Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449092/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni i urządzeń placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej 11 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni i urządzeń placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej 11 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8efef45e-2a69-41eb-9735-dc9289a58c85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032726/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.78 Wykonanie wymiany nawierzchni oraz wyposażenia placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.362.59.ZSP-11_Strachocinska.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni i urządzeń placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej 11 we Wrocławiu. Inwestycja ma na celu poprawę standardu i stanu technicznego istniejącego placu zabaw na terenie ZSP nr 11 przy ul. Strachocińskiej 11 we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620730,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Barbara Augustyn Biuro Usług Technicznych S-Projekt
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ASB Budownictwo Sebastian Augustyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821955916
7.3.3) Ulica: Tuszyn 61 C
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 58-207
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Barbara Augustyn Biuro Usług Technicznych S-PROJEKT
jakie przetargi wygrała firma
Barbara Augustyn Biuro Usług Technicznych S-PROJEKT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA IMPLANTÓW OTROPEDYCZNYCH
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.