Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00503599/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 1 W GRYFICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320972936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1.gryfice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole1gryfcezkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przedszkole1gryfice.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5647a9be-8906-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00493807/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P1.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: ŚWIEŻE WARZYWA, OWOCE I KISZONKI. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, OLEJ, RYBY. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: ŚWIEŻE PIECZYWO. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: ŚWIEŻE MIĘSO I WĘDLINY. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 22.11. 2023 r. Zamawiający zamieścił na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia ogłoszenie o zamówieniu na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach, publikacja ogłoszenia nastąpiła w godzinach popołudniowych tj. poza godzinami pracy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia SWZ z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania w sposób bezpłatny, pełny, bezpośredni, i nieograniczony od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. Powyższe dokumenty nie zostały zamieszczone we wskazanym terminie.
W związku wystąpieniem wady niemożliwej do usunięcia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 22.11. 2023 r. Zamawiający zamieścił na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia ogłoszenie o zamówieniu na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach, publikacja ogłoszenia nastąpiła w godzinach popołudniowych tj. poza godzinami pracy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia SWZ z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania w sposób bezpłatny, pełny, bezpośredni, i nieograniczony od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. Powyższe dokumenty nie zostały zamieszczone we wskazanym terminie.
W związku wystąpieniem wady niemożliwej do usunięcia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 22.11. 2023 r. Zamawiający zamieścił na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia ogłoszenie o zamówieniu na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach, publikacja ogłoszenia nastąpiła w godzinach popołudniowych tj. poza godzinami pracy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia SWZ z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania w sposób bezpłatny, pełny, bezpośredni, i nieograniczony od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. Powyższe dokumenty nie zostały zamieszczone we wskazanym terminie.
W związku wystąpieniem wady niemożliwej do usunięcia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 22.11. 2023 r. Zamawiający zamieścił na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia ogłoszenie o zamówieniu na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach, publikacja ogłoszenia nastąpiła w godzinach popołudniowych tj. poza godzinami pracy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia SWZ z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania w sposób bezpłatny, pełny, bezpośredni, i nieograniczony od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. Powyższe dokumenty nie zostały zamieszczone we wskazanym terminie.
W związku wystąpieniem wady niemożliwej do usunięcia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 22.11. 2023 r. Zamawiający zamieścił na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia ogłoszenie o zamówieniu na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach, publikacja ogłoszenia nastąpiła w godzinach popołudniowych tj. poza godzinami pracy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia SWZ z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania w sposób bezpłatny, pełny, bezpośredni, i nieograniczony od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. Powyższe dokumenty nie zostały zamieszczone we wskazanym terminie.
W związku wystąpieniem wady niemożliwej do usunięcia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.