Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447275/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00465843/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Węgrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712386971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 5a
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wegrow.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78da49c6-2e2f-49b2-87cb-008f4890cc9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie- Ochotnicza Straż Pożarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78da49c6-2e2f-49b2-87cb-008f4890cc9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku OSP w Węgrowie.
Remont polegać będzie na:
1. Rozbiórce posadzki betonowej w pomieszczeniach 1; 2; 5; 6 o łącznej powierzchni 248,00 m2
2. Wykonaniu posadzki garaży (pomieszczenie 5, 6)
• beton zbrojony włóknem rozproszonym gr. 25cm wraz z wykonaną dylatacją,
• folia
• izolacja termiczna styropian BASF 4000 CS gr. 5cm,
• folia
• beton podkładowy gr. 10cm,
3. Wykonaniu posadzki w pomieszczeniach 1 i 2
• nawierzchnia z gresu,
• szlichta betonowa,
• folia,
• izolacja termiczna styropian EPS 100 gr. 10cm,
• folia
• beton podkładowy gr. 10cm
4. Naprawie pęknięć, uzupełnienie brakujących tynków, obróbka otworów i belek,
5. Szpachlowaniu, gruntowaniu oraz malowaniu farbą pomieszczenia 5- garaż; 6- garaż na wysokości 2m należy pomalować żywicą mozaikową.
6. Sufit podwieszany w pomieszczeniach 5 i 6 w systemie Armstrong. W pomieszczeniach 1; 2; 3; 4;10 sufit podwieszany w systemie Armstrong wraz z montażem i podłączeniem oświetlenia.
7. Wykonaniu schodów na konstrukcji stalowej z drewnianymi trepami, wykonanie wejście na antresole oraz montaż drzwi.
8. Doprowadzeniu zasilania do gniazd i oświetlenia z rozdzielni na antresole.
9. Wykonaniu podłogi z płyty OSB na antresoli wyrównanie tynków i pomalowanie.
10. Wykonanie remontu ogrodzenia
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).
Zadanie dofinansowane z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach zadania publicznego pod tytułem „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa”.
Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru) przed podpisaniem umowy,
2. kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435182,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570504,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435182,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Łukasz Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241724206
7.3.3) Ulica: Ludwisarska 20
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - BUDOWLANE ŁUKASZ OSTROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - BUDOWLANE ŁUKASZ OSTROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435182,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Wykonanie remontów i napraw dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, żwirowych i żużlowych na terenie gminy Liw w 2025 roku
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.