Og³oszenie z dnia 2022-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00514842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00049544/01 - Wynik z dnia 2023-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu
i mienia Centrum Kultury „Browar B” przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM KULTURY "BROWAR B."
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341472611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £ÊGSKA 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckbb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckbrowarb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu
i mienia Centrum Kultury „Browar B” przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e80a7bee-7f91-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00507744
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00503800/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury „Browar B” przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres skrzynki Centrum Kultury „Browar B”: /CKBB/SkrytkaESP.
Korespondencjê zwi±zan± z prowadzonym postêpowaniem (nie dotyczy sk³adana ofert) mo¿na równie¿ kierowaæ na nastêpuj±cy adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@ckbb.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego Regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania wygenerowany przez miniPortal. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) W postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub identyfikatorem postêpowania nadanym przez BZP w Og³oszeniu o zamówieniu).
2) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazane w Rozdziale XI SWZ adresy e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób, ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury „Browar B”, z siedzib± we W³oc³awku przy ul. £êgskiej 28, tel. 54 427 02 30, e-mail: sekretariat@ckbb.pl,
2) Sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Kultury „Browar B”: Pan Pawe³ Szczepaniak, e-mail: kontakt@skold.com.pl, tel. 661972190 oraz pisemnie na adres administratora danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na przedmiotowe zadanie,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP,
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.260.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu ca³odobowej ochrony fizycznej obiektu Centrum Kultury „Browar B.” ul. £êgska 28, 87-800 W³oc³awek, a tak¿e zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej uzbrojonej oraz wyposa¿onej w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, która bêdzie w stanie dotrzeæ w razie konieczno¶ci do ochranianego obiektu w mo¿liwie jak najszybszym czasie.
W zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi:
1) Zabezpieczenia mienia przed aktami dewastacji, wandalizmu i chuligañstwa oraz przeciwdzia³ania kradzie¿om, napadom zarówno wewn±trz obiektu, jak i w granicach jego zewnêtrznego terytorium.
2) Zabezpieczenia przed wstêpem na teren obiektu osób pod wp³ywem alkoholu i ¶rodków odurzaj±cych.
3) Zapewnienia pracownikom ochrony ¶rodków ³±czno¶ci bezprzewodowej, w tym sta³ego kontaktu z Grup± Interwencyjn± Wykonawcy - posiadania przez Wykonawcê minimum dwóch Grup Interwencyjnych, które s± zobowi±zane do ¶wiadczenia us³ugi ochrony na ka¿dorazowe wezwanie pracownika Wykonawcy oraz Zamawiaj±cego. Grupa Interwencyjna winna sk³adaæ siê z co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony Wykonawcy.
4) Zapewnienie przez Wykonawcê Grupy Interwencyjnej o czasie reakcji nie d³u¿szym ni¿ 10 minut. Przez czas reakcji Grupy Interwencyjnej Zamawiaj±cy przyjmuje czas wyra¿ony w minutach jaki up³ynie od momentu zg³oszenia potrzeby interwencji do chwili faktycznego podjêcia dzia³añ Grupy Interwencyjnej na terenie obiektu.
5) Przeciwdzia³anie zdarzeniom i czynom naruszaj±cym ustalony porz±dek na chronionym terenie.
6) Ochrona przed dzia³aniem osób zak³ócaj±cych porz±dek publiczny.
7) Zamykanie drzwi wej¶ciowych, rolety antyw³amaniowej po opuszczeniu budynku przez wszystkie znajduj±ce siê w nim osoby.
8) Dokonywanie obchodu budynku celem skontrolowania prawid³owego zamkniêcia wszystkich okien, drzwi zewnêtrznych, ewentualnego wy³±czenia urz±dzeñ, które nie zosta³y wy³±czone przez pracowników - np. radioodbiorniki, czajniki, wentylatory, ¶wiat³o.
9) Niezw³oczne powiadamianie Policji, Dyrektora CK "Browar B." oraz osób przez niego upowa¿nionych o przestêpstwach i wykroczeniach pope³nionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach.
10) Niezw³oczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora CK "Browar B." oraz osób przez niego upowa¿nionych w razie zaistnienia nieszczê¶liwego wypadku.
11) Niezw³oczne powiadamianie Stra¿y Po¿arnej, Dyrektora CK "Browar B." oraz osób przez niego upowa¿nionych w razie zaistnienia po¿aru lub stwierdzenia próby podpalenia.
12) W przypadkach zagro¿enia bezpieczeñstwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjnej i odpowiednich s³u¿b miejskich.
13) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeñ uprawnionym pracownikom, zgodnie z ksi±¿k± rejestruj±c± te czynno¶ci.
14) Prowadzenie ksi±¿ki dy¿urów zawieraj±cej imiê i nazwisko pe³ni±cego s³u¿bê, godziny pe³nienia s³u¿by, imiona i nazwiska osób przebywaj±cych w obrêbie ochranianego budynku poza godzinami pracy wraz z podaniem godziny ich przyj¶cia i wyj¶cia oraz numerami pomieszczeñ, do których zosta³y pobrane klucze.
15) Prowadzenie rejestru wszelkich podjêtych czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy.
16) Przedstawienie, na polecenie Dyrektora CK "Browar B." lub Kierownika Dzia³u Administracyjnego, w formie pisemnej (notatka) dok³adnego opisu podjêtych czynno¶ci lub zaniechania podjêcia czynno¶ci wraz z uzasadnieniem.
17) Podejmowanie innych czynno¶ci w ramach tzw. uprawnieñ obywatelskich niezbêdnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikn± w trakcie realizacji umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepe³nosprawnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy maj±cy status zak³adu pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których g³ównym celem lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych - osób niepe³nosprawnych - pod warunkiem, ¿e procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, o których mowa w art. 94 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, jest nie mniejszy ni¿ 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która bêdzie realizowa³a zamówienie (podstawa prawna: art. 94 ust. 1 ustawy PZP).2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych.
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e posiada:
op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci min. 100 000,00 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ (wykonuje) przez okres co najmniej 12 miesiêcy, co najmniej 2 (dwie) us³ugi, w ramach odrêbnych umów, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektu u¿yteczno¶ci publicznej (przy czym przez obiekt u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê obiekt wskazany w § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r., nr 75 poz. 690 ze zm.), o warto¶ci brutto ka¿dej z nich nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³,
b) dysponuje co najmniej dwiema grupami interwencyjnymi – zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz. U. 2015 poz. 992).
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 1 musi spe³niaæ ka¿dy z tych Wykonawców.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 2 zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
a) w przypadku okre¶lonym w pkt 2 ppkt 2 SWZ, chocia¿ jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane
b) w przypadku okre¶lonym w pkt 2 ppkt 3 SWZ, chocia¿ jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek, tj. bêd± posiadaæ ³±czn± warto¶æ ubezpieczenia na kwoty okre¶lone w SWZ,
c) w przypadku okre¶lonym w pkt 2 ppkt 4 lit. a) SWZ chocia¿ jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie. Nie sumuje siê do¶wiadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]),
d) w przypadku okre¶lonym w pkt 2 ppkt 4 lit. b) SWZ chocia¿ jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
8. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ „stosowna sytuacja” o której mowa powy¿ej wyst±pi w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
b) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy,
c) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
9. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór pisemnego zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
10. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 8, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
• zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
• sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
11. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
12. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
13. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
14. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
15. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) decyzja w sprawie przyznania Wykonawcy statusu zak³adu pracy chronionej lub zak³adu aktywno¶ci zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426, 568 i 875), lub inne dokumenty potwierdzaj±ce status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub potwierdzaj±ce prowadzenie przez wykonawcê, lub przez jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie publiczne, dzia³alno¶ci obejmuj±cej spo³eczn± i zawodow± integracjê osób niepe³nosprawnych.
b) dokumenty lub o¶wiadczenie potwierdzaj±ce procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, zatrudnionych przez wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie.
c) koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) wydana przez w³a¶ciwy organ;
d) op³acona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
e) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie 3 miesiêcy – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
f) o¶wiadczenie o dysponowaniu co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ,
6. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym mowa pkt. 5 ppkt 1 lit. a -c SWZ, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
− art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
− art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
− art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
− art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 931 ze zm.),
b) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP;
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
− art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835);
wed³ug wzoru z za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty powinny zostaæ za³±czone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ, tj.:1) Formularz ofertowy,
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzory o¶wiadczeñ zawarto w Za³±czniku nr 2 do SWZ,
z zastrze¿eniem, ¿e:
a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców - o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt. 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców, przy czym w czê¶ci dotycz±cej spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu tylko w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt. 2, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
4) w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug wzoru za³±cznik nr 3 do SWZ – lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
6) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy PZP - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wed³ug wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ,
7) nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: Nie dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z tre¶ci± SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy i ustaw± PZP.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz za³±cznikami za po¶rednictwem„Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 14:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawcê na podstawie przes³anek wynikaj±cych z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z roku 2022, poz. 835).INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Pe³nienie funkcji in¿.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych W³oc³awek GT-1 w miejscowo¶ci W³oc³awek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciep³owniczego miasta-etap I
- OPIEKUNKA DZIECIÊCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych obejmuj±cych pranie i dezynfekcjê chemiczno-termiczn± w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zak³adu Aktywno¶ci Zawodowej we W³oc³awku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przy³±czy, instalacji i urz±dzeñ wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy W³oc³awek wraz z dostaw± sprzêtu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSA¯ENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU W£OC£AWEK
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugê ochrony osób i mienia Wroc³awskiego Teatru Lalek we Wroc³awiu w okresie 24 miesiêcy
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w zwi±zku z organizacj± imprez
- CA£ODOBOWA, STA£A I BEZPO¦REDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO S¡DU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- "¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyñskiego 5"
- Us³uga kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elbl±gu po³o¿onych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIA£YSTOK S.A. W LIKWIDACJI
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.