Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00430281/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ZESTAWU DO REJESTRACJI I ANALIZY RUCHU W PRZESTRZENI TRÓJWYMIAROWEJ WRAZ Z PRZENOŚNYM BEZPRZEWODOWYM SYSTEMEM OCENY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ZESTAWU DO REJESTRACJI I ANALIZY RUCHU W PRZESTRZENI TRÓJWYMIAROWEJ WRAZ Z PRZENOŚNYM BEZPRZEWODOWYM SYSTEMEM OCENY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313ab93f-5ffd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430281/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP. 371.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380171,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do rejestracji i analizy ruchu w przestrzeni trójwymiarowej z możliwością oceny parametrów czasowo -przestrzennych chodu i ciśnienia podeszwowego obserwowanego pod stopami w trakcie chodu na bieżni i przenośnego, bezprzewodowego systemu do kompleksowej oceny parametrów czasowo przestrzennych chodu z możliwością rejestracji i analizy danych z testów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Ponadto zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona przez Skyfi Sp. z o.o. z siedzibą ul. Ligocka 17A, 44-105 Gliwice podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z powodu niezgodności jej treści z warunkami zamówienia w zakresie niespełniania przez oferowany sprzęt wymaganych parametrów.
W dniu 30.11.2022r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od Wykonawcy PHU Technomex Sp. z o.o. ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice dotyczące m.in. niezgodności oferty Wykonawcy Skyfi Sp. z o.o. z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ) w zakresie Bieżni rehabilitacyjnej do analizy chodu punkt 8: Wysokość wejścia na bieżnię max: 18 cm i punkt 10 podpunkt 2: powierzchnia aktywna min.: 110x 49cm (dotyczy matrycy czujników). Zamawiający w dniu 08.12.2022r. wezwał Wykonawcę Skyfi Sp. z o.o. do wyjaśnienia w powyższym zakresie i otrzymał w dniu 12.12.2022r. odpowiedź od Wykonawcy, że:
1) w zakresie punktu 8: wysokość wejścia na bieżnię oferowanego przez niego przedmiotu wynosi 23 cm, gdzie Zamawiający w OPZ wymagał „wysokość wejścia na bieżnię max: 18 cm”. W związku z powyższym, oferowany przez Wykonawcę przedmiot w zakresie pkt 8 jest niezgodny z warunkami zamówienia.
2) w zakresie punktu 10 podpunkt 2: prawidłowy rozmiar powierzchni pomiarowej oferowanego urządzenia to: 102x50 cm, gdzie Zamawiający w OPZ wymagał „powierzchnia aktywna min.: 110x 49cm”. W związku z powyższym, oferowany przez Wykonawcę przedmiot w zakresie pkt 10 ppkt 2 jest niezgodny z warunkami zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Sprzęt do terapii mechanicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.