eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj"Zakup i dostawa 1 sztuki używanego specjalistycznego pojazdu komunalnego - śmieciarka dwukomorowa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa 1 sztuki używanego specjalistycznego pojazdu komunalnego – śmieciarka dwukomorowa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a232e675-2713-464c-a02b-a9fbb6d3d906

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami, zaopatrzenie w wodę, oczyszczanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa 1 sztuki używanego specjalistycznego pojazdu komunalnego – śmieciarka dwukomorowa na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a232e675-2713-464c-a02b-a9fbb6d3d906

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZOŚ/17/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki używanego lub fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu komunalnego typu śmieciarka dwukomorowa do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj woj. lubelskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określa wymagane minimalne parametry techniczne i użytkowe dla specjalistycznego pojazdu komunalnego typu śmieciarka dwukomorowa:

Podwozie śmieciarki dwukomorowej o DMC 26 t – kabina niskopodłogowa:
1.Rok produkcji – min. 2016
2. Maksymalny przebieg pojazdu 150 000 km
3. Podwozie 3 osiowe o DMC 26 t.
4. Kabina niskopodłogowa – min. 3- osobowa
5. Wszystkie miejsca wyposażone w pasy bezpieczeństwa
6. Silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM o normie emisji spalin EURO 6.
7. Konfiguracja osi 6x2
8. Ilość osi 3
9. Automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów
10. System ABS
11. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej
12. Klimatyzacja
13. Pojazd wyposażony w legalizowany tachograf elektroniczny
14. Kolorowa Kamera cofania
15. Pojazd fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego – kierownica po lewej stronie z możliwością regulacji
16. Akustyczny sygnalizator załączonego biegu wstecznego
17. Pojazd wyposażony w zbiornik na czystą wodę do mycia rąk
18. Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie
19. Listwy zabezpieczające przez wpadnięciem pieszego, bądź rowerzysty
20. Światła ostrzegawcze
21. Koła w rozmiarze 22,5 cala
22. Pojazd wyposażony w: trójkąt odblaskowy, apteczka, kliny pod koła, klucz do kół, gaśnica samochodowa 5 kg
23. Wykonany serwis – wymienione wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy) oraz olej silnikowy
24.Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu
25. Pojazd wyprodukowany na terenie EU.
Zabudowa:
1. Łączna pojemność skrzyni ładunkowej min. 17,5 m³,
2. Dwa niezależne odwłoki wraz z dwoma niezależnymi ścianami wypychającymi
3. Urządzenie załadowcze większej komory przystosowane do obsługi pojemników od 110 do 1100 litrów. Wyposażone w dwa uchylne ramiona do obsługi pojemników SM 1100 litrów
4. Urządzenie załadowcze mniejszej komory przystosowane do obsługi pojemników od 110 do 370 litrów
5. Listwy grzbietowe do obsługi pojemników na obu niezależnych odwłokach
6. Oświetlenie robocze z tyłu odwłoka
7. Zawór do odprowadzania odcieku z wanny zasypowej
8. Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny
9. Uszczelnienie pomiędzy odwłokami a skrzynią ładunkową, uniemożliwiające wycieki
10. Mechanizm zgniatający z możliwością pracy ciągłej oraz w ręcznym cyklu
11. Lampa ostrzegawcza z tyłu skrzyni ładunkowej
12. Automatyczna regulacja obrotów silnika przy pracy zabudowy i wrzutnika
13. Dwa składane stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikiem ograniczającym prędkość do maks. 30 km/h oraz uniemożliwiającym manewr cofania. Stopnie nie mogą występować poza obrys pojazdu
14. Odblaskowe pasy ostrzegawcze na kabinie i skrzyni ładunkowej.
15. Uchwyt na łopatę i miotłę (wraz z narzędziami)
4.2. Wymagania do przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji:
1) Pojazd musi być wolny od wad fizycznych, technicznych – dopuszczony do ruchu oraz od jakichkolwiek wad prawnych.
2) Zamawiający wymaga dostawy pojazdu po dokonanej wymianie materiałów eksploatacyjnych ( tj. olej silnikowy oraz filtry: oleju, powietrza, paliwa, kabinowy).
3) Wymagany okres gwarancji na cały pojazd – podwozie oraz zabudowa – minimum 3 miesiące od daty protokolarnego przejęcia pojazdu przez Zamawiającego.
4) W okresie gwarancji Wykonawca zapewni serwis do każdego wezwania Zamawiającego w razie awarii pojazdu. W okresie gwarancyjnym koszty dojazdu serwisu, naprawy podwozia i zabudowy w pełnym zakresie ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wymaga naprawy gwarancyjnej w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie lub mailowo.
6) Zamawiający wymaga dostawy pojazdu do siedziby Zamawiającego tj. ul. Łąkowa 13, 23-400, Biłgoraj. Po dostarczeniu pojazdu Wykonawca zapewni pełne przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi śmieciarki oraz przekaże wszystkie dokumenty w języku polskim lub z tłumaczeniem dotyczące pojazdu i komplet kluczy.
7) Zamawiający wymaga wyrażenia zgody w formie oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę na montaż urządzeń GPS stosowanych u Zamawiającego – koszt i wykonanie przez Zamawiającego, bez utraty gwarancji. Przedmiotowe oświadczenie zostanie dostarczone Zamawiającego w oryginale wraz z pojazdem.
8) Zamawiający będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisaniu umowy oceny technicznej biegłego rzeczoznawcy określającej faktyczny i zgodny z wymaganiami niniejszej SWZ stan techniczny, wyposażenia i zużycia pojazdu, potwierdzenie sprawności i gotowości do pracy, faktycznej ceny rynkowej i potwierdzenia że nie jest ona zawyżona.
9) Zamawiający nie dopuszcza dostawy pojazdu po przeróbkach i który fabrycznie przystosowany był do ruchu lewostronnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena złożonej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478002,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478002,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.