Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00452100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070528650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wadowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zk-suchab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk-suchab.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cf6c1c8-6e4f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cf6c1c8-6e4f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034027/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej oraz do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.ZP.2131.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230625 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - PAKIET NR 4Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej
1.Kwaśny siarczyn sodu 525 kg - pojemniki po 35 kg płyn
( neutralizator chloru)
Do pakietu nr 4 Zamawiający Wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313000-1 - Siarczki, siarczany, azotany, fosforany i węglany
4.5.5.) Wartość części: 1845 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - PAKIET NR 5Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej
Preparaty zawierające mieszaninę polifosforanów i ortofosforanów – (przykładowe nazwy handlowe: clarofos ,metaqua, seaQuest ) 900 kg - worki lub wiaderka z tworzywa sztucznego po 25 kg proszek
Do pakietu nr 5 Zamawiający Wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313200-3 - Podfosforyny, fosforyny, fosforany i polifosforany
4.5.5.) Wartość części: 31980 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - PAKIET NR 6Środki chemiczne do mechanicznego odwadniania osadu.
Polielektrolit do odwadniania osadów ściekowych na prasie ślimakowej 14700 kg
Szczegółowy opis w SWZ.
Do pakietu nr 6 Zamawiający Wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 196800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części I- pakietu nr 4 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTE Technologie dla Środowiska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781425375
7.3.3) Ulica: Franciszka Firlika 26
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części III - pakietu nr 6 złożona została 1 oferta z przez : oraz „KORONA JV” Sp. z o.o., ul. Przy Bażantarni 11, 02-793 Warszawa.
W wyniku analizy oferty złożonej przez „KORONA JV” Sp. z o.o., ustalono, że spełnia ona wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i nie podlega odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 226 ust.1 ustawy Pzp. W wyniku przeprowadzonych czynności przyznano ofercie 90 pkt. (cena brutto: 60 pkt., termin płatności 20 pkt., termin dostawy: 10 pkt.). Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa w art.108 ust.1 ustawy Pzp oraz w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz.835). Cena oferty z najwyższą punktacją (321 841,80 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia (196 800,00 zł brutto). W związku z powyższym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
- Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych ... do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b w 2025 r.
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie XVI
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część I
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, w podziale na 2 części.
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.