Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395451/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
- 2023/BZP 00451446/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00
1.5.8.) Numer faksu: 18 354 10 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382129965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 43 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobowa.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382130282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ropa 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 40 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sękowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7381013686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękowa 252
1.5.2.) Miejscowość: Sękowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 80 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uście Gorlickie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382144864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uście Gorlickie 80
1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 60 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: Http://www.usciegorlickie.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775ff848-4dde-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, 5 oś Priorytetowa Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – SPR, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395451/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.85.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270937,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:
1) Część 1 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Bobowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 12 dachów w ilości 32,68 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 43 pryzm w ilości 98,123 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Bobowa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 12 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 43 nieruchomości; demontażem objęte są 4 budynki mieszkalne i 8 budynków gospodarczych; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt falistych w ilości 97,853 Mg i płyt płaskich w ilości 0,27 Mg; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są płyty faliste w ilości 97,853 Mg i płyty płaskie w ilości 0,27 Mg; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 64088,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:
1) Część 2 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Ropa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 4 dachów w ilości 5,46 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 35 pryzm w ilości 135,6 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Ropa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 3 nieruchomości, na których znajdują się 4 budynki; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 35 nieruchomości; budynki objęte demontażem azbestu to budynki gospodarcze; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt falistych; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są tylko płyty faliste; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 61370,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:
1)Część 3 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Sękowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 6 dachów w ilości 24 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 43 pryzm w ilości 121 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Sękowa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 6 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 43 nieruchomości; demontażem objęty jest 1 budynek mieszkalny i 5 budynków gospodarczych; na 5 budynkach są płyty faliste, na 1 budynku są płyty płaskie; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są w zdecydowanej większości płyty faliste; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na 1 budynku przeznaczonym do rozbiórki na podstawie pozwolenia, 1 budynku użytkowanym i 4 nieużytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 67865,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części, w tym:
1)Część 4 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Uście Gorlickie – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 2 dachów w ilości 18 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 23 pryzm w ilości 70,5 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Uście Gorlickie; demontażem, transportem i unieszkodliwieniem objęte są wszystkie nieruchomości; demontażem objęty jest 1 budynek mieszkalny i 1 budynek gospodarczy; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt płaskich; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są tylko płyty płaskie; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42292,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części, w tym:
1) Część 5 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Moszczenica – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 3 dachów w ilości 12,98 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 20 pryzm w ilości 62,19 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Moszczenica; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 3 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 20 nieruchomości; budynki objęte demontażem azbestu to budynki gospodarcze; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 35322,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68342,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80652,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68342,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7162647617
7.3.3) Ulica: ul. Kurowska
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68342,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63803,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71151,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69447,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617
7.3.3) Ulica: ul. Kurowska
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69447,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82909,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617
7.3.3) Ulica: ul. Kurowska 118
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44641,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52384,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617
7.3.3) Ulica: ul. Kurowska
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36252,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43267,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39764,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617
7.3.3) Ulica: ul. Kurowska
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39764,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości w Gminie Pawonków w 2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.