Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
81_Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
81_Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-937dc64e-4adb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077737/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Konserwacja urządzeń transportu bliskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.81.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261809,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Krakowa.Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU),
3) załączniki nr 1a do PPU – Wykaz i opis techniczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 159084,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Zakopanego.Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU),
3) załączniki nr 1b do PPU – Wykaz i opis techniczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 8064,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenieTarnowa.
Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU),
3) załączniki nr 1c do PPU – Wykaz i opis techniczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 39479,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie NowegoTargu.
Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU),
3) załączniki nr 1d do PPU – Wykaz i opis techniczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 13708,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Wadowic.Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU),
3) załączniki nr 1e do PPU – Wykaz i opis techniczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 14112,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Gorlic.Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU),
3) załączniki nr 1f do PPU – Wykaz i opis techniczny
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 27360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213675,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213675,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERLIFT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350690522
7.3.3) Ulica: Powstańców 50
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-422
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213675,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektromechaniki Dźwigowej Zenon Liber
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491970040
7.3.3) Ulica: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 36
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIBER ZENON Zakład Elektromechaniki Dźwigowej
jakie przetargi wygrała firma
LIBER ZENON Zakład Elektromechaniki Dźwigowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty dla części nr III zamówienia podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59778,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59778,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59778,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektromechaniki Dźwigowej Zenon Liber
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491970040
7.3.3) Ulica: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 36
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dźwig Serwis Zbigniew Wysocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008372965
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Krajowej 116
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIBER ZENON Zakład Elektromechaniki Dźwigowej
jakie przetargi wygrała firma
LIBER ZENON Zakład Elektromechaniki Dźwigowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649
7.3.3) Ulica: Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Sukcesywne dostawy przyrządów do endoskopii dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Dostawa uniwersalnej termowagi do badania utlenienia materiałów odpornych na działanie bardzo wysokich temperatur dla WIMiC- DE-dzp.272-031/25
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego budynku Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - Centrum Inżynierii Środowiska w Opolu
- Dostawa karnetów uprawniających pracowników Wodociągów Miasta Kraków S.A. do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
- Stała konserwacja dźwigów i platform do przewozu łóżek znajdujących się na terenie WCO-Pń,Kalisz,Piła z obowiązkiem utrzymania dźwigów i platform w stałej sprawności technicznej z serwis. całodobowym
- "Usługi w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji oraz świadczenia usług pogotowia technicznego urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny"
- Wykonywanie konserwacji ośmiu dźwigów osobowych w obrębie kładek dla pieszych nad DK7 w miejscowościach Jawornik i Głogoczów, administrowanych przez Rejon Nowy Targ.
- Naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach KSP
- Zakup i montaż 1 szt. dźwigu osobowego elektrycznego wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.