eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeRozbiórka budynku mieszkalno-magazynowego w ramach zadania: "Budowa parkingu przy dworcu PKP w Brzeszczach-Jawiszowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku mieszkalno-magazynowego w ramach zadania: „Budowa parkingu przy dworcu PKP w Brzeszczach-Jawiszowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESZCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356305070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 77 28 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-572d4421-9097-4922-9112-255a13d59c8b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku mieszkalno-magazynowego w ramach zadania: „Budowa parkingu przy dworcu PKP w Brzeszczach-Jawiszowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-572d4421-9097-4922-9112-255a13d59c8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082596/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalno-magazynowego przy dworcu PKP w Brzeszczach-Jawiszowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131222,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalno-magazynowego położonego w Jawiszowicach przy ul. Dworcowa 39 w Brzeszczach.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalno-magazynowego położonego w Jawiszowicach przy ul. Dworcowa 39 na działce o numerze ewidencyjnych 3344/2 (jednostka ewidencyjna 121302_5 Brzeszcze – obszar wiejski, obręb ewidencyjny: nr 0001, Jawiszowice). Budynek przeznaczony jest do rozbiórki z uwagi na jego zły stan techniczny oraz kolizje z projektowanym w tym miejscu parkingiem dla samochodów osobowych.
Zakres robót do wykonania:
• demontaż urządzeń oraz przewodów instalacyjnych,
• demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• zdjęcie pokrycia dachowego,
• demontaż więźby dachowej,
• rozbiórkę pionów kominowych,
• rozbiórkę stropów,
• rozbiórkę ścian działowych,
• rozbiórkę ścian zewnętrznych,
• rozbiórkę fundamentów,
• segregację odpadów, utylizację.
2) Wykonanie wszelkich robót związanych z zagospodarowaniem placu budowy i organizacją zaplecza administracyjno - socjalnego oraz magazynowego zgodnie z przepisami PIP, BHP i p – poż. oraz ich likwidację po zakończeniu realizacji zadania.
3) Ewentualne wykonanie tymczasowych przyłączy niezbędnych mediów, na warunkach określonych przez administratora obiektu oraz instalacja liczników ich poboru – koszty zużycia tych mediów związane z realizacją przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.
4) Udział w czynnościach kontrolnych dokonywanych przez powołane do tego organy oraz wykonanie wszelkich decyzji pokontrolnych wydanych przez te organy, przed przystąpieniem do robót budowlanych Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wykonał na swój koszt inwentaryzację znaków granicznych np. kamieni granicznych.
5) Obsługę geodezyjną budowy wymaganą przepisami i warunkami technicznymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, pozwalającą na dokonanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków. Mapę likwidacji budynku należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD/DVD w wersji elektronicznej – 1 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64499,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64499,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonbon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521723554

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64499,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.