eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówRemont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Węgrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712386971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 5a

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wegrow.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78da49c6-2e2f-49b2-87cb-008f4890cc9e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


stowarzyszenie- Ochotnicza Straż Pożarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ratownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78da49c6-2e2f-49b2-87cb-008f4890cc9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku OSP w Węgrowie.
Remont polegać będzie na:
1. Rozbiórce posadzki betonowej w pomieszczeniach 1; 2; 5; 6 o łącznej powierzchni 248,00 m2
2. Wykonaniu posadzki garaży (pomieszczenie 5, 6)
• beton zbrojony włóknem rozproszonym gr. 25cm wraz z wykonaną dylatacją,
• folia
• izolacja termiczna styropian BASF 4000 CS gr. 5cm,
• folia
• beton podkładowy gr. 10cm,
3. Wykonaniu posadzki w pomieszczeniach 1 i 2
• nawierzchnia z gresu,
• szlichta betonowa,
• folia,
• izolacja termiczna styropian EPS 100 gr. 10cm,
• folia
• beton podkładowy gr. 10cm
4. Naprawie pęknięć, uzupełnienie brakujących tynków, obróbka otworów i belek,
5. Szpachlowaniu, gruntowaniu oraz malowaniu farbą pomieszczenia 5- garaż; 6- garaż na wysokości 2m należy pomalować żywicą mozaikową.
6. Sufit podwieszany w pomieszczeniach 5 i 6 w systemie Armstrong. W pomieszczeniach 1; 2; 3; 4;10 sufit podwieszany w systemie Armstrong wraz z montażem i podłączeniem oświetlenia.
7. Wykonaniu schodów na konstrukcji stalowej z drewnianymi trepami, wykonanie wejście na antresole oraz montaż drzwi.
8. Doprowadzeniu zasilania do gniazd i oświetlenia z rozdzielni na antresole.
9. Wykonaniu podłogi z płyty OSB na antresoli wyrównanie tynków i pomalowanie.
10. Wykonanie remontu ogrodzenia

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Zadanie dofinansowane z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach zadania publicznego pod tytułem „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa”.

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru) przed podpisaniem umowy,
2. kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435182,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570504,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435182,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Łukasz Ostrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241724206

7.3.3) Ulica: Ludwisarska 20

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435182,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.