eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³owno"Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II"



Og³oszenie z dnia 2022-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W G£OWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732281

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. W³adys³awa Andersa 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2glowno2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp2glowno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 w G³ownie - II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2cdf0225-808d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00507706

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00482953/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 „Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szko³y podstawowej Nr 2 w G³ownie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1.1. Postêpowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim.
8.1.2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: sp2glowno2@wp.pl
8.1.3. Forma, w jakiej ma byæ z³o¿ona oferta wraz z za³±cznikami, w tym o¶wiadczeñ sk³adanych w celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, okre¶lona zosta³a odpowiednio w pkt. 8.2 SWZ.
8.1.4. Wykonawca bior±cy udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê w postaci elektronicznej, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
8.1.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu („Warunki us³ugi”, https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl). Dodatkowe informacje zawarte s± równie¿ w dokumencie „Najczê¶ciej zadawane pytania do miniPortalu”. Przyjmuje siê, ¿e Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu akceptuje Regulamin dostêpny na stronie https://epuap.gov.pl, a tak¿e Regulamin miniPortalu.
8.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesy³ane pliki nale¿y skompresowaæ do jednego pliku archiwum – ZIP).
8.1.7. Za datê przekazania oferty lub innych dokumentów za po¶rednictwem miniPortalu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP,
8.1.8. Identyfikator postêpowania dla niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz w za³±czniku do niniejszej SWZ.
8.1.9. Zaleca siê kopiowanie (przeklejanie) Identyfikatora postêpowania, a nie jego przepisywanie.
8.1.10. Wykonawca przygotuje elektroniczn± ofertê, podpisuje j± kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym szyfruje ofertê i wysy³a j± do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na platformie ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – adres skrzynki EPUAP: /sp2glowno/skrytka ESP
8.2.1. Ofertê wraz z wymaganymi do niej za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda swój adres skrzynki ePUAP, na którym mo¿e byæ prowadzona korespondencja zwi±zana z postêpowaniem (zaleca siê równie¿ podanie adresu email).
8.2.2. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim oraz sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp.
8.2.3. Zamawiaj±cy zaleca nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf. Przes³anie danych w innych formatach, np.: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt jest dopuszczalne, ale nie zalecane ze wzglêdu na mo¿liwe trudno¶ci techniczne z weryfikacj± prawid³owo¶ci z³o¿enia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Uwaga: zaleca siê, aby dokument (oferta, o¶wiadczenia, itp.) wytworzony za pomoc± oprogramowania tworz±cego pliki w formacie innym ni¿ .pdf, zapisaæ w formacie .pdf.
8.2.4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Pañstwa poinformowaæ, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w G³ownie, tel. (42) 719-10-25, e-mail: sp2glowno2@wp.pl;
2. inspektorem ochrony danych w Szkole Podstawowej nr 2 w G³ownie jest Pani Magdalena Kuszmider,
e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (z pó¼niejszymi zmianami), dalej zwana „Pzp”, a tak¿e podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególno¶ci podmiotom wspieraj±cych administratora w organizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, uwzglêdniaj±c okres rêkojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeñ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (art. 15 RODO);
7.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
7.3. prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
8.1. prawo do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
8.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku gdy osoba, której dane dotycz± wnosi do Administratora o:
9.1. potwierdzenie, czy przetwarzane s± dane jej dotycz±ce;
9.2. uzyskanie dostêpu do danych jej dotycz±cych oraz informacji o:
9.2.1. celach przetwarzania;
9.2.2. kategoriach odno¶nych danych osobowych;
9.2.3. informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zosta³y lub zostan± ujawnione (w szczególno¶ci o odbiorcach w pañstwach trzecich lub organizacjach miêdzynarodowych);
9.2.4. planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania tego okresu;
9.2.5. prawie do żądania od Administratora sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotycz±cego osoby, której dane dotycz±̨, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
9.2.6. prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9.2.7. ¼ródle danych osobowych je¿eli nie zosta³y one zebrane od osoby, której dane dotycz±;
9.2.8. zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz istotnych zasadach ich podejmowania;
9.3. uzyskanie informacji o odpowiednich zabezpieczeniach (o których mowa w art. 46 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), zwi±zanych z przekazaniem, je¿eli dane osobowe są przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej,
9.4. dostarczenie kopii danych podlegaj±cych przetwarzaniu; a wykonanie powy¿szych obowi±zków wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ewentualnie wskazania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
10. W przypadku wyst±pienia przez osobê, której dane dotycz± do Administratora z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2/3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zamówienie obejmuje sukcesywn± dostawê do siedziby Zamawiaj±cego gazu propan – PN – C- 96008:1998 – w ilo¶ci do 95 000 litrów.
3.2. Ilo¶æ podana powy¿ej jest wielko¶ci± szacunkow±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian ilo¶ciowych w przedstawionym asortymencie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Minimalna gwarantowana wielko¶æ zamówienia wynosi: gaz propan – 50 000 litrów.
3.3. Miejsce odbioru gazu: Szko³a Podstawowa Nr 2 w G³ownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 G³owno. Planowane zu¿ycie gazu w ci±gu roku – 95 000 litrów.
3.4. Dostawy odbywaæ siê bêd± w dni robocze, w godzinach ustalonych z Zamawiaj±cym, po wcze¶niejszym powiadomieniu o planowanej dostawie, transportem zapewnionym przez Wykonawcê, na jego koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3.5. Dostawa ze wzglêdu na utrudniony dojazd mo¿e odbywaæ siê samochodami o pojemno¶ci cysterny do 27.000 tys. litrów.
3.6. Realizacja sukcesywnych dostaw nast±pi przez dostawê gazu propan na podstawie poszczególnych zleceñ przekazywanych przez Zamawiaj±cego, w ilo¶ciach nie mniejszych ni¿ 4.000 litrów.
3.7. Dostarczany gaz musi posiadaæ parametry techniczne zgodnie z norm± PN-C-96008:1998 oraz spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2016 r. poz. 540).
3.8. Na potwierdzenie jako¶ci przedmiotu zamówienia wraz z dostaw± Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie/Certyfikat na potwierdzenie spe³niania parametrów gazu, o ile Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia o¶wiadczenia/Certyfikatu/¶wiadectwa jako¶ci.
3.9. Za³atwienie wszystkich formalno¶ci i kosztów zwi±zanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia le¿y po stronie Wykonawcy.
3.10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e jest zwolniony z akcyzy za dostarczany gaz.
3.11. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 09122100-1 propan
3.12. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia na dostarczony gaz do celów grzewczych gwarancji na okres 24 miesiêcy, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru dostawy.
3.13. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, gdy¿ brak jest czynno¶ci polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122100-1 - Propan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

4.3. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w zwi±zku z czym precyzuje:
4.3.1. okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶ci: zamówienie o dodatkowe 20% ilo¶ci gazu,
4.3.2. okre¶lenie okoliczno¶ci skorzystania z opcji: w zwi±zku z zmian± warunków pogodowych,
4.3.3. powy¿sze nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena oferty brutto – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Czas realizacji dostawy - 40,00% (40 pkt),

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.5.1. Zamawiaj±cy w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
6.5.2. w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w celu spe³niania niniejszego warunku posiada³ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym postêpowaniem, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
6.5.3. Zamawiaj±cy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
6.5.4. Zamawiaj±cy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów i o¶wiadczeñ wskazanych poni¿ej:
7.1.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.1.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7.1.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:
7.1.2.1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z za³±cznikiem nr 3a do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7.2. W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.2. SWZ Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
7.2.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.2.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
7.2.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:
7.2.2.1. aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym postêpowaniem, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 104-106 Ustawy Pzp - Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
Certyfikatu na przedmiotu zamówienia – gaz propan do celów grzewczych (¶wiadectwo jako¶ci).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Certyfikat na przedmiot zamówienia – gaz propan do celów grzewczych (¶wiadectwo jako¶ci).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

11.5. Ofertê stanowi:
11.5.1. wype³niony i podpisany formularz „Oferta”, zgodny z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
11.6. Do oferty nale¿y za³±czyæ:
11.6.1. o¶wiadczenia wymagane postanowieniami SWZ tj.:
11.6.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
11.6.1.2. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
11.6.2. pe³nomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±, o ile zosta³y podpisane przez pe³nomocnika. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania, których pe³nomocnik jest upowa¿niony,
11.6.3. zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego Wykonawcy zasoby - do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – o ile dotyczy,
11.6.4. przedmiotowe ¶rodki dowodowe – Certyfikat na przedmiot zamówienia – gaz propan do celów grzewczych (¶wiadectwo jako¶ci).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.9.1. ¿aden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie pkt. 6.
6.9.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ dostaw.- o ile dotyczy
6.9.3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.- o ile dotyczy
6.9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.- o ile dotyczy
6.9.5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
7.4.1. s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
7.4.2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest samodzielnie wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj±c wraz z ofert± o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 7.1.1.1. i pkt. 7.2.1.1. SWZ.
7.4.3. Oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia.
7.4.4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7.4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do ofert o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7.4.6. Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy, w tym zmianê terminu realizacji umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
1.1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
1.2. w przypadku, gdy zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, a zmiany wynik³y w trakcie realizacji zamówienia,
1.3. zmiany w sposobie dokonywania p³atno¶ci, rozliczenia,
1.4. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.
1.5. uwarunkowañ spo³ecznych (protestów, listów, petycji, itp.),
1.6. zmiany stanu prawnego, zmiany stawki podatku VAT, podatku akcyzowego itp. – zmiana obowi±zuje od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów prawa,
1.7. braku mo¿liwo¶ci kontynuacji dostawy z winy Zamawiaj±cego,
1.8. konieczno¶ci zmiany terminu koñcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie mo¿na by³o tego przewidzieæ w chwili podpisania umowy,
1.9. mo¿liwa jest korzystna dla Zamawiaj±cego zmiana terminów i sposobu p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia,
1.10. w przypadku wyst±pienia awarii, si³y wy¿szej np. klêski ¿ywio³owe, konflikt zbrojny, zdarzenia zwi±zane z dzia³aniem si³ natury, og³oszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.
1.11. niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub jest konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy,
1.12. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Wykonawcy, któremu udzieli³ zamówienia. Wykonawcê dotychczasowego mo¿e zast±piæ nowy Wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy.
1.13. Z powodu okoliczno¶ci zaistnia³ych po stronie Zamawiaj±cego mo¿liwe jest wyd³u¿enia terminu wykonania zamówienia.
1.14. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których owa w art.. 455 z zachowaniem zasad, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp,
1.15. konieczno¶ci zmiany terminu koñcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, braku wykorzystania planowanej ilo¶ci litrów gazu grzewczego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia na nastêpuj±cych zasadach:
a) zmiana wynagrodzenia mo¿e odbyæ siê nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy z zastrze¿eniem, i¿ pierwsza zmiana wynagrodzenia nie mo¿e siê odbyæ wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy oraz z zastrze¿eniem tre¶ci art. 439 ust. 3 ustawy Pzp,
b) zmiana wynagrodzenia bêdzie mo¿liwa, je¶li cena materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia zmieni siê o min. 5%, Strona wnioskuj±ca o zmianê wynagrodzenia bêdzie zobowi±zana udokumentowaæ zmianê kosztów i cen w odniesieniu do okresów, o których mowa w pkt c),
c) podstaw± waloryzacji bêd± wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (inflacja) za okres od dnia podpisania umowy do dnia z wyst±pienia z wnioskiem o waloryzacjê (odpowiednio od dnia podpisania aneksu do umowy do dnia wyst±pienia z wnioskiem o waloryzacjê), og³aszane w tabelach G³ównego Urzêdu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS dla poszczególnych grup towarów objêtych umow±,
d) zmiana cen materia³ów lub kosztów maj±cych wp³yw na wykonanie zamówienia co najmniej o warto¶æ, o której mowa w pkt b), spowoduje zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w wysoko¶ci po³owy warto¶ci ustalonej, faktycznej zmiany cen ww. materia³ów i kosztów,
3. Dopuszcza siê zmianê ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±cego z umowy o maks. 20%.
4. Warunki dokonania zmian zawarte s± we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 14:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 16:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

6.1.2. Informacje dodatkowe: Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.
1) Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza:
a) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie, o którym mowa w ust. powy¿ej, nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
2) Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy siê Wykonawców na podstawie art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem 2022/576*:
a) bêd±cego obywatelem rosyjskim lub osob± fizyczn± lub prawn±, podmiotem lub organem z siedzib± w Rosji;
b) bêd±cego osob± prawn±, podmiotem lub organem, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50 % nale¿± do podmiotu, o którym mowa w pkt 1;
c) bêd±cego osob± fizyczn± lub prawn±, podmiotem lub organem dzia³aj±cym w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt 1 lub 2, w tym Podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolno¶ci polega siê w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówieñ publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % warto¶ci zamówienia.
3) Wykluczenie Wykonawcy na podstawie obowi±zuj±cych przepisów Prawa.
4) Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³anki wykluczenia, na podstawie:
a) wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
b) listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.
*- o ile dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.