eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWYKONANIE REMONTU SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP II



Og³oszenie z dnia 2023-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE REMONTU SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¶rodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280563559

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯o³nierska 13a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 519 566 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osir.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osir.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE REMONTU SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe1d83f3-885c-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00508000

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00064140/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 MODERNIZACJA SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji, zadawanie pytañ, wniosków oraz przekazywanie dokumentów
lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji, zadawanie pytañ, wniosków oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/
2.Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
3.Warunki techniczne korzystania z Platformy ZETO PZP:
1.ZETO okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP, tj.:
1)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , MacOsx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet
Explorer;
4)W³±czona obs³uga JavaScript;
5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
6)Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej Wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
U¿ytkownika lub aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
2.ZETO podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1)Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: . doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem plików wykonywalnych
2)Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie ZETO PZP i zapisany,
widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. 3) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê ZETO
PZP stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest
synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
4.Korzystaj±c z Platformy Przetargowej, Wykonawca nie musi wspomagaæ siê innymi systemami, przy czym wszelkie za³±czniki
sk³adane przez Wykonawców musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.).
5.Zamawiaj±cy zaleca format przesy³anych danych: .pdf.
6.Zamawiaj±cy udostêpnia wykonawcom instrukcje pod linkiem https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help (Instrukcje – Regulamin
korzystania z platformy ZETO PZP.pdf, Instrukcja u¿ytkownika – Wykonawca)
w nastêpuj±cym zakresie:
1)Za³o¿enie Konta U¿ytkownika – po stronie Wykonawcy ,
2)Sk³adanie ofert przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP,
3)Pytania i odpowiedzi do postepowania,
4)Komunikacja po otwarciu ofert,
5)Zadawanie pytañ do postêpowania,
6)Udzia³ w przetargu nieograniczonym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego s± przetwarzane dane osobowe
podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016r. Nr 119,
stron. 1) (dalej jako: „RODO”) oraz przepisami krajowymi. Dane te mog± dotyczyæ tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej
prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie
Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Kategorie przetwarzanych danych:
a) dane identyfikuj±ce osobê: imiê, nazwisko, PESEL/REGON/NIP, dane dotycz±ce dokumentów to¿samo¶ci, data urodzenia,
miejsce urodzenia, obywatelstwo,
b) dane adresowe i teleadresowe (nr telefonu, faxu, adres e-mail),
c) dane o zatrudnieniu lub prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej,
d) dane o wykszta³ceniu, do¶wiadczeniu i kwalifikacjach zawodowych,
e) informacje o niekaralno¶ci, skazaniu lub naruszeniu prawa w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o
których mowa w dziale IX ustawy Prawo zamówieñ publicznych, do up³ywu terminu do ich wniesienia,
f) inne dane niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy zawartej w
sprawie zamówienia publicznego,
3. ¬ród³o pochodzenia danych, okres przez który dane bêd± przechowywane oraz odbiorcy danych - szczegó³owo opisane zosta³y w
SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Osoby, których dane dotycz± posiadaj± nastêpuj±ce prawa:
-na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
-na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych – bez wp³ywu na wynik postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
-na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które mo¿e byæ
realizowane dopiero po zakoñczeniu postepowania o udzielnie zamówienia publicznego;
-w celu skorzystania z powy¿szych praw nale¿y kontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem poczty tradycyjnej lub e-mail na
podane wy¿ej dane teleadresowe Zamawiaj±cego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
2) Administratorem danych osobowych jest O¶rodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, ul. ¯o³nierska 13a, 10-558 Olsztyn, adres e‑mail:
osir@osir.olsztyn.pl, tel.: 89 527 74 02 (dalej zamawiaj±cy).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.171.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu szatni w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym AQUASFERA w Olsztynie przy Al. M. J. Pi³sudskiego 69b. ETAP II.
2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie: ,,Opis przedmiotu zamówienia” – za³±cznik nr 1 do SWZ.
Do³±czony przez zamawiaj±cego przedmiar jest elementem pomocniczym do wyceny robót. Przedmiar s³u¿y do szacunkowego okre¶lenia zakresu robót, ilo¶ci i zakresu prac i nie mo¿e byæ jedyn± podstaw± wyceny warto¶ci ofertowej.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do odpowiedniego zabezpieczenia, na w³asny koszt, sprzêtu pozostawionego na terenie budowy.
4. Roboty stanowi±ce przedmiot umowy bêd± wykonywane w budynku us³ugowym Wodnego Centrum Rekreacyjno- Sportowego Aquasfera przy Al. M. J. Pi³sudskiego 69 b. W zwi±zku z powy¿szym wykonawca zobowi±zuje siê przestrzegaæ zasad porz±dku i wspó³¿ycia spo³ecznego, w tym godzin ciszy nocnej oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Wszystkie materia³y u¿yte do remontu musz± byæ materia³ami nowymi i posiadaæ odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, nie mog± byæ szkodliwe dla zdrowia i musz± byæ dopuszczone do stosowania w obiektach mieszkalnych i zamieszkania zbiorowego.
6. W odniesieniu do zastosowanych przez wykonawcê materia³ów, zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodno¶ci lub certyfikatów zgodno¶ci z obowi±zuj±c± norm± lub aprobat± techniczn±.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych i wymaga z³o¿enia oferty
zgodnej z przedmiotem zamówienia, opisanym w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
8. W przypadku materia³ów lub produktów wymienionych w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, wskazanie takie nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe. Zamawiaj±cy dopuszcza zgodnie z art. 99 ust. 5 pzp zastosowanie materia³ów lub produktów równowa¿nych jako¶ciowo i funkcjonalnie (o parametrach równowa¿nych lub wy¿szych). W przypadku zaoferowania materia³ów lub produktów równowa¿nych przez wykonawcê jest on zobowi±zany jednoznacznie wykazaæ, ¿e oferowane przez niego równowa¿ne materia³y lub produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Wykonawca przed zastosowaniem wyrobu/monta¿em urz±dzenia ka¿dorazowo powinien uzyskaæ akceptacjê zamawiaj±cego. W przypadku odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e tam, gdzie zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.
10. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
11. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê, w ofercie, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowi±zany bêdzie podaæ przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowi±zany bêdzie tak¿e do powiadamiania zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców
w trakcie realizacji zamówienia oraz przekazywaæ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê czê¶ci zamówienia.
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w oparciu o umowê o pracê w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadañ, w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w SWZ.
14. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ korzystania z uprawnieñ wynikaj±cych z rêkojmi przez okres co najmniej 2 lat od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót budowlanych bez zastrze¿eñ. Szczegó³owe warunki rêkojmi s± okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia objêty by³ minimum 3 letni± gwarancj±, na wszystkie wykonane prace, liczon± od daty sporz±dzenia protoko³u koñcowego odbioru robót budowlanych bez zastrze¿eñ. Szczegó³owe warunki gwarancji s± okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy - Za³±cznik nr 5 do SWZ. Oferta przewiduj±ca wyd³u¿enie okresu gwarancji, otrzyma punkty w ramach kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ.
16. Zamawiaj±cy nie bêdzie bada³ czy zachodz± wobec Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby podstawy wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów
obliczonych w oparciu o ustalone poni¿ej kryteria:
- Oferowana cena (z³): 70% (70,00 pkt)
- Okres gwarancji na wykonane roboty: 30% (30,00 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w ww. zakresie, je¿eli:
a. W zakresie do¶wiadczenia:
Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest którzy -w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej 1 zamówienie obejmuj±ce roboty polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie z uwzglêdnieniem pomieszczeñ sanitarno-szatniowych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 2 500 000,00 z³ brutto, a roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania robót wykonywanych w ramach ró¿nych umów lub w ró¿nych budynkach w celu osi±gniêcia wymaganej warto¶ci.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, mog± polegaæ na zdolno¶ciach technicznych tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Na potwierdzenie powy¿szego wykonawca z³o¿y wykaz robót – za³±cznik nr 6 do SWZ.

b. w zakresie potencja³u osobowego:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ww. warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedn± osobê w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ: Kierownik budowy. Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane tej specjalno¶ci;
b) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych i wentylacyjnych;
c) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych.

Na potwierdzenie powy¿szego wykonawca z³o¿y wykaz osób – za³±cznik nr 7 do SWZ

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony równie¿ w przypadku ³±cznego posiadania przez wskazan± (wskazane) osobê (osoby) wiêcej ni¿ jednej z ww. kwalifikacji zawodowych.
Uwaga:
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234) oraz ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1.1. wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien byæ sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ,
1.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, sporz±dzony wg za³±cznika nr 6
do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê wykonawcy stanowi:
1) wype³niony i podpisany Formularz ofertowy sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2) wype³nione i podpisane o¶wiadczenie art. 125 ust. 1 sporz±dzone zgodnie
z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) wype³nione i podpisane o¶wiadczenie art. 125 ust. 5 sporz±dzone zgodnie
z Za³±cznikiem nr 3 a) do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp - Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) wype³nione i podpisane zobowi±zanie podmiotu o oddaniu wykonawcy swoich zasobów sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy);
6) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (je¿eli dotyczy);
7) zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 45 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych, 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego:
33 1030 1508 0000 0008 2300 8003 z dopiskiem: Wadium A.171.18.2023 (nazwa wykonawcy), przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego, zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie wniesienia wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
2.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2.2. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
2.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy,
3.2. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których
te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne, zgodne z art. 125 ust. 1 ustawy pzp. (wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3
do SWZ), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp. wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-12 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 108 ust. 1 ustawy pzp.
1.2. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.