eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanikowoDowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Janikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523514411

1.5.8.) Numer faksu: +48523513519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d3fbd0-5f39-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036210/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych w Gminie Janikowo w okresie od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
1) Przedmiotem zamówienia dla Części I jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów do szkół podstawowych: Szkoły Podstawowej w Janikowie, Szkoły Podstawowej im. Jana z Ludziska w Ludzisku, Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Broniewicach, Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Kołodziejewie na trasach zgodnych z Załącznikiem nr 3a do SWZ.
2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół, który może ulec zmianom.
3) Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne oraz ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NWW.
Ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.
4) W okresie zimowym środek transportu winien być ogrzewany już w momencie wsiadania dzieci na pierwszym punkcie odbioru.
5) W przypadku czasowego zamknięcia placówek oświatowych / nauki zdalnej/ hybrydowej z powodu np. trwającej epidemii koronawirusa i/ lub/ albo działań wojennych oraz innych nieprzewidzianych losowych zdarzeń zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane / może nie być realizowane w pełnym zakresie.
6) Wymagania dotyczące dostępności w kontekście ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
Zamawiający jako realizator zadania publicznego ma ustawowy obowiązek kierując się zasadą równości szans i niedyskryminacji osób we wszystkich dziedzinach, uwzględniać obowiązki wynikające z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wymaganie wykonania usług przewozowych w oparciu o dostępność podyktowane jest przedmiotem zamówienia. Finalnie, faktycznymi użytkownikami pojazdów będą uczniowie, którzy będą korzystać z przewozów, w tym z szeroko pojętymi niedostępnościami (również osoby niepełnosprawne). Użytkownicy będą mieli więc różnorodne potrzeby. Kierowca winien zwracać uwagę na zagadnienie dostępności. W Części I i Części II wymagany jest odpowiedni pojazd dostosowany do uczniów niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 556512,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II: Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szerzawach w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

1) Przedmiotem zamówienia dla Części II jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Szerzawach w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. na trasie zgodnej
z Załącznikiem nr 3b do SWZ.

2) Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne, ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NWW oraz aktualną decyzję Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację urządzenia dla osób niepełnosprawnych wraz z aktualnym protokołem z wykonania czynności dozoru technicznego.
Ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.
3) W okresie zimowym środek transportu winien być ogrzewany już w momencie wsiadania dzieci na pierwszym punkcie odbioru.

2. W przypadku czasowego zamknięcia placówek oświatowych / nauki zdalnej/ hybrydowej z powodu np. trwającej epidemii koronawirusa i/ lub/ albo działań wojennych oraz innych nieprzewidzianych losowych zdarzeń zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane / może nie być realizowane w pełnym zakresie.

3. Wymagania dotyczące dostępności w kontekście ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
Zamawiający jako realizator zadania publicznego ma ustawowy obowiązek kierując się zasadą równości szans i niedyskryminacji osób we wszystkich dziedzinach, uwzględniać obowiązki wynikające z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wymaganie wykonania usług przewozowych w oparciu o dostępność podyktowane jest przedmiotem zamówienia. Finalnie, faktycznymi użytkownikami pojazdów będą uczniowie, którzy będą korzystać z przewozów, w tym z szeroko pojętymi niedostępnościami (również osoby niepełnosprawne). Użytkownicy będą mieli więc różnorodne potrzeby. Kierowca winien zwracać uwagę na zagadnienie dostępności. W Części I i Części II wymagany jest odpowiedni pojazd dostosowany do uczniów niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 124800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601032,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601032,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601032,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.U.H. RADZIKOWSKI RADZIKOWSKI ANDRZEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5570006054

7.3.3) Ulica: Łączna 14

7.3.4) Miejscowość: Janikowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601032,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114566,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114566,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114566,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.U.H. RADZIKOWSKI RADZIKOWSKI ANDRZEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5570006054

7.3.3) Ulica: ul. Łączna 14

7.3.4) Miejscowość: Janikowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114566,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.