eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPoprawa warunków lokalowych LKS Włosienica -budowa szatni od strony południowej oraz zagospodarowanie terenu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków lokalowych LKS Włosienica -budowa szatni od strony południowej oraz zagospodarowanie terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8449563

1.5.8.) Numer faksu: 33 8449510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,402255,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków lokalowych LKS Włosienica -budowa szatni od strony południowej oraz zagospodarowanie terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa59e568-5448-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 POPRAWA WARUNKÓW LOKALOWYCH - BUDOWA SZATNI OD STRONY POŁUDNIOWEJ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) Budowa budynku pełniącego funkcję szatni oraz zaplecza sanitarnego dla klubu sportowego LKS Włosienica. Budynek jest niepodpiwniczony, parterowy, przykryty dwuspadowym dachem.
b) Prace związane z zagospodarowaniem terenu - utwardzenie terenu przed istniejącym budynkiem oraz projektowanym obiektem, a także wykonanie chodnika od furtki do placu przed budynkiem oraz wykonanie opaski wokół projektowanego budynku o szerokości 0,5m
c) Przebudowa przyłącza gazowego
d) Przebudowa przyłącza energetycznego - likwidacje odcinka przyłącza prowadzonego w miejscu projektowanego budynku oraz instalacje przyłącza na ścianie projektowanego budynku od strony południowej.
2. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę.
3. Szczegółowy zakres robót określa, w szczególności: niniejsza SWZ, dokumentacja projektowa, STWIOR, Istotne postanowienia umowy Załącznik Nr 8 do SWZ (w tym m.in. zasady realizacji przedmiotu zamówienia, jego odbiór, wynagrodzenie, termin płatności, kary umowne i ich wysokość).
4. Wynagrodzenie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWIOR nawet jeśli nie zostały ujęte w przedmiarach robót, które zostały dołączone pomocniczo.
5. W cenie ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy, w tym czynności opisanych w pkt 2.
6. Na podstawie dokumentacji projektowej i STWIOR Wykonawca sporządzi Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, który stanowić będzie Załącznik Nr 1 do Formularza oferty.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji.
8. Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy w sposób następujący:
1) w 2022 r. - za roboty budowalne wykonane zgodnie z harmonogramem na kwotę - 20 000,00 zł do dnia 17.12.2022 r. na podstawie protokołów częściowych wykonanych robót. Zamawiający zastrzega prawo zmiany tej wartości do + 2 % wynagrodzenia umownego.
2) pozostała wartość wynagrodzenia - po zakończeniu całości przedmiotu na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275477,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345651,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275477,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492442389

7.3.3) Ulica: Nowa 25

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275477,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.