eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów"Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj remontu pomieszczeń w budynku administracyjnym PGK " Żyrardów" Sp. z o. o."



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj remontu pomieszczeń w budynku administracyjnym PGK " Żyrardów" Sp. z o. o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 46 855 40 41 wew. 264

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka wodno-ściekowo, Gospodarka odpadami, Zieleń miejska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj remontu pomieszczeń w budynku administracyjnym PGK " Żyrardów" Sp. z o. o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ca8802b-7e18-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.DI.11.PZP.2023-1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja remontu zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn. „Remont pomieszczeń w budynku administracyjnym PGK„ Żyrardów” ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na remont budynku gwarancji min 24 miesiące od zakończenia i odbioru zleconych prac. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji do 36 lub 48 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
5. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych . Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania.
W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że dostawa spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
6. W cenie oferty należy także uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki i czas na:
- analizę dokumentacji otrzymanej od Zamawiającego w tym programu funkcjonalno-użytkowego,
- opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej,
- zabezpieczenie budowli narażonych na uszkodzenie w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót,
Wykonawca ma obowiązek zastosowania materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania w budownictwie i programie funkcjonalno-użytkowym. Materiały i urządzenia przed wbudowaniem muszą uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie zmiany muszą uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego. Zastosowanie materiałów i urządzeń niezgodnych z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami dotyczącymi materiałów budowlanych dopuszczonych do zastosowania w budownictwie, pomimo świadomej lub biernej akceptacji Przedstawiciela Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku ich wymiany na prawidłowe i poniesienie kosztów tej wymiany.
7. Wykonawca zobowiązany jest:
- dostarczyć materiały zgodnie z wymaganiami programu funkcjonalno-użytkowego,
- stosować wyroby produkcji krajowej lub zagranicznej posiadające deklaracje zgodności z normą lub Aprobatą Techniczną, odpowiadające obowiązującym przepisom,
- powiadomić Przedstawiciela Zamawiającego o proponowanych źródłach pozyskania materiałów przed rozpoczęciem dostawy i uzyskać jego akceptację.
8. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.), o ile czynności związane z wykonywaniem prac w zakresie robót budowlanych nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
9. Zamawiający informuje, że roboty budowlane w pomieszczeniach w budynku administracyjnym, od poniedziałku do piątku, w godzinach tj. 7:00-15:00 należy wykonywać w sposób niezakłócający pracę. Roboty budowlane polegające na demontażu, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym należy wykonać po godz.: 15:00, od poniedziałku do piątku.
10. Podwykonawcy:
1) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, o ile są mu one wiadome na etapie składania ofert;
3) Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia
podał nazwy/firmy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców
i osób do kontaktu (o ile są mu znane) zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o którym mowa powyżej, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy również nowych podwykonawców, których Wykonawca zaangażuje w przyszłości do realizacji przedmiotowego zamówienia.
4) Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy innego podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) PZP. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: brak możliwości podziału zamówienia na części – jest to jeden sprzęt, do którego musi być dopasowana pod względem technicznym łyżka, która tworzy jedną funkcjonalną całość.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ogłoszeniem z dnia 8 listopada 2023 r. (2023/BZP 00483218/01) Zamawiający, wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: „Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj remontu pomieszczeń w budynku administracyjnym PGK " Żyrardów" Sp. z o. o.”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacja Warunków Zamówienia zostało zamieszczone w dniu 8 listopada 2023 r. na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow.
Po wszczęciu postępowania, Zamawiający podjął decyzję o zmianie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. Biorąc pod uwagę czas niezbędny na opracowanie nowego opisu przedmiotu zamówienia i krótki okres realizacji zamówienia określony w dokumentach zamówienia tj. 29.02.2024 r. Zamawiający stosownie do art. 256 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.