Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00501618/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00567500/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Udostępnienie systemu do wypełnienia elektronicznych deklaracji podatkowych mieszkańców wraz z usługą jego wsparcia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367708720
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. prof. Witolda Andruszkiewicza 5
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-601
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 768 82 88
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gci.gdansk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507582
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00488513
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Parametryzacja Systemu: termin złożenia propozycji spersonalizowanej witryny dla Miasta Gdańska wraz z dedykowaną grafiką do zatwierdzenia Zamawiającego, o którym mowa w OPZ część II ust. 8 pkt 1: 10 punktów; termin dokonania aktualizacji kalkulatorów, o którym mowa w OPZ część II ust. 8 pkt 3: 30 punktów
Po zmianie:
Parametryzacja Systemu: termin złożenia propozycji spersonalizowanej witryny dla Miasta Gdańska wraz z dedykowaną grafiką do zatwierdzenia Zamawiającego, o którym mowa w OPZ część II ust. 8 pkt 1: 30 punktów; termin na złożenie oferty dodatkowej składanej na potrzeby realizacji Usługi Zamawianej: 10 punktów
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie minimum jedno zamówienie, które:
1) polegało na udostępnieniu poprzez przeglądarkę internetową narzędzia informatycznego do wypełniania elektronicznych formularzy wykorzystujące zintegrowane kalkulatory,
2) wartość zrealizowanego zamówienia wynosiła na dzień złożenia oferty do przedmiotowego postępowania minimum 120 000,00 zł brutto,
3) realizowane było przez okres minimum 12 miesięcy.
Przez jedno zamówienie należy rozumieć jedną umowę / kontrakt, o wymaganiach określonych powyżej w pkt 1)-3).
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej NBP), obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje.
Po zmianie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty minimum 2 zamówienia, w tym:
1) minimum jedno zamówienie, które:
a) polegało na udostępnieniu poprzez przeglądarkę internetową narzędzia informatycznego do wypełniania elektronicznych formularzy podatków lokalnych wykorzystującego zintegrowane kalkulatory oraz świadczeniu usług wsparcia technicznego (usług utrzymania tego narzędzia),
b) wartość zrealizowanego zamówienia wynosiła na dzień złożenia oferty do przedmiotowego postępowania minimum 120 000,00 zł brutto,
c) realizowane było przez okres minimum 12 miesięcy.
2) minimum jedno zamówienie, które:
a) polegało na udostępnieniu poprzez przeglądarkę internetową narzędzia informatycznego do wypełniania elektronicznych formularzy podatkowych lub innych wykorzystującego zintegrowane kalkulatory oraz świadczeniu usług wsparcia technicznego (usług utrzymania tego narzędzia),
b) wartość zrealizowanego zamówienia wynosiła na dzień złożenia oferty do przedmiotowego postępowania minimum 120 000,00 zł brutto ,
c) realizowane było przez okres minimum 12 miesięcy.
Przez jedno zamówienie należy rozumieć jedną umowę / kontrakt, o wymaganiach określonych powyżej w pkt 1)-3).
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej NBP), obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-20 10:00
Po zmianie:
2024-09-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-20 13:00
Po zmianie:
2024-09-25 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-19
Po zmianie:
2024-10-24
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów przenośnych typu laptop
- Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania chmurowego AI dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zwiększenie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Niemce
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania, w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gm. Miasta Sopotu i jednostkach
- Zakup i wdrożenie systemu kompleksowej ochrony sieci teleinformatycznej Urzędu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd w Knurowie
- Stworzenie działającej na ogólnodostępnych systemach Android oraz iOS aplikacji AR wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym i publikacją na ogólnodostępnych platformach dla grodziska w Chodliku
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.