eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2023 - 2024 z podziałem na 3 zdania



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2023 - 2024 z podziałem na 3 zdania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-leczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2023 - 2024 z podziałem na 3 zdania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1bccbd-6d98-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054593/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg i ulic publicznych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Łęczna, Zimowe utrzymanie chodników i placów przy drogach publicznych i wewnętrznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) zadanie 1 – całodobowe kompleksowe utrzymanie zimowe dróg publicznych
w granicach administracyjnych Gminy Łęczna (na obszarze miasta) z wykorzystaniem:
a) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem piaskarko - solarki i pługa wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin - 135;
b) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie piaskarko - solarki wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 120;
c) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie pługa – szacowana liczba godzin – 5;
d) operatora i ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 2 m3 – szacowana liczba godzin – 10;
e) kierowcy i ciągnika o min. mocy 75 KM, z pługiem odśnieżnym i z urządzeniem do rozsiewania środka chemicznego, wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 135;
f) kierowcy i ciągnika o min. mocy 75 KM, z pługiem odśnieżnym – szacowana liczba godzin – 5;
g) kierowcy i ciągnika o min. mocy 75 KM z urządzeniem do rozsiewania środka chemicznego, wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 10;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 326244,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) zadanie 2 – całodobowe kompleksowe utrzymanie zimowe placów i chodników przy drogach publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Łęczna z wykorzystaniem:
a) ręcznego odśnieżania i zwalczania śliskości wraz ze środkiem nie chemicznym i chemicznym – szacowana liczba godzin – 725;
b) kierowcy i ciągnika o min. mocy 30 KM, lub samobieżnego nośnika narzędzi
z pługiem odśnieżnym i z urządzeniem do rozsiewania mieszanki piaskowo solnej wraz z mieszanką piaskowo solną – szacowana liczba godzin – 145;
c) kierowcy i ciągnika o min. mocy 30 KM, lub samobieżnego nośnika narzędzi
z pługiem odśnieżnym – szacowana liczba godzin – 20;
d) kierowcy i ciągnika o min. mocy 30 KM, lub samobieżnego nośnika narzędzi
z urządzeniem do rozsiewania mieszanki piaskowo solnej wraz z mieszanką piaskowo solną – szacowana liczba godzin – 70;
e) operatora i koparko-ładowarki kołowej o pojemności łyżki przedniej min. 0,5m3 – szacowana liczba godzin – 10;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 2 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 202423,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) zadanie 3 – całodobowe kompleksowe utrzymanie zimowe dróg publicznych
w granicach administracyjnych Gminy Łęczna (poza terenem miasta) z wykorzystaniem:
a) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem piaskarko – solarki i pługa z materiałem posypkowym wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 155;
b) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie piaskarko – solarki z materiałem posypkowym wraz ze środkiem chemicznym – szacowana liczba godzin – 145;
c) kierowcy i samochodu ciężarowego, pługo – piaskarko – solarki z wykorzystaniem wyłącznie pługa – szacowana liczba godzin – 120;
d) operatora i ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 2 m3 – szacowana liczba godzin – 15;
e) operatora i koparko – ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 0,5 m3 – szacowana liczba godzin – 5;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 3 zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 298971,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364576,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364576,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364576,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARKO Redzik, Grzywa, Moniak Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430004255

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364576,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230381,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230381,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230381,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODEX Roman Woś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430588285

7.3.3) Ulica: Zakrzów 18

7.3.4) Miejscowość: Zakrzów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230381,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323820,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323820,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323820,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. ŁĘCZ-BUD Łukasz Redzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050024761

7.3.3) Ulica: Podzamcze 65

7.3.4) Miejscowość: Podzamcze

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323820,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.