielenie zamówień dodatkowych.
5. Zamawiającemu nie przysługuje również roszczenie do Wykonawcy, aby ten wykonał takie dodatkowe zamówienie.
6. Całkowita łączna wartość zamówień, o których mowa w pkt. 1 i 2, nie może przekroczyć 30% wartości netto zamówienia podstawowego i została ona uwzględniona przy obliczaniu wartości dla każdej z części tego zamówienia. Zamówienie polegające na udzieleniu zamówień dodatkowych zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie podstawowe.
7. Ostateczne warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia, zostaną sprecyzowane w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między Zamawiającym i Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia (ST)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej bez limitu km (GM)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce dostarczenia pojazdu (MD)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wydanie i przeniesienie na Zamawiającego prawa własności 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego, ciężarowego furgon w zabudowie typu "brygadówka", min. 6-osobowego na warunkach i o minimalnych parametrach szczegółowo opisanych w:
a) Tabeli nr 1B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część 2) oraz
b) Załączniku nr 3B do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (część 2).

Zamawiający w Tabeli nr 1B określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z formularzem ofertowym wypełnionej i podpisanej przez Wykonawcę Specyfikacji technicznej pojazdu, dla części 2 zamówienia (Załącznik nr 1B do SWZ).

2. Warunki gwarancji: Wymogi dotyczące gwarancji opisane zostały w § 5 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3B do SWZ).
Uwaga! Okres gwarancji mechanicznej bez limitu km stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji na wyżej opisanych warunkach na okres zadeklarowany w Formularzu oferty.

3. Pozostałe wymagania:
1) Zamawiający żąda dostawy fabrycznie nowego samochodu, w wersji i wyposażeniu, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 r., model aktualnie wytwarzany przez producenta.
2) Zamawiający dopuszcza odbiór pojazdu z siedziby wykonawcy lub podwykonawcy / dealera marki aut, na terenie Tczewa lub okolic (maksymalnie w promieniu do 60 km od siedziby Zamawiającego) lub w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lecha 12 w Tczewie.
Uwaga! Miejsce dostarczenia pojazdu stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pojazd do lokalizacji zadeklarowanej w Formularzu oferty.
3) Samochód zostanie dostarczony w terminie nie później niż:
- do 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy,
Uwaga! Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty.

Pełen opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień opisanych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które stanowią do 30% wartości netto zamówienia podstawowego, polegających na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki na usługi podobne, towarzyszące dostawie pojazdu, w szczególności usługi wymagane warunkami gwarancji, rozszerzenia gwarancji, ubezpieczenia od kosztów napraw, usługi serwisu, których celem jest zapewnienie ciągłości sprawności technicznej i eksploatacyjnej pojazdu lub jego obsługi serwisowej w okresie udzielonych gwarancji lub po ich upływie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, tj. udzielenia w terminie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych elementów pojazdu lub jego instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji w pojeździe, o wartości łącznej nieprzekraczającej 30% wartości netto zamówienia podstawowego, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu pojazdu lub jego instalacji.
3. Przedmiotem dodatkowych dostaw nie może być całkowita wymiana dostarczonego pojazdu.
4. Uprawnienia Zamawiającego, o których mowa powyżej, nie dają Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia podstawowego, uprawnienia do roszczenia o udzielenie zamówień dodatkowych.
5. Zamawiającemu nie przysługuje również roszczenie do Wykonawcy, aby ten wykonał takie dodatkowe zamówienie.
6. Całkowita łączna wartość zamówień, o których mowa w pkt. 1 i 2, nie może przekroczyć 30% wartości netto zamówienia podstawowego i została ona uwzględniona przy obliczaniu wartości dla każdej z części tego zamówienia. Zamówienie polegające na udzieleniu zamówień dodatkowych zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie podstawowe.
7. Ostateczne warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia, zostaną sprecyzowane w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między Zamawiającym i Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia (ST)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej bez limitu km (GM)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce dostarczenia pojazdu (MD)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokumenty określone w pkt 4 ppkt 1) litera a) rozdziału XIX SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z formularzem ofertowym wypełnionej i podpisanej przez Wykonawcę Specyfikacji technicznej pojazdu, odpowiednio: dla części 1 (Załącznik nr 1A do SWZ) i/ lub dla części 2 (Załącznik nr 1B do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 1A do SWZ – Przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania - Specyfikacja techniczna pojazdu (część 1) i/lub Załącznik nr 1B do SWZ – Przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania - Specyfikacja techniczna pojazdu (część 2).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, tj.: formularzem oferty udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe'' niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:

1) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania - Specyfikacja techniczna pojazdu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego odpowiedni: dla części 1 - Załącznik nr 1A do SWZ, dla części 2 - Załącznik nr 1B do SWZ,

2) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,

3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Rozdział XII SWZ, tj. Opis sposobu przygotowania i składania oferty stosuje się odpowiednio do składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy tj. powodujących, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnego jej brzmienia, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Do zmian umowy mają zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w tym w sytuacjach jak niżej (katalog otwarty):
1) konieczność zmiany terminu realizacji, określonego w § 3 ust.1 umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) wstrzymania dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
b) oczekiwania Wykonawcy na niezbędne decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.;
c) zmiany stanu prawnego,
d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust.1 pkt 3) umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.