Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad robotami budowalnymi przy realizacji zadania pn.: „Budowa 3 klas lekcyjnych..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychtal
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000546182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rychtal
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugrychtal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychtal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugrychtal.ezamowienia.com/#/offer/cf49597c-a926-451d-8242-3ae1eb7eb8771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad robotami budowalnymi przy realizacji zadania pn.: „Budowa 3 klas lekcyjnych..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45299401-7077-4499-bab8-95489ccb303a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036173/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowalnymi przy realizacji zadania pn.: „Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad robotami budowalnymi przy realizacji zadania pn.: „Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu”
2. Zamówienie obejmuje nadzór nad Fazą B inwestycji – etap budowy obejmujący m. in. budowę oddziałów klas I-III wraz z salą gimnastyczną, zapleczem sali, biblioteką, aulą wraz z zapleczem, szatnią uczniów klas I-III oraz innymi zgodzie z załączonym do SWZ podziałem inwestycji na zadania.
3. Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rychtal, Rynek 1, 63-630 Rychtal, pok. nr 25. oraz
w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.rychtal.pl/5790/300/ogloszenie-o-zamowieniu-dot-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-numer-sprawy-ri271172024.html
4. Przedmiary robót stanowią załącznik nr 10 do SWZ i pomocniczo określają zakres przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami części XVIII SWZ pkt 1 w przedmiotowym postępowaniu, ofertę należało złożyć wraz z załącznikami do dnia 19.09.2024r. do godz. 10:00, natomiast zgodnie z pkt 2 otwarcie ofert nastąpiło dnia 19.09.2024r. o godz. 10.15. W dniu 19.09.2024r. Zamawiający zorientował się, iż w ogłoszeniu o zamówieniu jako datę składania i otwarcia ofert wskazano datę 19.09.2024r. godz. 12:00, zatem pomiędzy dokumentami zamówienia tj. SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu wystąpiła rozbieżność, która była niemożliwa do usunięcia na tym etapie postępowania. Zamawiający nie zmienił bowiem ogłoszenia wszczynającego postępowanie co do godziny składania i otwarcia ofert a zmiany te miały istotne znaczenia dla sporządzenia ofert w niniejszym postępowaniu. W związku z powyższym zawarta umowa z potencjalnym Wykonawcą podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust. 1 pkt.1SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155926,05
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242310,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadań: "Termomodernizacja budynku SDPŚ" oraz "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu świdnickiego pełniących funkcje oświatowe" z podziałem na zadania
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą "KONIN - kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej(III Liceum Ogólnokształcące w Koninie)"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.