Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515844/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00524889/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego „Przebudowa z nadbudową budynku „B” Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ulicy Pielęgniarek 6”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pielęgniarek 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-708
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.wsse.lublin@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-lublin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego „Przebudowa z nadbudową budynku „B” Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ulicy Pielęgniarek 6”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d673a537-5dbc-4145-b3c7-4cd077a18574
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9627843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/962784
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej zwana jako „Platforma”, pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/962784
3. Zamawiający w zakresie pytań dotyczących działania Platformy, prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta www.
platforma zakupowa.pl, lub pod nr telefonu +4822 1010202, lub adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno –
Epidemiologiczna w Lublinie.
Dane do kontaktu:
- ul. Pielęgniarek 6, 20-708 Lublin,
- tel. 81 743 42 72
- e-mail: wsse.lublin@sanepid.gov.pl
2) Inspektor ochrony danych dostępny jest pod numerem telefonu 81 533 41 28, adresem e-mail: iod.wsse.lublin@sanepid.gov.pl
oraz w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej w Lublinie.
3) Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, jej rozliczenia,
ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń, a także w celach archiwalnych.
Administrator przetwarza dane osobowe osób reprezentujących, wskazanych do kontaktu, a także związanych z wykonaniem
umowy (dane identyfikacyjne oraz kontaktowe, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio).
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
- podmioty uprawnione do otrzymania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania
danych (w tym firmy świadczące usługi w zakresie systemów informatycznych użytkowanych przez Administratora),
- podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (w tym doręczeń środkami komunikacji elektronicznej).
6) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencją niepodania danych
będzie brak możliwości realizacji celu przetwarzania.
7) Państwa dane będziemy przechowywać przez cały okres trwania umowy, a następnie w oparciu o przepisy o archiwizacji -
zgodnie z kategorią archiwalną wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w
województwie i urzędów obsługujących te organy (załącznik nr 5 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011
r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych.
8) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania – na zasadach określonych w art. 15,16 i 18 RODO.
9) Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193
Warszawa), gdy uznają Państwo, że Administrator przetwarza dane z naruszeniem przepisów RODO.
10)Państwa dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM-ZP.272.1.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego zadania inwestycyjnego „Przebudowa z nadbudową budyn-ku B Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Lublinie, ul. Pielęgniarek 6.”
Planowana funkcja pomieszczeń – administracyjno - biurowa wraz z za-pleczem sanitarnym. Przy czym w opracowaniu należy uwzględnić i wdrożyć już wykonane opracowania techniczne dotyczące całego obiektu tj. segmentów „A” i „C”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące1) zdolności technicznej i zawodowej,
a) zdolność zawodowa dotycząca wykonawcy:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 (dwie) usługi obejmujące wykonanie projektu budowlanego albo opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, w tym 1 (jedna) usługa obejmująca projekt budowlany albo program funkcjonalno-użytkowy dotyczący budynku użyteczności publicznej. Każda usługa musi być wykonana w ramach odrębnej umowy.
b) zdolność zawodowa dotycząca osób:
1) Projektant w branży architektonicznej
1 (jedna) osoba posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
Doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracował w charakterze projektanta w danej branży co najmniej 2 (dwa) opracowania dokumentacji projektowej (każde obejmujące co najmniej projekt budowlany i/lub projekt wykonawczy) dla budowy lub przebudowy budynku, w oparciu o które to dokumentacje projektowe uzyskano ostateczne decyzje o pozwoleniu na budowę lub inne umożliwiające realizację prac budowlanych.
2) Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej
1 (jedna) osoba posiadająca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracował w charakterze projektanta w danej branży co najmniej 2 (dwa) opracowanie dokumentacji projektowej (każde obejmujące co najmniej projekt budowlany i/lub projekt wykonawczy) dla budowy lub przebudowy budynku, w oparciu o które to dokumentacje projektowe uzyskano ostateczne decyzje o pozwoleniu na budowę lub inne umożliwiające realizację prac budowlanych.
3) Projektant w branży sanitarnej
1 (jedna) osoba posiadająca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
Doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracował w charakterze projektanta w danej branży co najmniej 2 (dwie) dokumentacje projektowe (obejmujące projekt budowlany i/lub projekt wykonawczy) w zakresie budowy lub przebudowy budynku w zakresie co najmniej sieci lub instalacji sanitarnych
4) Projektant w branży elektrycznej
1 (jedna) osoba posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
Doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, uczestniczył w charakterze projektanta w danej branży w opracowaniu minimum 2 (dwóch dokumentacji projektowych obejmujących projekt budowlany i wykonawczy w zakresie instalacji teletechnicznych, elektrycznych
i elektroenergetycznych budynków
5) Projektant w branży telekomunikacyjnej
1 (jedna) osoba posiadająca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
Doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracował w charakterze projektanta w danej branży co najmniej 1 dokumentację projektową (obejmującą projekt budowlany i/lub projekt wykonawczy) w zakresie budowy lub przebudowy instalacji i urządzeń teletechnicznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; Dokumenty, o których mowa w zdaniu powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pod lit. a) lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – Załącznik 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 9 do SWZ,
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 10 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia maja obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia, podpis każdego z Wykonawców. W przypadku braku podpisu na pełnomocnictwie któregoś z Wykonawców, powinno zostać wystawione niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest
wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 4), 7) i 10) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. poszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału
w postępowaniu Wykonawcy wykazują tak, że Warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadkach, o których mowa w zdaniach powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
4. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) przedstawienia umowy
regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony, cel działania, sposób współdziałania, zakres
prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie
czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie
możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane i przewidziane w Załączniku nr 4 do Specyfikacji warunków zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/962784 w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa produktów leczniczych na 2025 r. do Programu Terapii Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
- KOMPLEKSOWE WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z ROZBIÓRKĄ OBIEKTU UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 1 W LUBLINIE ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. STASZICA 18 W LUBLINIE.
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
- Wykonanie izolacji części -1 Dworku Kościuszków w Ogrodzie Botanicznym UMCS
- Dostawa art. piekarskich, art. mrożonych oraz ryb, owoców i warzywa, jaj do Domu Pomocy Społecznej W Lublinie
- Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania zgromadzonych odpadów, w tym odpadów gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1 WSZKZP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, dokumentacją kosztorysową w Ząbkowice Śląskie (obręb Szklary).
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zamiennej dla budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całorocznego krytego lodowiska przy ul. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Włochówka
- Remont budynków kuchni - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.