Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508413/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00521544/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00568448/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
w okresie od 1 listopada 2024 roku do 31 października 2029 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 60 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
w okresie od 1 listopada 2024 roku do 31 października 2029 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2516b8d4-68a4-4ba6-8a8a-0d0424e791ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006519/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w okresie od 1 listopada 2024 roku do 31 października 2029 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z
Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773)
2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip ,
b) .7Z .
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB (wraz z podpisem), oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB (wraz z podpisem).
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
10) Zamawiający zaleca, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
11) Zamawiający rekomenduje, aby osobą składającą ofertę była osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
12) Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.
13) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
15) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem (kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym lub osobistym). Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w Załącznikach nr 7 i 8 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w Załącznikach nr 7 i 8 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Zobowiązania Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy:
1) otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków: bieżących, pomocniczych i wydzielonych – specjalnych, VAT oraz lokat terminowych zwanych dalej „rachunkami”,
2) otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego,
3) zapewnienie dostępu do systemu bankowości elektronicznej pracownikom Urzędu Miasta i Gminy oraz jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt I ust. 2, system bankowości elektronicznej musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego,
4) udostępnienie usługi bankowości elektronicznej bez ograniczeń ilościowych na stanowiskach komputerowych w Urzędzie Miasta i Gminy i w jednostkach organizacyjnych gminy,
5) system bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności:
a) uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego oraz na rachunkach jednostek organizacyjnych gminy objętych niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
b) wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,
c) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
d) składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,
e) składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikacji przed wysłaniem do wykonawcy,
f) jednoczesne funkcjonowanie na wszystkich stanowiskach w tym samym czasie,
g) sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej,
h) udostępnienie historii rachunku bankowego,
i) współpracę z programem księgowym RADIX i VULCAN stosowanym w Urzędzie Miasta i Gminy i jednostkach organizacyjnych;
6) Wykonawca na własny koszt wykona instalację systemu na wszystkich stanowiskach oraz przeszkoli pracowników obsługujących system (Urząd Miasta i Gminy oraz jednostki organizacyjne posiadają dostęp do Internetu poprzez łącze stałe, dysponują sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem umożliwiającym zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej).
7) Usługa bankowości elektronicznej winna być zainstalowana w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w jednostkach organizacyjnych niezwłocznie po podpisaniu umowy w terminie umożliwiającym korzystanie z dniem 1 listopada 2024 r.
8) System musi posiadać standardy zapewniające pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej tj. automatyczna blokada konta po trzech próbach dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika ze specjalistą wsparcia systemu bankowości elektronicznej (zamawiający nie wyraża zgody na odblokowanie konta użytkownika poprzez wysłanie nowego hasła dostępu wiadomością sms), tworzenie rejestru czynności użytkowników.
9) W przypadku awarii systemu lub braku łączności z Bankiem, przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych następować będzie w formie papierowej.
10) Wykonawca zapewnieni System Identyfikacji Płatności Masowych (Informatyczny System Masowych Płatności) współpracujący z programem księgowym RADIX stosowanym przez Urząd Miasta i Gminy i jednostki organizacyjne umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez zamawiającego. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy w szczególności następujących rodzajów wpłat z tytułu:
a. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
b. podatku od nieruchomości;
c. podatku rolnego;
d. podatku leśnego;
e. opłat za wodę i ścieki.
11) Wymagania systemu identyfikacji masowych płatności przychodzących:
a. identyfikacja wpłat po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty,
b. przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu, w tym dokonywanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków),
c. uznaniu rachunku bieżącego dot. dochodów jednostki kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe,
d. zapisywaniu na rachunku bieżącym jednostki sumarycznej kwoty zrealizowanych dyspozycji płatniczych w tym samym dniu roboczym banku, w którym były przetwarzane płatności masowe,
12) lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie „weekendowej” – bez odrębnego zlecenia (dotyczy rachunku do obsługi budżetu Gminy),
13) Oprocentowanie lokaty „weekendowej” w oparciu o stawkę WIBID O/N plus marża Banku.
14) Dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID O/N z dnia 17.09.2024, tj. 5,29
15) Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach, obliczone będzie wg zmiennej stopy, której podstawę oprocentowania stanowić będzie stawka bazowa WIBID O/N każdego ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący za który naliczane są odsetki plus marża banku wyrażona w wartości procentowej. Marża banku pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy.
16) Odsetki należne od środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach kapitalizowane są na koniec okresu odsetkowego, a w razie likwidacji rachunku przed upływem okresu odsetkowego – na dzień zamknięcia rachunku. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca kalendarzowego. Kapitalizacja odsetek wykonywana jest w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego z uwzględnieniem dni wolnych przypadających na ostatni dzień miesiąca.
17) Przyjmowanie wpłat gotówkowych krajowych od wpłacającego, który będzie dokonywał płatności na rachunek(i) bankowy(e) Gminy i jej podległych jednostek organizacyjnych w punkcie kasowym – wykonawcy umowy bez pobierania prowizji i opłat od wpłacającego.
18) Wydawanie i obsługa kart płatniczych.
19) Realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej w kraju i zagranicą i ich realizacji w dniu złożenia.
20) Obsługa kasowa polegająca na przyjmowaniu od Gminy i jej jednostek organizacyjnych wpłat gotówkowych, obsługi autowypłaty (wypłata gotówkowa w kasie w banku dla wskazanego odbiorcy) zleconej przez jednostkę organizacyjną gminy.
21) Wydawanie opinii bankowych oraz zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych.
22) Zapewnienie obsługi bankowej w każdy dzień roboczy.
23) Pobieranie opłat i prowizji przez Bank za czynności określone w umowie następować będzie na koniec każdego miesiąca z dołu w formie ryczałtowej za kompleksową obsługę wszystkich jednostek organizacyjnych na podstawie wystawionej noty obciążeniowej.
24) Zamawiający wymaga od Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia, najpóźniej od pierwszego dnia jego realizacji, posiadania oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Radzyniu Chełmińskim, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów lub otwarcia na własny koszt i prowadzenia w okresie realizacji umowy oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta), z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej i bezgotówkowej obsługi klientów.
25) Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu cenowym oferty prowizji ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Gminy Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński i jej jednostek organizacyjnych w okresie obowiązywania umowy.
26) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej.
Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Gminy (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem i deklaracją wekslową) winno nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomiony kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu, według kalendarza realnego (365-366 dni) i płatne w okresach miesięcznych z dołu w ostatnim dniu kończącym każdy okres obrachunkowy. Jeżeli termin spłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy, to termin spłaty upływa w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu. Odsetki za ostatni okres obrachunkowy płatne w terminie spłaty ostatniej raty. Maksymalna kwota udzielonego kredytu w rachunku bieżącym wynikała będzie z upoważnienia zawartego w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy.
Oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki WIBOR 1M i stałego wskaźnika zwanego marżą banku czyli WIBOR 1M+/- marża Banku. Do naliczenia należnych odsetek za dany miesiąc należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M z wszystkich notowań tej stawki z miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek (niezależnie w jakich dniach w danym miesiącu korzystano z kredytu).
27) Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ze wszystkimi jednostkami Gminy Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński objętych postępowaniem.
28) Zamawiający zastrzega sobie prawo do tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych gminy bez ponoszenia dodatkowych opłat.
29) Zamawiający wymaga tzw. „zerowania” kont wszystkich jednostek organizacyjnych na koniec roku kalendarzowego na podstawie pisemnie złożonych dyspozycji ze szczegółowym wskazaniem rachunków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30163000-9 - Karty płatnicze
66112000-8 - Usługi depozytowe
66115000-9 - Usługi transferu płatności międzynarodowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) „Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych” ( 𝑂ś𝑟𝑏 ) – waga kryterium 20%;
3) „Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach” (𝑂ś𝑙) – waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto Wykonawcy podanej
w Formularzu ofertowym.
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty według następującego wzoru:
𝐵𝑜 = Cn/Cb x 60%x100
gdzie:
Bo – liczba punktów
Cn – najniższa cena wśród zaproponowanych cen we wszystkich ofertach
Cb – cena badanej oferty
3. Kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych” – waga
20% = 20 pkt.
Kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych” będzie rozpatrywane na podstawie oprocentowania podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach, należy obliczyć w oparciu o stawkę procentową WIBID O/N powiększoną o stałą marżę określoną w ofercie Banku. Dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID O/N z dnia 17.09.2024, tj. 5,29
Zamawiający w niniejszym kryterium będzie przyznawał punkty według następującego wzoru:
𝑂ś𝑟𝑏 = 𝑂𝑏/On x 20%x100
gdzie:
Ośrb – liczba punktów
Ob – oprocentowanie badanej oferty
On – najwyższe oprocentowanie ze wszystkich ofert; Jeżeli On = 0 to Ośrb = 0
4. Kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach” – waga 20% = 20 pkt.
Kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach” będzie rozpatrywane na podstawie oprocentowania podanego w Formularzu ofertowym.
Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach, należy obliczyć w oparciu o stawkę procentową WIBID O/N powiększoną o stałą marżę określoną w ofercie Banku.
Dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID O/N z dnia 17.09.2024 tj. 5,29
Zamawiający w niniejszym kryterium będzie przyznawał punkty według następującego wzoru:
𝑂ś𝑙 = 𝑂𝑏/On x 20%x100
gdzie:
Ośr – liczba punktów
Ob – oprocentowanie badanej oferty
On – najwyższe oprocentowanie ze wszystkich ofert; Jeżeli On = 0 to Ośl = 0
5. W przypadku niewypełnienia lub błędnie wypełnionego przez wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych” oraz „Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach”, Zamawiający przyzna 0 punktów w tych kryteriach.
6. Ocena oferty oznaczona literą „W" stanowi sumę uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach jej oceny.
𝑊 = 𝐶 + 𝑂ś𝑟𝑏 + 𝑂ś𝑙
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.),
a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed wejściem w życie ustawy wymienionej w art. 193 tj. ustawy z 31 stycznia 1989 r.- Prawo bankowe.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi na etapie realizacji zamówienia ( w całym jego okresie) posiadać oddział (placówkę/i, filię lub punkt obsługi klienta) w Radzyniu Chełmińskim, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej i bezgotówkowej obsługi klientów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ). Oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca złoży zamiast podmiotowych środków dowodowych, oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi załącznik 3a do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ). Oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży :
a) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed wejściem w życie ustawy wymienionej w art. 193 tj. ustawy z 31 stycznia 1989 r.- Prawo bankowe;
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - (wzór wykazu stanowi załącznik 6 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 4 - wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( jeżeli dotyczy);2. Załącznik nr 5 - wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składane na podst. art. 117 ust. 4 PZP ( jeżeli dotyczy);
3. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Uwaga: Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które prace/usługi wykonają poszczególni wykonawcy składający ofertę wspólnie (wzór oświadczenia stanowi załącznik 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ewentualne zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 2 do SWZ - ogólne warunki umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący załącznik nr 7 i 8 do SWZ.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.