Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508075/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00543748/01 - Wynik z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odnowienie wsparcia serwisowego dla oprogramowania i urządzeń Fortinet (ZP-48/24)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288863
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szpitalna 27/33
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-572
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skp.ump.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skp.ump.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508157
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00508075
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
Po zmianie:
2024/BZP 00021665/08/P
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.10. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
Po zmianie:
1.2.5 Cyberbezpieczeństwo,1.2.9 Odnowienie wsparcia serwisowego dla oprogramowania i urządzeń Fortinet
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty – zgodnie z SWZ
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ,
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie zakazu udziału podmiotów rosyjskich, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ,
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 3B do SWZ – złożyć o ile dotyczy,
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie można złożyć zgodnie przykładowym wzorem stanowiącym załącznikiem nr 4A do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
5) Zobowiązanie do udostępnienie niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie można złożyć zgodne z przykładowym wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
6) Dowód wniesienia wadium,
7) ODPIS lub INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania),
8) Pełnomocnictwo („dokumenty potwierdzające do umocowania”):
a) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Umowa spółki cywilnej/uchwała wspólników – dotyczy składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działających jako wspólnicy spółki cywilnej;
9) Inne np. dokumenty „ samooczyszczenia” jeżeli dotyczy
3. Formularz ofertowy (lub dokument równoważny) stanowi treść oferty. Nie złożenie lub złożenie niekompletnych formularza ofertowego powoduję odrzucenie ofert, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy pzp
4. Pozostałe dokumenty, które nie zostały wymienione w ust 2, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
Uzasadnienie daty końcowej udzielonego wsparcia - wyrównanie (ujednolicenie) terminów opieki serwisowej dla oprogramowania i urządzeń Fortinet
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty – zgodnie z SWZ
1) Opis przedmiotu zamówienia , sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ,
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie zakazu udziału podmiotów rosyjskich, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ,
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 3B do SWZ – złożyć o ile dotyczy,
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie można złożyć zgodnie przykładowym wzorem stanowiącym załącznikiem nr 4A do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
6) Zobowiązanie do udostępnienie niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie można złożyć zgodne z przykładowym wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
7) Dowód wniesienia wadium,
8) ODPIS lub INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania),
9) Pełnomocnictwo („dokumenty potwierdzające do umocowania”):
a) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Umowa spółki cywilnej/uchwała wspólników – dotyczy składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działających jako wspólnicy spółki cywilnej;
10) Inne np. dokumenty „ samooczyszczenia” jeżeli dotyczy
3. Formularz ofertowy (lub dokument równoważny) stanowi treść oferty. Nie złożenie lub złożenie niekompletnych formularza ofertowego powoduję odrzucenie ofert, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy pzp
4. Pozostałe dokumenty, które nie zostały wymienione w ust 2, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
Uzasadnienie daty końcowej udzielonego wsparcia - wyrównanie (ujednolicenie) terminów opieki serwisowej dla oprogramowania i urządzeń Fortinet
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.