eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźJednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949856

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb513169-39e9-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa sprzętów techniki biurowej /niszczarki, kalkulatory, bindownice, itp./

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/38/24/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniki biurowej na wyposażenie dla Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

• Część nr 1 Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej

2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 2.1 – 2.3 do SWZ (odpowiednio do części) w odniesieniu do poszczególnego asortymentu oraz zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3.1 – 3.3 do SWZ (odpowiednio do części) w odniesieniu do poszczególnego asortymentu.
4. Wykonawca oświadcza, że asortyment być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie akcesoria odpowiadające właściwościom przedmiotu zamówienia.
5. Dostarczony sprzęt musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
6. Przedmiot dostawy musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi posiadać deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar w trakcie obowiązywania okresu gwarancyjnego.
8. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego towaru jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
11. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim, z datą rozpoczęcia gwarancji liczoną od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego. W okresie gwarancji, Wykonawca zapewnia nieodpłatne usługi serwisowe autoryzowanego przez producenta urządzenia punktu serwisowego (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce). Bezpłatny serwis gwarancyjny obejmuje naprawy urządzeń oraz przeprowadzenie okresowych przeglądów i konserwacji – zgodnie z zaleceniami producenta (informacja o częstotliwości przeprowadzania okresowych przeglądów i konserwacji ma być zamieszczona w karcie gwarancyjnej).
12. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy oraz normy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i art. 101 ust 4 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia „Wymagania techniczne” stanowiącym - Załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniki biurowej na wyposażenie dla Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

• Część nr 2 Dostawa niszczarek

2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 2.1 – 2.3 do SWZ (odpowiednio do części) w odniesieniu do poszczególnego asortymentu oraz zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3.1 – 3.3 do SWZ (odpowiednio do części) w odniesieniu do poszczególnego asortymentu.
4. Wykonawca oświadcza, że asortyment być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie akcesoria odpowiadające właściwościom przedmiotu zamówienia.
5. Dostarczony sprzęt musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
6. Przedmiot dostawy musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi posiadać deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar w trakcie obowiązywania okresu gwarancyjnego.
8. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego towaru jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
11. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim, z datą rozpoczęcia gwarancji liczoną od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego. W okresie gwarancji, Wykonawca zapewnia nieodpłatne usługi serwisowe autoryzowanego przez producenta urządzenia punktu serwisowego (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce). Bezpłatny serwis gwarancyjny obejmuje naprawy urządzeń oraz przeprowadzenie okresowych przeglądów i konserwacji – zgodnie z zaleceniami producenta (informacja o częstotliwości przeprowadzania okresowych przeglądów i konserwacji ma być zamieszczona w karcie gwarancyjnej).
12. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy oraz normy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i art. 101 ust 4 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia „Wymagania techniczne” stanowiącym - Załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki

4.5.5.) Wartość części: 168510,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniki biurowej na wyposażenie dla Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

• Część nr 3 Dostawa drobnego sprzętu biurowego

2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 2.1 – 2.3 do SWZ (odpowiednio do części) w odniesieniu do poszczególnego asortymentu oraz zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3.1 – 3.3 do SWZ (odpowiednio do części) w odniesieniu do poszczególnego asortymentu.
4. Wykonawca oświadcza, że asortyment być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie akcesoria odpowiadające właściwościom przedmiotu zamówienia.
5. Dostarczony sprzęt musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
6. Przedmiot dostawy musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi posiadać deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar w trakcie obowiązywania okresu gwarancyjnego.
8. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca na dostarczony asortyment/sprzęt udzieli gwarancji minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego towaru jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
11. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim, z datą rozpoczęcia gwarancji liczoną od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego. W okresie gwarancji, Wykonawca zapewnia nieodpłatne usługi serwisowe autoryzowanego przez producenta urządzenia punktu serwisowego (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce). Bezpłatny serwis gwarancyjny obejmuje naprawy urządzeń oraz przeprowadzenie okresowych przeglądów i konserwacji – zgodnie z zaleceniami producenta (informacja o częstotliwości przeprowadzania okresowych przeglądów i konserwacji ma być zamieszczona w karcie gwarancyjnej).
12. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy oraz normy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 i art. 101 ust 4 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia „Wymagania techniczne” stanowiącym - Załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

4.5.5.) Wartość części: 17324,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOM-PAP OFFICE PARTNERS MARIAN STĘPIEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271352453

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12293,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205045,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOM-PAP OFFICE PARTNERS MARIAN STĘPIEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271352453

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12293,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12293,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12293,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOM-PAP OFFICE PARTNERS MARIAN STĘPIEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271352453

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.