Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00448191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa foteli biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM.ST.KRYZANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skarszewska 7
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kocborowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kocborowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kocborowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa foteli biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53796d2c-6975-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025456/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa mebli II dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG 261-36/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3380,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4735,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33185,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4735,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy „JAWOR” Barbara Świadek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921399169
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 8
7.3.4) Miejscowość: Linowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "JAWOR" Barbara Świadek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "JAWOR" Barbara Świadek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4735,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa Leśniczówki Semlin
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2721G - ul. Słoneczna w miejscowości Lubichowo
- DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Kasztanowa - etap II
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Zakup, dostawa foteli biurowych i gamingowych na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Dostawa mebli w ramach projektu Zawód w IT - moja pasja
- Dostawa mebli w ramach projektu Zawód w branży TSL - dobra droga
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.