eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi D¼wierzuty"Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby: Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty"



Og³oszenie z dnia 2023-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby: Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina D¼wierzuty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743315

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dzwierzuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminadzwierzuty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w D¼wierzutach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281420572

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_dzwierzuty@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zspdzwierzuty.pl

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381560011

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@sdsdzwierzuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sdsdzwierzuty.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

W celu wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postêpowania oraz udzielenia zamówienia publicznego Zamawiaj±cy zawarli porozumienie z dnia 17.11.2023 r. w zakresie wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postêpowania oraz udzielenia zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby: Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty. Zgodnie z ww. porozumieniem strony wyznaczy³y Gminê D¼wierzuty jako Zamawiaj±cego upowa¿nionego do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania oraz
udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Strony wyznaczy³y Zespó³ Szkolno- Przedszkolny w D¼wierzutach, jako podmiot upowa¿niony do administrowania zbiornikiem na olej opa³owy do przygotowania danych dotycz±cych przedmiotu zamówienia (tj. ilo¶ci i opisu parametrów oleju opa³owego, bêd±cego przedmiotem zamówienia, w tym zapotrzebowania na
olej opa³owy.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby: Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5090ac96-89d2-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00508037

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025675/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 „Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby: Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl. 2. Korzystanie z platformy jest nieodp³atne. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami, w zakresie: przesy³ania zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do: z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych; z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych: tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych; przes³ania odpowiedzi na inne wezwania zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych; przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy; odwo³ania odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 3.1. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 3.2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne platformazakupowa.pl, tj.: 1). sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2). komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3). zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4). w³±czona obs³uga JavaScript, 5). zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 5. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6. Pozosta³e wymagania techniczne zosta³y okre¶lone w rozdz. 12 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina D¼wierzuty ul. Niepodleg³o¶ci 6, 12-120 D¼wierzuty, reprezentowana przez Wójta Gminy (tel. 89 621 12 32, e-mail: info@ug-dzwierzuty.pl); b) administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania siê z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: iod@ug-dzwierzuty.pl, lub telefonicznie pod nr tel. 89 621 26 66; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby: Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty, numer RO-ZP.271.8.2021, w zwi±zku z wymogami, jakie na zamawiaj±cego nak³adaj± przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (T.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej Ustaw±; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±: ZSP w D¼wierzutach, ¦DS w D¼wierzutach oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z obowi±zkiem zapewnienia jawno¶ci postêpowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, przy czym informujemy, ¿e gdyby spe³nienie tego ¿±dania wymaga³o niewspó³miernie du¿o wysi³ku, Administrator ma prawo do za¿±dania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotycz±cych zg³aszanego ¿±dania takich jak szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do tre¶ci przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy; prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pañstwu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO-ZP.271.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego, zwanego dalej „olejem opa³owym”, na potrzeby Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w D¼wierzutach, ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w D¼wierzutach oraz Gminy D¼wierzuty, w terminie 24 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, w ilo¶ci szacunkowej 126 400 l (126,4 m3). 2. Olej opa³owy lekki powinien spe³niaæ normê PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 i mieæ nastêpuj±ce parametry: warto¶æ opa³owa nie mniejszej ni¿ 42,6 MJ/kg; gêsto¶æ w temp. 15o C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3; temperatura zap³onu nie mniejsza ni¿ 56o C, temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ 21o C; zawarto¶æ siarki do 0,2% m/m; lepko¶æ kinetyczna w 20o C nie wy¿sza ni¿ 6,00 mm2/s; zawarto¶æ wody maksymalnie do 0,05%; zawarto¶æ osadów do 0,05%; barwa czerwona. 3.Faktyczna ilo¶æ zrealizowanych dostaw bêdzie zale¿na od potrzeb Zamawiaj±cego, a okre¶lona ilo¶æ nie mo¿e - w razie mniejszych lub wiêkszych potrzeb - byæ podstaw± roszczeñ ze strony Wykonawcy. Ilo¶æ oleju grzewczego w okresie umownym nie jest mo¿liwa do okre¶lenia w sposób ¶cis³y, gdy¿ jest zale¿na od warunków meteorologicznych, niezale¿nych od Zamawiaj±cego. Dostawa zlecana bêdzie sukcesywnie. Dostawy cz±stkowe - w tym ilo¶æ litrów dostarczanego oleju grzewczego - uruchamiane bêd± ka¿dorazowo stosownie do bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji sk³adanych telefonicznie lub mailowo. 4. Zamawiaj±cy kupuje konkretne ilo¶ci oleju opa³owego w litrach w temperaturze referencyjnej 15°C, zgodnie ze wskazaniem zalegalizowanego uk³adu pomiarowego w samochodzie za cenê ustalon± w ofercie oraz umowie. 5. Do ka¿dej dostawy nale¿y do³±czyæ ¶wiadectwo jako¶ci produktu. 6. Olej bêdzie dostarczany transportem i na koszt Wykonawcy do miejsca wykonania zamówienia: zbiornik na olej opa³owy o pojemno¶ci 15 m³ znajduje siê w budynku zlokalizowanym przy ul. Sienkiewicza 1 w D¼wierzutach. 7. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki wykonawcy zawieraj±: Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Za³±cznik Nr 1 do SWZ; Projektowane postanowienia umowy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryterium
oceny ofert okre¶lonego w SWZ. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksza liczbê punktów obliczonych zgodnie z wzorem okre¶lonym w pkt 21.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada aktualna koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji
zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu okre¶lonych w pkt 8 SWZ wykonawca z³o¿y: aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê, zwan± dalej „Ofert±” sk³ada siê Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ. 2. Oferta musi byæ sporz±dzona w postaci elektronicznej – w tym przypadku zamawiaj±cy rekomenduje nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pdf, doc, docx. 3. Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, Wykonawca do³±cza: a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ. b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 10.1 SWZ. c) o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.2 SWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wymagañ okre¶lonych pkt 4 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przyk³adowy wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu w pkt 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w
jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.2.1. SWZ ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 4. 10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 10.3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w § 13 Projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-01 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w § 13 Projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 5 do SWZ).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 11:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych wykonawcy - pkt 26 SWZ. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania wskazuj±ce sposób reprezentacji wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.