Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449932/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z terenu Gminy Węgierska Górka do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgierska Górka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 43
1.5.2.) Miejscowość: Węgierska Górka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338609741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugwg@wegierska-gorka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegierska-gorka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65edefea-2319-40c8-9b60-d26e41546cba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci z terenu Gminy Węgierska Górka do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65edefea-2319-40c8-9b60-d26e41546cba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.12.2024.IO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 394444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1 – „Przewóz dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Żabnicy w roku szkolnym 2024/2025”;1.W ramach części zamówienia nr 1, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przewozu dzieci do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Żabnicy w roku szkolnym 2024/2025, na trasach: Żabnica ul. Kamienna- Żabnica ul. Szkolna 6 oraz Żabnica ul. Szkolna 6-Żabnica ul. Kamienna, dwa kursy dzienne. Zamawiający przewiduje, że maksymalna ilość przejechanych km w ramach części zamówienia nr 1 wynosi 4888 km.
2.Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ) – stosownie do danej części zamówienia.
3.Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część zamówienia nr 2 – „Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żywcu, ul. Witosa 77, Centrum Rehabilitacyjno-Edukacyjnego w Żywcu, ul. Witosa 3 oraz Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 3 w Łodygowicach, ul. Żywiecka 210 w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki na całej trasie dowozu”.1. W ramach części zamówienia nr 2, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przewozu dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego w Żywcu, ul. Witosa 77, Centrum Rehabilitacyjno-Edukacyjnego w Żywcu, ul. Witosa 3 oraz Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 3 w Łodygowicach w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki na całej trasie dowozu, na trasie Cisiec-Żabnica-Węgierska Górka-Cięcina- Żywiec-Łodygowice. Zamawiający przewiduje, że maksymalna ilość przejechanych km w ramach części zamówienia nr 2 wynosi 16302 km.
2.6. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stosownie do danej części zamówienia.
3.7. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 167592,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część zamówienia nr 3 – „Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego „Promyk” i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Kraina Przygód” w Milówce, ul. Jana Kazimierza 128 w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki na całej trasie dowozu”.1.W ramach części zamówienia nr 3, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przewozu dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego „Promyk” i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Kraina Przygód” w Milówce, ul. Jana Kazimierza 128 w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki na całej trasie dowozu, na trasie Żabnica-Cisiec-Milówka. Zamawiający przewiduje, że maksymalna ilość przejechanych km w ramach części zamówienia nr 3 wynosi 4136 km.
2.Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stosownie do danej części zamówienia.
3.7. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 78703,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126892,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203047,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203047,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ExBus Józef Kruczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385181210
7.3.3) Ulica: Górska 17
7.3.4) Miejscowość: Rajcza
7.3.5) Kod pocztowy: 34-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ExBus Józef Kruczyński
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ExBus Józef Kruczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203047,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219424,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225782,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225782,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Turystyczno-Przewozowe "EXPRES BUS" Józef Kruczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070080651
7.3.3) Ulica: Górska 13a
7.3.4) Miejscowość: Rajcza
7.3.5) Kod pocztowy: 34-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNO-PRZEWOZOWE "EXPRES BUS" JÓZEF KRUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNO-PRZEWOZOWE "EXPRES BUS" JÓZEF KRUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225782,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88510,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99246,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Wulkanizacja Krzysztof Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072355840
7.3.3) Ulica: Juszczyna 186
7.3.4) Miejscowość: Juszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Zieliński Usługi Przewozowe - Wulkanizacja
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Zieliński Usługi Przewozowe - Wulkanizacja
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.