Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391009/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury drogowej w Lipsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lipsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipsko.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.lipsko.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont infrastruktury drogowej w Lipsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8793e72-36ea-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104099/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont infrastruktury drogowej w Lipsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGS. 271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont infrastruktury drogowej w Lipsku”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu infrastruktury drogowej w ulicach: Soleckiej, Szpitalnej i Słonecznej w Lipsku polegającego na:
a) Przebudowie odcinka sieci wodociągowej w ulicy Soleckiej:
- rurociąg PE100 RC SDR11 PN16 dn160 o długości ok. 484,8m
- rurociąg PE100 SDR11 PN16 dn110 o długości ok.12,3 m
- rurociąg PE100 SDR11 PN16 dn 90 o długości ok. 65,8 m
- rurociąg PE100 SDR11 PN16 dn40 o długości ok 103,1 m
- montaż hydrantów nadziemnych p. poż. DN80 – 3 szt.
- zasuwa sieciowa DN 150 – 5 szt.
- zasuwa sieciowa DN 100 – 1 szt.
- zasuwa sieciowa DN 80 – 10 szt.
- rura osłonowa PE 100 SDR17 PN10 dn 200 – 49,4 m
- rura osłonowa PE 100 SDR17 PN10 dn 110 – 9,6 m
- rura osłonowa PE 100 SDR17 PN10 dn 90 – 48,0 m
- rozbiórka elementów istniejącej sieci wodociągowej
Długość sieci wodociągowej 562,9 m, długość przyłączy 103,1 m.
b) Przebudowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Soleckiej i Szpitalnej:
- rury lite PVC SDR30 SN12 dn400 o długości ok. 399,8 m
- rury lite PVC SDR34 SN8 dn200 o długości ok.146,5 m (przykanaliki do wpustów ulicznych)
- wpusty deszczowe uliczne DN500 z osadnikiem – 27 szt.
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Dn1200 – 13 szt.
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Dn1500 – 1 szt.
- przebudowa/remont istn. studni rewizyjnych Dn1500 – 2szt.
- rozbiórka elementów istniejącej kanalizacji deszczowej
c) Remoncie drogi gminnej nr 190374W- ul. Solecka na odcinku od km 0+000 do km 0+490 i drogi gminnej nr 190378W - ul. Szpitalna na odcinku od km 0+000 do 0+100”
- mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznych
- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 8 cm bez odwozu urobku
- rozłożenie siatki wzmacniającej na całej szerokości jezdni o wytrzymałości powyżej 20 kN/m
- mechaniczne skropienie warstw bitumicznych x 2
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego śr .gr.4 cm (100 kg /m2) , warstwa wyrównawczo-wiążąca z AC 11W
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr . 4 cm, warstwa ścieralna z AC 8S
- regulacja pionowa włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi (odnowienie oznakowania na skrzyżowaniu z DK 79 oraz ulicy Szpitalnej.
e) Remoncie drogi gminnej nr 190309W - ul. Słoneczna na odcinku od km 0+000 do km 0+430
- mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznych
- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 8 cm bez odwozu urobku
- rozłożenie siatki wzmacniającej na całej szerokości jezdni o wytrzymałości powyżej 20 kN/m
- mechaniczne skropienie warstw bitumicznych x 2
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego śr .gr.4 cm (100 kg /m2) , warstwa wyrównawczo-wiążąca z AC 11W
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr . 4 cm, warstwa ścieralna z AC 8S
- regulacja pionowa włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi(odnowienie oznakowania na skrzyżowaniu z DK 79
Pozostałe elementy zamówienia konieczne do uwzględnienia:
- badania i pomiary,
- dokumentacja powykonawcza w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2180764,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3892761,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2180764,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji WOD-KAN DYGAS Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140000916
7.3.3) Ulica: ul. Malczewskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN DYGAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN DYGAS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2180764,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci mleka i nabiału
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci pieczywa
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LIPSKU NA LATA 2025 - 2026
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.