Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00463890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00467719/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Choszczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@choszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/choszczno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3423d90f-71b2-4646-b16e-cfaa8dae6a11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00579528/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawę i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
realizowane ze środków EFS Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFP.040.1.2024.BOSS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344898,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I Pomoce dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych;4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 48697,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Doposażenie szkół w zakresie ICT4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 232935,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Doposażenie szkół w zakresie: meble4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 47839,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Doposażenie szkół w zakresie: materiały dydaktyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 15425,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, zostaje unieważnione w trybie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, gdyż z godnie z art. 222 ust.
4 ustawy Pzp, Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku w/w postępowania Zamawiający nie wywiązał się
z tego obowiązku. Nie można także po upływie terminu składania ofert w żaden sposób usunąć tego naruszenia, dokonując czynności „naprawczych”.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253399,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, zostaje unieważnione w trybie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, gdyż z godnie z art. 222 ust.
4 ustawy Pzp, Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku w/w postępowania Zamawiający nie wywiązał się
z tego obowiązku. Nie można także po upływie terminu składania ofert w żaden sposób usunąć tego naruszenia, dokonując czynności „naprawczych”.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148951,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491848,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, zostaje unieważnione w trybie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, gdyż z godnie z art. 222 ust.
4 ustawy Pzp, Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku w/w postępowania Zamawiający nie wywiązał się
z tego obowiązku. Nie można także po upływie terminu składania ofert w żaden sposób usunąć tego naruszenia, dokonując czynności „naprawczych”.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307346,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, zostaje unieważnione w trybie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, gdyż z godnie z art. 222 ust.
4 ustawy Pzp, Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku w/w postępowania Zamawiający nie wywiązał się
z tego obowiązku. Nie można także po upływie terminu składania ofert w żaden sposób usunąć tego naruszenia, dokonując czynności „naprawczych”.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2181,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380081,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych z SPZOZ w Choszcznie.
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.