eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieSporz±dzenie planu ogólnego Gminy ¦wiecie - II postêpowanie



Og³oszenie z dnia 2024-09-19

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy ¦wiecie – II postêpowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy ¦wiecie – II postêpowanie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a04bbf50-47e1-426c-8b68-aa4364c63c01

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00508088

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008063/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Plan ogólny gminy ¦wiecie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem narzêdzia platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub Mac o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 2 GB, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemn± pro¶b± o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem: platformazakupowa.pl. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze Stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostêpna pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Poni¿ej osoby wskazane do porozumiewania siê z Wykonawcami, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert:
• w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: : Wies³aw Ratkowski, e-mail: ratkowski@swiecie.eu, tel. 52 33 32 340; Andrzej Gzella, e-mail: gzella@swiecie.eu, tel. 52 33 32 341
• w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Joanna Sieradzka, e-mail: sieradzka@swiecie.eu, tel. 52 33 32 353.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ, tj.: OR-BAGiGG.271.28.2024.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1 i 2 rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych), zwanego dalej „rozp.RODO”, informujemy, ¿e:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz ¦wiecia maj±cy siedzibê przy ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, tel. 523332323, e-mail: sekretariat@swiecie.eu;
2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Pana Bogdana G³owacza, z którym mo¿na siê kontaktowaæ tel. 601992970,e-mail: partnersystem.iod@gmail.com;
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1lit.c rozp.RODO, w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podst. bez mo¿liwo¶ci negocjacji, nr: ORBAGiGG.271.28.2024;
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp;
5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
6.obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udzielenie zamówienia publicznego;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 rozp.RODO;
8.posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art.15rozp.RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana/-ny do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia pub. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zam.),
b)na podstawie art.16 rozp.RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c)na podstawie art.18 rozp.RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art.18ust.2 rozp.RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
9.nie przys³uguje Pani/Panu:
a)w zwi±zku z art.17ust.3 lit.b,d lube rozp.RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozp.RODO,
c)na podstawie art.21 rozp.RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit.c rozp.RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z rozp.RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 W-wa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp,
b) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-BAGiGG.271.28.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na opracowaniu planu ogólnego Gminy ¦wiecie (zwanego dalej: “POG”), zgodnie z przepisami prawa polskiego w tym ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 – dalej jako u.p.z.p.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. 2023 poz. 2758) wraz z innymi przepisami wykonawczymi.
Obszar przeznaczony do sporz±dzenia POG obejmuje obszar Gminy ¦wiecie w jej granicach administracyjnych, z wy³±czeniem terenów zamkniêtych innych ni¿ ustalane przez ministra w³a¶ciwego do spraw transportu.
Produktem zrealizowanego przedmiotu zamówienia bêdzie uchwalony POG, sprawdzony pod wzglêdem formalno-prawnym przez Wojewodê, wraz z za³±cznikami graficznymi oraz niezbêdn± dokumentacj±. Zamówienie obejmuje opracowanie projektu planu oraz przeprowadzenie procedury planistycznej do etapu przedstawienia projektu POG Radzie Miejskiej do uchwalenia, wraz z okresem rêkojmi.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) przygotowanie wzorów og³oszeñ i zawiadomieñ o przyst±pieniu do sporz±dzenia POG;
b) sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego, zgodnie obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci zgodnie z art. 72 ustawy Prawo ochrony ¶rodowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tj. Dz. U. z 2024 poz. 54, 834, 1089) oraz Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska w sprawie opracowañ ekofizjograficznych z dnia 9 wrze¶nia 2002 r. (Dz. U. Nr 155, poz. 1298);
c) sporz±dzenie niezbêdnych analiz, prognoz i bilansów przewidzianych w u.p.z.p.;
d) sporz±dzenie projektu POG zgodnie z uchwa³± o przyst±pieniu do planu ogólnego gminy w zakresie niezbêdnym do zachowania zgodno¶ci z przepisami prawa, zgodnie z przepisami u.p.z.p.;
e) sporz±dzenie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko do POG, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym szczególno¶ci z zapisami ustawy o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) lub uzyskanie postanowienia o odst±pieniu od konieczno¶ci przeprowadzenia strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko;
f) wyst±pienie i uzyskanie pozytywnej opinii POG od gminnej komisji urbanistyczno architektonicznej, w tym prezentacje projektu POG na posiedzeniu komisji (je¿eli zachodziæ bêdzie taka konieczno¶æ), jak równie¿ na innych posiedzeniach dotycz±cych POG tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej;
g) przygotowanie wzorów pism o wyst±pienie i uzyskanie niezbêdnych uzgodnieñ i opinii przewidzianych w obowi±zuj±cych przepisach prawa;
h) przygotowanie konsultacji spo³ecznych, w tym: niezbêdne og³oszenia i obwieszczenia, zgodnie z przepisami u.p.z.p., przeprowadzenie konsultacji oraz udzia³ w spotkaniu konsultacyjnym;
i) przygotowanie projektu uchwa³y o uchwaleniu POG wraz z za³±cznikami i uzasadnieniem, celem przed³o¿enia Radzie Miejskiej do uchwalenia stosownie do u.p.z.p.;
j) sporz±dzenie „podsumowania" oraz „uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112);
k) udzia³ w czynno¶ciach niezbêdnych do ewentualnego doprowadzenia POG do zgodno¶ci z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê, w tym ponowienie procedury w niezbêdnym zakresie;
l) wykonanie innych czynno¶ci nie wymienionych, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia POG wraz z niezbêdn± dokumentacj± zgodnie z przepisami prawa.
3. Zakres czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga stosowania metod wykonania zamówienia, uwzgledniaj±cych:
a) pozyskanie w³asnym kosztem i staraniem wszystkich materia³ów i danych niezbêdnych do sporz±dzenia przedmiotu umowy. Celem wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca samodzielnie pobierze dokumenty, które Gmina ¦wiecie udostêpni³a na stronie internetowej. w razie konieczno¶ci uzyskania dodatkowych dokumentów, które nie zosta³y opublikowane, Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego o ich udostêpnienie. Na wniosek Wykonawcy Zamawiaj±cy wyst±pi do administracji publicznej o informacje z rejestrów i ewidencji publicznych;
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych oraz projektów pism zgodnie z u.p.z.p. oraz przepisów odrêbnych, w tym w szczególno¶ci obwieszczeñ, og³oszeñ, zawiadomieñ, wyst±pieñ o opinie i uzgodnienia do organów opiniuj±cych i uzgadniaj±cych (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilo¶ci niezbêdnej do przeprowadzenia procedury);
c) udzia³ w spotkaniach dotycz±cych konsultacji spo³ecznych, uzgodnieñ i opinii;
d) kontakt z Zamawiaj±cym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym osobiste stawiennictwo w siedzibie urzêdu na pro¶bê Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu);
e) sk³adanie pisemnych wyja¶nieñ na wezwanie Zamawiaj±cego;
f) usuniêcia wad, naniesienia poprawek i uzupe³nieñ w przedmiocie zamówienia wynikaj±cych z winy Wykonawcy.
4. Wykonawca opracuje i przeka¿e Zamawiaj±cemu:
1) Projekt POG zawieraj±cy:
a) uchwa³ê w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy w formacie zipx,
b) dane przestrzenne POG w formacie gml,
c) uzasadnienie do uchwa³y.
2) Dokumentacjê formalno-prawn± procedury planistycznej.
3) Opracowanie ekofizjograficzne i prognozê oddzia³ywania na ¶rodowisko.
4) Dokumentacjê formalno-prawn± – w wersji elektronicznej oraz w jednym egzemplarzu w wersji papierowej, odpowiednio pouk³adan± i spiêt±. Powy¿sze wyliczenie dotyczy ostatecznej wersji dokumentów. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zuje siê do bie¿±cego przygotowywania i przekazywania materia³ów Zamawiaj±cemu (w celu ich prezentacji i uzyskania akceptacji).
5. Zamawiaj±cy wymaga przekazania plików w nastêpuj±cych formatach:
1) Czê¶æ tekstow± opracowania w wersji papierowej (2 egzemplarze) i wersji cyfrowej (nagranej na no¶nik elektroniczny - formaty zapisu .pdf, .doc).
2) Czê¶æ graficzn± opracowañ w odpowiedniej skali w wersji papierowej (2 egzemplarze) i wersji cyfrowej z georeferencj± (nagranej na no¶nik elektroniczny - formaty zapisu .pdf, .png, .tiff).
3) Czê¶æ tekstowa i graficzna POG powinny byæ zapisane w formie danych przestrzennych z nadan± georeferencj±, posiadaæ metadane oraz byæ sporz±dzone zgodnie ze standardami zapisu danych przestrzennych, o których mowa w u.p.z.p. oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Cena: 60%
Do¶wiadczenie: 40%
Razem: 100%
2. Kryterium oceny ofert – cena (60%):
Sposób obliczania warto¶ci punktowej ocenianego kryterium ceny:
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.
Pc = (najni¿sza cena oferowana w¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert / cena zaoferowana w badanej ofercie) x 60 pkt
Pc - liczba przyznanych punktów za kryterium cena
3. Kryterium oceny ofert – do¶wiadczenie (40%):
Pd - liczba przyznanych punktów za kryterium do¶wiadczenie.
Zamawiaj±cy w niniejszym kryterium przyzna punkty za do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - G³ównego Projektanta. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy oraz ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdziale XI SWZ, ust. 2, pkt. 2.2, ppkt 2).
Punkty w niniejszym kryterium bêd± przyznawane za dodatkowe (powy¿ej do¶wiadczenia minimalnego okre¶lonego warunkiem udzia³u w postêpowaniu) do¶wiadczenie G³ównego Projektanta.
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostan± przyznane, je¶li G³ówny Projektant bêdzie spe³nia³ dodatkowe do¶wiadczenie w wykonaniu:
w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert polegaj±ce na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który zosta³ opublikowany w Dzienniku Urzêdowym Województwa i co do którego nie zapada³o rozstrzygniêcie nadzorcze Wojewody lub w okresie ostatnich 10 lat przed terminem sk³adania ofert polegaj±ce na opracowaniu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianê, co do którego nie zapada³o rozstrzygniêcie nadzorcze Wojewody w ten sposób, ¿e:
- Pd: za wykazanie 1 dodatkowego ww. opracowania - 10 pkt.
- Pd: za wykazanie 2 dodatkowych ww. opracowañ - 20 pkt.
- Pd: za wykazanie 3 dodatkowych ww. opracowañ - 30 pkt.
- Pd: za wykazanie 4 lub wiêcej dodatkowych ww. opracowañ - 40 pkt.
W celu potwierdzenia do¶wiadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia (G³ównego Projektanta) w opracowaniu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmiany b±d¼ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - wykonawca w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ zobowi±zany jest podaæ wymagane w tabeli dane. Za brak powy¿szych danych Zamawiaj±cy przyzna 0 punktów Wykonawcy w tym kryterium.
W kryterium do¶wiadczenie Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
4. Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów we wskazanych kryteriach wynosi 100 pkt (1 pkt = 1%).
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (Σ = Pc + Pd).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy wymaga wykazania dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 150 000,00 PLN.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis spe³nienia warunku:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e w okresie realizacji zamówienia, na ca³ym jego etapie bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± (G³ówny Projektant) spe³niaj±c± wymogi wynikaj±ce z zapisów art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

W wykazie osób, o jakim mowa w Za³±czniku Nr 5 do SWZ Wykonawca wpisuje wymagane dane zgodnie z postawionym warunkiem.

b) posiada wiedzê i do¶wiadczenia niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e wykona³:
- w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum jedno studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianê,
- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego.
Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca z wykazem us³ug (za³±cznik nr 4 do SWZ) za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce prawid³owe wykonanie us³ugi.
Pod pojêciem projektu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego nale¿y rozumieæ uchwalone przez radê gminy studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a pod pojêciem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nale¿y rozumieæ miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego opublikowany przez wojewodê w Dzienniku Urzêdowym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 7 do SWZ;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII i IX niniejszej SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich odpowiednio 5 i 10 lat (w zale¿no¶ci od przedmiotu us³ugi), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy - Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ;
3) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W zwi±zku z art. 105 ustawy Pzp w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych robót budowlanych, dostaw lub us³ug z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców z³o¿enia certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê.
2. Przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ rozumie siê jednostkê wykonuj±c± dzia³ania z zakresu oceny zgodno¶ci, w tym kalibracjê, testy, certyfikacjê i kontrolê, akredytowan± zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiaj±cym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnosz±ce siê do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylaj±cym rozporz±dzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
3. Je¿eli wymagane jest z³o¿enie certyfikatów wydanych przez okre¶lon± jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ, zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ.
4. Zamawiaj±cy akceptuje odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne ni¿ te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymagania, cechy lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
5. Zgodnie z art. 106 ustawy Pzp Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ innych ni¿ wskazane w art. 104 i art. 105 przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria, je¿eli s± one niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania.
6. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
certyfikat EDCL-GIS posiadany przez osobê, któr± Wykonawca bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia, na ca³ym jego etapie.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zgodnie z art. 107 ustawy Pzp ust. 2 je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡:
1. Do oferty do Za³±cznika Nr 1 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Za³±cznik Nr 6 do SWZ (lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) je¿eli dotyczy, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
-zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
-sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
UWAGA: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.1 SWZ Za³±cznik Nr 2 do SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ (za³±cznik Nr 2 do SWZ).
4. Wadium
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej poprzez do³±czenie do oferty za po¶rednictwem Platformy.
5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233).
6. Za³±cznik Nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy) – O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wynosi 3 000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem: „Wadium na sporz±dzenie planu ogólnego Gminy ¦wiecie – II postêpowanie”.
4. Zamawiaj±cy rekomenduje z³o¿enie przez Wykonawcê w ofercie dowodu wniesienia wadium w przypadku wp³aty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenia powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina ¦wiecie,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, w ofercie nale¿y podaæ nazwê, adres banku oraz numer konta, na jakie Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium.
9. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca w formularzu ofertowym poda³ adres e-mail Porêczyciela/Gwaranta w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu przes³anie o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium w formie elektronicznej.
10. Je¿eli wadium wnoszone jest w pieni±dzu, za prawid³owe wniesienie wadium uznaje siê wp³yw ¶rodków wp³aconych tytu³em wadium na wskazanym rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. o uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik Nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp Zamawiaj±cy wprowadza waloryzacjê wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w ust. 1 w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¶li zmiany okre¶lone powy¿ej bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w lit. a Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy.
W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w lit. b Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê wynagrodzenia.
Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³ kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej.
W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w lit. c i d Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, b±d¼ zmianie zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w lit c lub d na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w lit. c lub d.
Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa powy¿ej na zmianê wynagrodzenia, nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis zmian i waloryzacji umowy znajduje siê w paragrafie 6, ust. 8-10 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej zgodnie z ustaw± Pzp. ¦rodki ochrony prawnej zosta³y opisane w rozdziale XXXVII SWZ.
Zamawiaj±cy nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podzia³u:
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. Podzia³ przedmiotu zamówienia na czê¶ci grozi³by zwiêkszeniem kosztów oraz powstaniem trudno¶ci technicznych wynikaj±cych z wykonywania przedmiotu zamówienia przez wiêcej ni¿ jednego wykonawcê. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci umotywowane jest konieczno¶ci± zapewnienia spójno¶ci wykonywanych opracowañ oraz korelacji dzia³añ podejmowanych w procesie planistycznym. Podzia³ zamówienia na czê¶ci spowodowa³by nadmierne trudno¶ci, koszty oraz uniemo¿liwia³by koordynacjê realizowanych zakresów, skutkuj±cych uzasadnion± obaw± nieprawid³owej i nieterminowej realizacji zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci podyktowane jest wzglêdami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia stanowi spójny dokument. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu przez mikro, ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostêp podmiotów z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejszym SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy:
• Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.),
• Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ XIII.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.